neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

همكاري با C3.ai و Adobe براي ابداع مجدد CRM با AI

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

با ادامه واكنش و واكنش سازمان‌هاي سراسر جهان به فضاي كسب و كار جديد، ما واضح تر از هميشه ديديم كه رويكرد سنتي براي برنامه‌هاي تجاري ديگر كافي نيست. سازمان‌ها به كلاس جديدي از برنامه‌هاي تجاري نياز دارند كه چابكي را براي مشاهده و پاسخگويي به روندهاي در حال ظهور، فرصت‌هاي جديد و خطرات احتمالي فراهم مي‌كند تا درنهايت بتوانند مشتريان خود را خوشحال كرده و نتايج كسب و كار را كه واقعاً مهم است ارائه دهند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از سي ار ام است.

به همين دليل امروز ما مشتاق هستيم كه به همراه C3.ai و Adobe، راه‌اندازي C3 AI CRM با پشتيباني از Microsoft Dynamics 365 را اعلام كنيم. CM AI CR3 از Dynamics 365 به عنوان پايه اي براي مشاركت مشتري تمام عيار، با Adobe Experience Cloud مشخصات مشتري واقعي و مديريت سفر مشتري را به همراه قابليت‌هاي هوش مصنوعي شركت C3.ai براي صنعت ارائه مي دهد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از نرم افزار سي ار ام است.

با C3 AI CRM، سازمان‌ها مي‌توانند قدرت مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر هوش مصنوعي را در راه حلي كه براي صنايع خاص طراحي‌شده است، بازكرده و از داده‌هاي هر منبع براي توليد بينش‌هاي تجاري پيش‌بيني كننده استفاده كنند. مفتخريم كه از C3.ai در اكوسيستم Microsoft Dynamics 365 استقبال مي‌كنيم و همكاري خود را با Adobe ادامه مي‌دهيم.

ما فرصتي پيدا كرديم تا با Amit Ahuja از Adobe و Ed Abbo از C3.ai صحبت كنيم تا كمي بيشتر در مورد اين همكاري صحبت كنيم.

چرا CRM سنتي براي نيازهاي سازماني امروز كافي نيست؟
اد:

وقتي اولين بار CRM را در دهه 1990 ايجاد كرديم، فروش، بازاريابي و خدمات مشتري را متحول كرد. در آن زمان، اكثريت قريب به اتفاق داده‌هاي مشتري اطلاعات تماس و حساب، سابقه معاملات، سابقه خدمات، قيمت‌گذاري و غيره در سيستم‌هاي سازماني داخلي وجود داشت. CRM آن سيلوهاي داخلي را متحد كرد و گردش كار مبتني بر قوانين را در فرايندهاي رو به رو مشتري به كار برد-و سه دهه بعد، سيستم‌هاي CRM امروزي هنوز به همان شيوه عمل مي‌كنند، حتي اگر جهان به طرز چشمگيري تغيير كرده باشد. برنامه‌هاي كاربردي CRM امروزه سيستم‌هايي با سابقه هستند؛ اما آنچه مشاغل به آن نياز دارند، سيستم‌هاي هوشمند آينده‌نگري و پيش‌بيني است كه بينش‌هاي واقعي و داده محور را براي ارائه تجربه بهينه مشتري ارائه مي دهد.

در دنياي ديجيتالي امروز، اكثريت قريب به اتفاق داده‌هاي مربوط به CRM در منابع خارجي و نه داخلي قرار دارند – روابط شبكه‌هاي اجتماعي، فعاليت آنلاين، داده‌هاي بازار و اقتصاد، نمرات اعتباري، پرونده‌هاي مالي و غيره. همه اين داده‌ها بايد يكپارچه شوند؛ و با استفاده از روش‌هاي پيشرفته يادگيري ماشيني كه در 5 تا 10 سال اخير توسعه داده‌شده است با هوش مصنوعي تجزيه و تحليل‌شده است. داده‌هاي موجود در سيستم‌هاي CRM امروز براي هوش مصنوعي كافي نيست و آن‌ها با معماري‌هايي طراحي نشده‌اند كه براي تجميع، يكپارچه‌سازي و به‌كارگيري يادگيري ماشين در حجم مقياس petabyte داده‌هاي متفاوت، ساختار يافته و بدون ساختار طراحي‌شده‌اند. شما نمي‌توانيد به سادگي اين قابليت‌ها را بعداً بر روي سيستم‌هاي سنتي CRM متمركز كنيد اين نياز به معماري مدرن اولين هوش مصنوعي دارد.

آليسا:

ما همين روند را مشاهده مي‌كنيم و حجم داده‌ها به‌طور تصاعدي افزايش مي‌يابد. براي موفقيت سازمان‌ها در اين شرايط، آن‌ها بايد دو كار را انجام دهند. اول، آن‌ها بايد داده‌ها را از سراسر سازمان خود جمع‌آوري كرده و از داده‌هاي خارجي كه اد در مورد آن‌ها صحبت مي‌كند استفاده كنند. با اين كار، آن‌ها مي‌توانند به نماي 360 درجه‌اي از مشتريان خود و درواقع، كل عملكرد آن‌ها دسترسي داشته باشند. ثانياً، آن‌ها به راه حلي نياز دارند كه از اطلاعات كل اطلاعات آن استفاده كند، بنابراين آن‌ها مي‌توانند به سرعت تصميماتي بگيرند كه ارزش جديدي براي سازمان‌هاي آن‌ها ايجاد كند و تجربيات استثنايي را براي مشتريان خود به ارمغان بياورد.

علاوه بر اين، ما ديديم كه تعريف CRM گسترده شده است. اين ديگر فقط مربوط به اتوماسيون نيروي فروش نيست. سازمان‌ها به راه‌حل‌هايي نياز دارند كه به آن‌ها امكان مي دهد از طريق بازاريابي و فروش تا خدمات و پشتيباني پشتيبان، از طريق رويكرد يكپارچه براي داده‌ها و هوش مصنوعي فراگير، سفر گسترده‌تر مشتري را درك كرده و بهينه‌سازي كنند.

آميت:

مدل قديمي از پروفايل‌هاي ثابت و بدون خطاي مشتري ديگر كار نمي‌كند. محصولات CRM قديمي براي تجميع، يكپارچه‌سازي و به‌كارگيري مدل‌هاي پيشرفته يادگيري ماشين در مجموعه داده‌هاي عظيم و متفاوت امروزي طراحي نشده‌اند. براي كسب و كارهاي ديجيتالي امروز، داشتن بيشترين داده كافي نيست، شما براي درك مشتري خود به داده‌هاي مناسب رفتاري، معامله‌اي و عملياتي نياز داريد و از هوش لازم براي عمل در اين لحظه استفاده مي‌كنيد.

چرا C3.ai با مايكروسافت و Adobe براي ساخت اولين برنامه CRM هوش مصنوعي جهان براي صنايع همكاري كرد؟
ويرايش: C3.ai، مايكروسافت و Adobe تركيب كاملي از فناوري، صنعت و تخصص حوزه را براي برآوردن الزامات نسل جديد CRM گرد هم آورده‌اند. هيچ شركت فناوري در سطح جهان به‌اندازه مايكروسافت داراي اكوسيستم برنامه‌هاي تجاري Microsoft Dynamics 365، LinkedIn Sales Navigator و Microsoft Power Platform نيست كه از Microsoft Azure پشتيباني مي‌كند؛ و Adobe استانداردي را براي تجربه ديجيتالي مشتري با Adobe Experience Cloud تعيين كرده است. C3.ai تخصصي در صنعت خاص Enterprise AI و البته گروه مديريتي باتجربه عميق در CRM به ارمغان مي‌آورد.

نكته مهم اين است كه ما علاوه بر اين تركيبي از فناوري‌ها و تخصص‌هاي پيشرو، ديدگاه مشتركي با شركاي خود در مورد اولين روش هوش مصنوعي و خاص صنعت براي ارائه نسل جديدي از راه‌حل‌هاي CRM AI داريم. فرصت عظيمي براي اختراع مجدد CRM در قرن 21 وجود دارد و از فناوري‌هايي استفاده مي‌كند كه در طراحي محصولات CRM امروزي وجود نداشت تا قابليت‌هاي جديد و هيجان‌انگيزي را براي مشتريان به ارمغان بياورد كه به نوبه خود آن‌ها را قادر مي‌سازد تا تجربيات بهتري را براي مشتريان خود به ارمغان بياورند و رشد كنند. كسب و كار آن‌ها

آليسا:

ما همكاري طولاني‌مدت با C3.ai درزمينهٔ هوش مصنوعي سازماني داشتيم، اخيراً در بهار امسال اعلام كرد كه چگونه C3.ai در كمتر از دو هفته مايكروسافت Dynamics 365 Sales و Microsoft Teams را براي كمك به ساده‌سازي عمليات فروش، همكاري كرد. در زمان واقعي، قابليت‌هاي تلفن همراه را براي فروش از راه دور افزايش دهيد و فرصت‌هاي تجاري جديدي ايجاد كنيد. ما مشتاق هستيم كه با اين اعلاميه اين همكاري را تقويت كنيم و به مشتريان مشترك خود اجازه دهيم از قدرت تركيبي Azure، C3.ai، Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud استفاده كنند. Microsoft Dynamics 365 مجموعه كاملي از برنامه‌هاي تجاري هوشمند ارائه مي دهد. با ادغام داده‌هاي خاص صنعت و مدل‌هاي هوش مصنوعي C3.ai و بهترين موتور تجربه مشتري Adobe، مشتريان ما ارزش بيشتري از Microsoft Dynamics 365 دريافت خواهند كرد.

آميت:

تحول ديجيتال فوريت فزاينده‌اي به خود گرفته است. سفرهاي مشتري پيچيده است و آن‌ها انتظار تجربه‌هاي منسجم و شخصي را در هر نقطه تماس دارند. براي ارائه اين تجربيات شخصي، مارك ها به چالش كشيده مي‌شوند تا مجموعه داده‌هاي متفاوت را گرد هم آورند. رهبري تجربه مشتري Adobe با تخصص عميق CI.ai درزمينهٔ هوش مصنوعي و پلتفرم CRM مايكروسافت با ادغام داده‌هاي رفتاري در نمايه مشتري، سازمان‌دهي سفرهاي مشتري و ارائه تجربيات مشتري در زمان واقعي، امكان تعامل جديد با مشتري را فراهم مي‌كند.

اين راه حل چگونه از ابتكار داده باز (ODI) استفاده مي‌كند؟
آليسا:

كار بر روي ODI ادامه دارد و اعلاميه امروز با C3.ai نمونه ديگري از اين است كه چگونه همراه با Adobe، در حال پيشرفت در چشم‌اندازي هستيم كه ODI را هدايت مي‌كند. شتابي كه به دست آورده‌ايم هيجان‌انگيز است و كار ما همچنان توسط شركايي مانند C3.ai معتبر است كه تمايل ما را براي كمك به سازمان‌ها براي كاركرد سريع داده‌هاي خود، حذف اصطكاك و دريافت ارزش از داده‌هاي خود – به‌ويژه هنگامي كه اين داده‌ها در سيستم‌ها و منابع متعدد ترسيم‌شده است. ما بسيار هيجان زده هستيم كه ببينيم چگونه ODI به شركت‌ها كمك مي‌كند تا تجربيات مشتريان خود را از طريق بينش‌هاي زمان واقعي ارائه‌شده از ابر تغيير دهند.

آميت:

ما از شتابي كه با ODI به دست آورده‌ايم هيجان زده هستيم و كار ما همچنان توسط شركايي مانند C3.ai معتبر است كه تمايل ما را براي كمك به سازمان‌ها براي به‌كارگيري سريع داده‌هاي خود، از بين بردن اصطكاك و كسب ارزش، به اشتراك مي‌گذارند.

C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud چه پيامدهايي براي مشتريان خواهد داشت؟

ويرايش:

با ارائه اولين رويكرد AI، مخصوص صنعت، C3 AI CRM يك سيستم هوشمند دقيق ارائه مي دهد كه قابليت‌هاي جديد قدرتمندي را براي مشتريان باز مي‌كند. به عنوان مثال، پيش‌بيني درآمد را در نظر بگيريد. اكنون مي‌توانيم داده‌هاي غيرحرفه‌اي – پرونده‌هاي SEC، قيمت سهام، داده‌هاي بازار و غيره … را براي ايجاد پيش‌بيني‌هاي دقيق‌تر، متحد و تجزيه و تحليل كنيم. به‌طور مشابه، مورد استفاده جستجوي هوشمند سرب، پيشنهاد بهترين محصول بعدي، بهينه‌سازي قيمت، مديريت مصرف مشتري و غيره … ما مي‌توانيم حجم عظيمي از داده‌ها را تجزيه و تحليل كنيم، پيش‌بيني كنيم و توصيه‌هايي براي افزايش عوامل انساني يا ايجاد فرايندهاي خودكار ارائه دهيم. به با استفاده از C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud، مشتريان ما قادر خواهند بود نيازهاي مشتريان خود را بهتر پيش‌بيني كرده و تجربه‌هاي رضايت بخش تري را ارائه دهند. شخصي‌تر، كارآمدتر، هوشمندتر ضمن افزايش درآمد، سودآوري و وفاداري مشتري. اين آينده CRM است.

آميت:

هر سازماني فرايندهايي دارد كه مي‌توان آن‌ها را با نوع هوش مصنوعي سريع بهبود بخشيد. سازمان‌هايي كه بيشترين ارزش را از هوش مصنوعي مي يابند از خلبانان فراتر رفته‌اند تا هوش مصنوعي را در كل سازمان خود مقياس بندي كنند و از هوش مصنوعي براي يافتن راه‌هاي جديد براي هوشمندتر كار كردن و افزايش كار آيي در افزايش فشار هزينه استفاده مي‌كنند. مشتريان مشترك مي‌توانند فروش، بازاريابي و تجربيات مشتري را با استفاده از يك فناوري جديد بومي AI كه مشخصات مشتري در زمان واقعي، مديريت سفر و ارائه تجربه از Adobe، هوش فروش و بينش از Dynamics 365 CRM و همچنين تخصص صنعت عميق AI از C3.ai. به عنوان مثال، در خدمات مالي، C3 AI مي‌تواند به جستجوي اعتبار، مديريت ريزش و پيش‌بيني مركز تماس كمك كند. در توليد، موارد استفاده شامل مديريت فروشنده و نگهداري و خدمات پيش‌بيني كننده است. در بخش عمومي، هوش مصنوعي مي‌تواند در مديريت پرونده و فرايند و همچنين مشاركت شهروندان به كار گرفته شود و مي‌تواند شيوه‌هاي ايمني و پايداري را در شهرها راهنمايي كند.

اين مشاركت چگونه ارزش CXM را براي مارك ها به ارمغان مي‌آورد؟
آميت:

در همه صنايع، چه تجارت به تجارت و چه تجارت به مصرف‌كننده، مردم فقط محصولات نمي‌خرند. آن‌ها تجربه مي‌خرند امروزه مصرف‌كنندگان راه‌هاي بيشتري براي تعامل و تعامل با مارك ها دارند و انتظار تجربه‌هاي شخصي را در هر نقطه تماس دارند. بااين‌حال، مارك ها براي ارائه اين تجربيات در تلاش هستند. داده‌ها، مانند سابقه خريد كه براي ايجاد تجربه مشتري سفارشي استفاده مي‌شود، صاحبان زيادي در داخل يك سازمان دارد و ديد ناقصي از هر مشتري ايجاد مي‌كند و درنهايت، تجربه‌اي ناخوشايند است. نمانام‌هاي برنده بايد بتوانند هر آنچه را كه در مورد مشتريان خود مي‌دانند در زمان واقعي ضبط، تجزيه و تحليل و عمل كنند تا بهترين تجربه ممكن را ارائه دهند. Adobe رهبري CXM را با Adobe Experience Cloud، راه حل كامل براي ايجاد تجربه، بازاريابي، تبليغات، تجزيه و تحليل و تجارت به ارمغان مي‌آورد؛ و با گردآوري رهبري Adobe با تخصص عميق هوش مصنوعي C3.ai و پلتفرم CRM مايكروسافت، ما درجه جديدي از تعامل با مشتريان را ارائه مي‌دهيم.

ISV ها مانند C3.ai چگونه با مايكروسافت و Adobe همكاري مي‌كنند؟
آليسا:

مايكروسافت ISV ها را در همه اشكال و اندازه‌ها جذب مي‌كند تا بر روي مايكروسافت و با برنامه‌هاي كاربردي خاص صنعت توسعه و گسترش دهد. برخلاف ديگر پلتفرم‌هاي كاربردي تجاري، مايكروسافت سيلوهاي سنتي ERP و CRM را حذف مي‌كند و ISV ها را قادر مي‌سازد بدون محدوديت بسازند. با برنامه‌هاي كاربردي كسب و كار ما ISV Connect Program، ISV هايي مانند C3.ai مي‌توانند به همراه منابع فني پشتيباني و فروش به بازار دسترسي داشته باشند كه به آن‌ها امكان مي دهد از قابليت‌هاي هوشمند كل ابر مايكروسافت استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۴۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

CRM در هر كجا

در چند ماه گذشته تيم نورون سي ار ام زمان زيادي را صرف ملاقات با مشتريان، شركا و رهبران صنعت در ايران كرده است تا در مورد روندهاي فعلي كه بر مشاغل تأثير مي‌گذارد، ارزيابي انجام دهد. بررسي ها جذاب بوده است! يك موضوع جالب پيرامون موضوع فناوري پديدار شد. متداول‌ترين سؤال‌هايي كه از ما پرسيده شد اين بود كه مشتريان ديگر چه نوآوري‌هايي را درخواست مي‌كنند؟ چگونه آن‌ها از تغييرات سريع فناوري استقبال مي‌كنند؟ و چگونه مي‌توانيم از فناوري و Microsoft Dynamics CRM به‌عنوان وسيله‌اي براي هدايت يك تجارت واقعاً پويا براي پيشرفت در يك محيط بسيار رقابتي استفاده كنيم؟  به‌زودي به پاسخ‌هايمان مي‌رسيم.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

در آخرين توضيحات نورون سي ار ام، ما درباره نوآوري‌هايي كه در فضاي CRM اتفاق مي‌افتد و اين واقعيت كه CRM يك نرم افزار بزرگ مايكروسافت است، بحث كرديم. اقتصاد با CRM  يك شبكه عميق و گسترده است. تجارت ها بزرگ هستند، با برنامه استراتژيك  و «نوآوري بيشتر» كه در سال گذشته اعلام كرديم همراه با تمام‌كارهايي كه براي يكپارچه سازي فناوري‌هاي مايكروسافت انجام مي‌دهيم و آن‌ها را براي مشتريان CRM پيكربندي مي كنيم، همه اين‌ها را كنار هم بگذاريد اما شما كه مشتري هستيد شروع به مجاسبه ميزان هزينه‌اي مي‌كنيد كه براي تغيير صنعت پيش رو داريد، مي كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از نرم افزار سي ار ام است.

بنابراين در مورد آن پاسخ‌هايي كه قول داده بودم. ما مي‌خواهيم انقلابي باشيم نه تكاملي. بازار به‌سرعت در حال حركت است. مشتريان ما مانند گذشته با ابتكارات CRM مقابله مي‌كنند. آن‌ها نمي‌توانند معمولي باشند. جدي هستند. تكان نمي‌خورند آن‌ها كاملاً متقاعد شده‌اند كه همراه با برنامه نوآوري Microsoft Dynamics CRM و سرعت ارائه، مي‌توانند يك تجارت پويا باشند. موفق‌ترين مشتريان با استفاده از هر نوع وسيله‌اي كه مي‌توانند عملكرد CRM را در آن‌ها به‌كارگيرند، درزمينهٔ تحرك نوآوري مي‌كنند و با مايكروسافت Dynamics CRM براي نيازهاي خاص خود عميق‌تر از گذشته مي‌شوند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از دايناميك 365 است.

حدودا اوايل سال 1400 بود كه ما قابليت‌هاي يكپارچه سازي مايكروسافت سي ار ام با نرم افزار هاي مختلف مايكروسافتي يا غيرمايكروسافتي و همچنين انواع ماژول هاي سي ار ام خود را اعلام كرديم. اين موفقيت بزرگي بود و بخش خوبي از پاسخ به سؤال‌هايي بود كه در بالا ذكر كردم؛ اما ما ساكن نيستيم ما آينه عقب نداريم. تيم نورون سي ار ام مفتخر است كه سيستم XRM را معرفي مي كند، يعني سيستم ارتباط با هرچيزي و درواقع سي ار ام را بر روي اين بستر ارائه مي دهد. يعني علاوه ارتباط با مشتري مي توان اين نرم افزار را به ساير سيستم ها در بخش هاي مختلف دروني سازمان هم متصل كرد.

چه كسي دوست ندارد از رقباي خود جلو بيفتد؟ شما پاسخ دهيد؛ و ما فقط از بسياري جهات اين كار را كرديم! و اين درواقع تنها آغاز چيزي است كه مايكروسافت سي ار ام ارائه مي‌دهد. موارد بيشتري براي كشف وجود دارد كه شامل پشتيباني از مرورگرهاي مختلف براي دسترسي گسترده، قابليت‌هاي تجسم داده‌ها براي بينش منحصربه‌فرد، افزودن بزرگ به بازار ما و افزايش قابليت‌هاي اجتماعي براي برقراري ارتباط شما با شبكه و مشتريان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۵۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

دنبال كردن و عدم پيگيري سوابق در CRM

با گنجاندن Activity Feeds در آخرين به‌روزرساني CRM، مفهوم سوابق زير را معرفي مي‌كنيم. وقتي يك ركورد را دنبال مي‌كنيد، مي‌بينيد كه به‌روزرساني‌هاي مربوط به آن ركورد در ديوار شخصي شما ظاهر مي‌شود.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

در اينجا، ما راه‌هاي مختلفي را براي پيگيري سوابق در CRM مرور مي‌كنيم. توجه داشته باشيد كه براي پيگيري هرگونه ثبت يك موجوديت، آن نهاد خاص بايد براي فيلدهاي فعاليت فعال باشد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از دانياميك 365 است.

به دنبال ركورد از ضبط
هنگامي‌كه يك نهاد براي Activity Feeds فعال شد، مي‌توانيد سوابق آن نوع را از فرم ضبط دنبال كنيد.
پس از باز كردن فرم ضبط، به برگه Record Wall برويد و در آنجا دكمه “Follow” را مشاهده خواهيد كرد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه روي آن كليك كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از توسعه سي ار ام است.
پس از كليك روي دكمه Follow، مي‌توانيد مشاهده كنيد كه پرونده را دنبال مي‌كنيد و گزينه Unfollow آن را داريد.
دنبال كردن پرونده‌هاي انبوه از يك Entity Grid يا Advanced Find
اگر مي‌خواهيد چندين پرونده از يك نوع موجوديت را دنبال كنيد، مي‌توانيد اين كار را از Entity Grid انجام دهيد. پرونده‌هايي را كه مي‌خواهيد دنبال كنيد انتخاب كنيد و مطابق شكل زير روي دكمه Follow در نوار كليك كنيد.

پس از كليك روي دكمه دنبال كردن، يك گفتگوي تأييد ظاهر مي‌شود كه در آن مي‌توانيد تأييد كنيد كه مي‌خواهيد سوابق انتخاب‌شده را دنبال كنيد يا عمليات را لغو كنيد.

يكي ديگر از راه‌هاي پيگيري چندين ركورد هم‌زمان، جستجوي پيشرفته است. همان دكمه Follow را مي‌توانيد در نوار صفحه مشاهده كنيد كه نتايج جستجوي شما را نشان مي‌دهد.

لغو پيگيري سوابق از نماي «ركورد در حال دنبال شدن» شما در ديوار شخصي شما و ديوار ضبط كاربر خود، يك صفحه در سمت راست وجود دارد كه حاوي اطلاعاتي درباره افرادي است كه شما را دنبال مي‌كنند و چه ركوردهايي را دنبال مي‌كنيد. پيوندي وجود دارد كه تعداد كل پرونده‌هايي را كه دنبال مي‌كنيد نشان مي‌دهد. اگر روي آن پيوند كليك كنيد، نمايي به نام “Records Being Followed” ظاهر مي‌شود كه همه پرونده‌هايي را كه در حال حاضر دنبال مي‌كنيد نشان مي‌دهد.

از اين نماي، مي‌توانيد سوابق خاصي را انتخاب كرده و روي دكمه Unfollow در روبان كليك كنيد تا آن‌ها را لغو كنيد.

پيگيري خودكار يك نهاد از طريق گردش كار

در اين مثال، ما يك گردش كار ايجاد مي‌كنيم كه كاربر به‌طور خودكار حساب‌هاي ايجادشده را دنبال مي‌كند. پس از ايجاد و فعال شدن اين گردش كار، مطمئن خواهيد بود كه هر حساب تازه ايجادشده بدون نياز به انجام كارهاي اضافي دنبال مي‌شود.

اول‌ازهمه، براي ايجاد يك گردش كار جديد، به تنظيمات à Processes à New برويد. يك نام وارد كنيد و Entity == Account، Category == Workflow را انتخاب كنيد.

گزينه پيش‌فرض اين است كه گردش كار “Start when” (ايجاد حساب) ايجاد شود و اين همان چيزي است كه ما مي‌خواهيم، بنابراين اين تنظيم را تنها مي‌گذاريم. يك مرحله جديد اضافه كنيد كه يك Follow ايجاد مي‌كند و روي Set Properties كليك كنيد.

در ويژگي‌ها، مي‌خواهيد Owner را هركسي كه هستيد بخواهيد كه هنگام ايجاد حساب‌ها به‌طور خودكار آن‌ها را دنبال كند.

از آنجا كه مي‌خواهيد حساب‌هاي ايجادشده را به صورت خودكار دنبال كنيد، خود را در جستجو پيداكرده و انتخاب كنيد. ذخيره كن و ببند.

وقتي گردش كار خود را ذخيره و فعال كنيد، همه چيز آماده است! و البته، مي‌توانيد شرايط اين گردش كار را متناسب با نيازهاي خاص خود تغيير دهيد.

آن را در اختيارداريد، روش‌هاي مختلفي براي پيگيري عدم دنبال كردن سوابق در CRM. اين‌ها تنها راه‌هايي نيستند كه مي‌توانيد سوابق را دنبال كنيد، اما رايج‌ترين مسيرهايي هستند كه طي مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۳۴ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

مدلهاي داخلي CRM Security Model

در اين پست برخي از داخلي هاي مدل امنيتي CRM را شرح خواهم داد. من نحوه استفاده از نقش ها و امتيازات در پوشش ، نحوه اعمال امنيت براي عمليات مختلف و برخي ساختارهاي داخلي كه اين امكان را فراهم مي كند را شرح خواهم داد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

بررسي اجمالي

در صورت نياز به تجديد نظر سريع در اصول اوليه…

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

مدل امنيتي CRM از احراز هويت مبتني بر Windows (Kerberos/NTLM) و مجوزهاي داخلي استفاده مي كند. اين اساساً يك مدل امنيتي مبتني بر نقش است ، كه در آن نقش به طور مفهومي طبقه اي از افراد (متخصص بازاريابي ، مدير سيستم و غيره) است. CRM از امنيت سطح شي (يعني سطح رديف) با پشتيباني از اشتراك گذاري و تعيين تكليف پشتيباني مي كند. بسته به نقش شما و اشتراك اطلاعات ، مي توانيد به يك شي دسترسي داشته باشيد حتي اگر مالك آن نباشيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

پياده سازي
در v1.0 و v1.2 ، CRM از توصيف كننده هاي امنيتي Windows و عملكرد Windows AccessCheck (در واقع AuthzAccessCheck) براي تأييد دسترسي كاربران استفاده كرد. توصيف كننده امنيت همان چيزي است كه حقوق شما را در پرونده ها ، فهرست ها و غيره كنترل مي كند. توصيف كننده امنيت CRM حاوي اطلاعاتي است كه كاربران ، تيم ها و نقش ها از چه حقوق خاصي بر روي يك شي برخوردار هستند و در رديف موارد ذخيره مي شود. هدف، كاربران ، تيمها و نقشها همه توسط يك شي AD (شي كاربر يا يك گروه AD) نشان داده مي شوند. براي بررسي دسترسي ، توصيف كننده امنيت را بازيابي مي كنيم و با استفاده از توكن AccessCheck با استفاده از نشانگر كاربري كه به CRM وارد شده است ، تماس مي گيريم ، كه شامل گروه هايي از همه نقش ها و تيم هايي است كه آنها عضو آن بودند.

در نسخه 3.0 ، ما به يك مدل امنيتي مبتني بر پايگاه داده نقل مكان كرديم زيرا مزاياي زيادي نسبت به مدل توصيف كننده امنيت به ما داد.

نقشها و امتيازات
امتياز از نظر مفهومي حق انجام عمل است. براي مثال ، داشتن امتياز “خواندن حساب” به شما اين حق را مي دهد كه بخواهيد يك حساب را بخوانيد. بدون امتياز ، ما حتي به خود زحمت نمي دهيم نهاد حساب را در UI نشان دهيم. ما اين را PrivilegeCheck مي ناميم. آنچه در واقع دسترسي شما به يك نمونه شيء (يا رديف) خاص را كنترل مي كند ، عمق امتياز و عمق نسبي واحد تجاري است كه شما به آن واحد تجاري تعلق داريد (شيء متعلق به آن است (مگر اينكه شيء متعلق به سازمان باشد)) به ما اين قسمت را AccessCheck مي ناميم. در اينجا يك مثال است:

اگر باب داراي امتياز “خواندن حساب” در والدين باشد: عمق فرزند ، مي تواند حساب A را بخواند ، اما حسابهاي B يا C را نخواند. اگر اين امتياز را نداشت ، حسابها حتي در UI نشان داده نمي شوند به Depth قطعاتي است كه در رابط كاربري Role Editor مشاهده مي كنيد. بنابراين يك نقش در واقع مجموعه اي از {جفت ، عمق} جفت و يك بررسي كامل امنيتي است = PrivilegeCheck + AccessCheck (AccessCheck به طور ضمني امتيازات را نيز بررسي مي كند ، اما PrivilegeCheck كارآمدتر است زيرا ما براي رد كردن شخص به هيچ اطلاعات شيء نيازي نداريم كه حتي امتياز اوليه را ندارد).

اشتراك گذاري و واگذاري
CRM همچنين از اشتراك گذاري و تعيين تكليف پشتيباني مي كند. واضح است كه فقط تغيير مالك يك شي است. اشتراك گذاري امكان لغو محدوديت هاي AccessCheck را فراهم مي كند ، اما محدوديت هاي PrivilegeCheck هنوز اعمال مي شود. بنابراين در مثال بالا ، اگر حساب B با Bob با حقوق خواندن به اشتراك گذاشته شود ، او مي تواند B را بخواند ، اما هنوز هم نمي تواند C را بخواند. C ، حتي با اشتراك گذاري.

PrivilegeCheck و AccessCheck
بسيار خوب ، وقتي در حال مشاهده يك شبكه ، به روز رساني حساب و غيره هستيد ، در مورد امنيت چه اتفاقي مي افتد؟ بياييد با گذراندن جريان به روز رساني حساب شروع كنيم. من از ديدگاه SDK به آن نگاه مي كنم ، زيرا UI در واقع كارهاي اضافي انجام مي دهد. در اينجا جريان است:

پس از بررسي امتياز ، ما با منطق تجاري ديگر مانند تأييد اوليه ورودي بر خلاف قوانين كسب و كار يا ساير موارد خاص نهاد يا عمليات ادامه مي دهيم. براي بررسي دسترسي ، بايد برخي از اطلاعات امنيتي را از رديف حساب بازيابي كنيم. به طور خاص ، ما بايد كليد اصلي ، OwnerId و OwningBusinessUnit را بدانيم. هنگامي كه آن را دريافت كرديم ، مي توانيم بررسي دسترسي را انجام دهيم:

بياييد مراحل را در اينجا طي كنيم:

اگر كاربر صاحب ركورد باشد ، عمق موضوع مهم نيست (به ياد داشته باشيد ، ما قبلاً از قسمت PrivilegeCheck گذشته ايم) ، بنابراين آنها دسترسي دارند.
در مرحله بعد ، ما بايد حداقل عمق امتياز مورد نياز را تعيين كنيم:
آ. اگر كاربر در واحد تجاري مشابه شيء باشد ، كاربر به عمق “Business” (نيم پاي از UI) نياز دارد.

ب. اگر شيء در يكي از واحدهاي تجاري كودك كاربر است ، كاربر به عمق “والدين: كودك” (3/4 پاي از رابط كاربري) نياز دارد.

ج. در غير اين صورت ، كاربر براي خواندن شيء به عمق “سازمان” نياز دارد (به عنوان مثال ، اگر در واحد تجاري والدين يا خواهر و برادر باشد).

ما مي توانيم همه اين بررسي ها را در جستجوي حافظه پنهان انجام دهيم: كسب و كار كاربر و سلسله مراتب كسب و كار سازمان نيز ذخيره مي شوند.

سپس متوجه مي شويم كه آيا كاربر داراي تمام امتيازات مورد نياز در حداقل عمق مورد نياز است يا خير. در اطلاعات امتيازاتي كه براي كاربر ذخيره مي كنيم حداكثر عمق موجود در آن است.
اگر كاربر از طريق چك هاي مالك يا چك هاي مبتني بر نقش دسترسي پيدا نمي كند ، در مرحله بعد اشتراك گذاري را بررسي مي كنيم. CRM تمام اطلاعات اشتراك گذاري را در جدولي به نام PrincipalObjectAccess ذخيره مي كند كه كاربران و تيم ها را به اشيايي كه به طور صريح يا از طريق عمليات آبشاري با آنها به اشتراك گذاشته شده است ترسيم مي كند.
اگر كاربر هنوز در اين نقطه دسترسي نداشته باشد ، خطاي Access-Denied را برمي گردانيم.
بنابراين اساساً اين قسمت امنيتي مواردي است كه هنگام استفاده از API به روز رساني يا هنگامي كه روي يك فرم روي «ذخيره» كليك مي كنيد اتفاق مي افتد (هرچند اگر شما اين امتياز را نداريد حتي دكمه «ذخيره» را نيز ارائه نمي دهيم).

وقتي يك شبكه را مشاهده مي كنيد چطور؟ خوب ، ما نمي خواهيم دسته اي از پرونده ها را بازيابي كنيم و سپس دسترسي سطر به رديف را در سطح مياني انجام دهيم. ما مي خواهيم بتوانيم بررسي هاي امنيتي را در SQL انجام دهيم تا بتوانيم عملكرد صفحه بندي خوبي داشته باشيم و سوابق بيشتري را كه براي برآوردن درخواست كاربر لازم است بازيابي نكنيم.

بنابراين ما روند را كمي وارونه مي كنيم. به جاي تعيين حداقل عمق امتياز “خواندن” با نگاه كردن به موقعيت هاي نسبي كاربر و شي در سلسله مراتب كسب و كار ، ما حداكثر عمق امتياز “خواندن” را در نهادهاي مورد درخواست دريافت مي كنيم و از آن براي محدود كردن پرس و جو به آن واحدهاي تجاري كه كاربر قادر به خواندن آنها خواهد بود. ما همچنين چك مالكيت و اشتراك گذاري چك ها را به عنوان بخشي از پرس و جو انجام مي دهيم (البته ما هنوز در مورد نهادهايي كه ابتدا مورد پرسش قرار مي گيرند PrivilegeCheck را براي “خواندن” انجام مي دهيم):

اين يك درخواست ساده براي كاربري است كه داراي امتياز حساب “Read” در عمق “Parent: Child” است. كاربر مي تواند از طريق مالكيت ، دسترسي به نقش يا اشتراك گذاري دسترسي پيدا كند. بررسي مالكيت بسيار ساده است. براي بررسي نقش ، بايد به اشياء در مشاغل كاربر يا مشاغل كودك نگاه كنيم زيرا آنها دسترسي “والدين: كودك” را دارند. ما از يك جدول كاربردي ، BusinessUnitMap استفاده مي كنيم كه سلسله مراتب كسب و كار را به صورت يك ليست واحد براي هر واحد تجاري غير عادي مي كند.

براي بررسي اشتراك گذاري ، بايد سطرهاي موجوديتي را كه جدول PrincipalObjectAccess براي موجوديت داراي دسترسي خواندن (قسمت “& 1”) كه مدير اصلي كاربر است يا هر تيمي كه كاربر از آنها عضو دارد ، بازيابي كنيم. ما از جدول ابزار SystemUserPrincipals براي بدست آوردن يك ليست مسطح از تمام اصولي كه كاربر عضو آن است (از جمله خود نگاشتن به كاربر) استفاده مي كنيم. “51 برتر” فقط به اين معني است كه ما اولين صفحه يك شبكه را با 50 ركورد در هر صفحه بازيابي مي كنيم. از ركورد اضافي براي اطلاع تماس گيرنده استفاده مي شود كه آيا ركوردهاي بيشتري وجود دارد يا خير.

بسته شدن

اميدواريم اين نگاه مختصر در زير جلد براي شما جالب بوده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۳۸ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

با تجارب تجاري يكپارچه انتظارات مشتري را برآورده كنيد

مصرف‌كنندگان امروزي (خريداران) خواهان انعطاف‌پذيري براي خريد و تحقق خواسته ها و نياز هاي خود در مكان، زمان دلخواه خود هستند. با گسترش گزينه‌هاي خريد براي مشتريان مانند خريد از فروشگاه هاي آنلاين(ديجي كالا، فروش اتما، دايان شاپ، پارسان مي، كالاتيك، فروشگاه خانومي، فروشگاه مبيت، كالازم، كالاچيو، تواني نو و … )، آن‌ها به‌سرعت با بررسي ارزش‌افزوده يا مزاياي محصولات و خريد آنلاين نسبت به انتظارات اوليه  خود، به مشتري آنلاين تبديل‌شده‌اند. براي بسياري از خرده‌فروشان، استفاده و به اشتراك گذاشتن بلكه عامل بسيار مهمي براي بقا در بازاري است كه در آن رقابت مي كنند. در طول سال گذشته، خرده‌فروشان به‌سرعت براي ملاقات با مشتريان در كانال‌هاي جديد و نوظهور ارتباطي حركت كرده‌اند تا باعث جذب مشتري و رشد فروش شوند مثل تبليغات در شبكه هاي اجنماعي نظير: اينستاگرام، واتساپ، تلگرام و يا شبكه هاي ابراني مثل: آپارات، بازار، روبيكا، آيوا، گپ و … و يا شركت در انواع وبينار ها، سمينار ها و همايش ها. بهبود تجربيات اصلي اغلب بر ايجاد سيستم‌هاي پشتيبان متصل كه اين تجربيات خريد جديد را تأمين مي‌كردند اولويت داشت و درنتيجه، بسياري از خرده‌فروشان به دليل داده‌هاي متصل و يا قطع‌شده  وعده خريد يكپارچه براي مشتريان خود را ندادند!

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است

يعني بر اساس تجربيات كسب و كار ها مشخص شد كه بايد پايگاه جامع و قابل دسترسي باشد كه بتوان از آن در ارتباطات بهتر، بيشتر و سريعتر با مخاطبين استفاده كرد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با متشري است

سيستم مديريت ارتباط با مشتري Microsoft Dynamics 365 بر روي يك پلتفرم مدرن، هوشمند ساخته‌شده است كه مي توان آن را مناسب با بازار هر كشور بومي سازي كرد. بررسي همه جنبه‌هاي رفتار مشتري و مشاغل از طريق يك پلتفرم تجاري يكپارچه، و فعال سازي فرآيندهاي فروش و بازاريابي كانال‌هاي غيرسنتي قديمي و نوظهور از طريق اين سيستم مديريتي، اين امر در نهايت به خرده‌فروشان و سازمان‌هاي كالاهاي مصرفي اجازه مي‌دهد تا با مشترياني كه با آن ها در ارتباط هستند به راحتي و سريعتر و با آگاهي بيشتر ارتباط برقرار كنند، به آن‌ها اجازه مي دهد هر تا درگاه ها و نحوه پرداخت پول  را خودشان مشخص كنند و از هر كانالي كه پيشنهاد ميكنند با آن ها ارتباط برقرار شود. همچنين ديد كامل مشتريان و داده‌هاي تجاري را در اختيار مديران و فروشندگان قرار مي‌دهد. اين پلت فرم داده متصل مي‌تواند به كسب‌وكار شما براي نوآوري و رشد آينده در تمام كانال‌هاي خريد مرتبط كمك كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار سي ار ام است

بياييد نگاه دقيق‌تري داشته باشيم كه چگونه داده‌ها نحوه درك، تقويت و ايجاد نوآوري در تجربيات خريد مشتري را تغيير داده است.

فرآيندهاي بدون دردسر
مصرف‌كنندگان در مراحل خريد و يا آشنايي با محصول انتظار تجربه‌هاي يكپارچه و بدون اصطكاك را دارند، همچنين به ظاهر محصولات و فرآيند هاي خريد مشابه بسياري در بازار وجود دارد كه مي تواند آن ها را را به سمت ماركت، برند يا خرده‌فروشي ديگر سوق دهد. در يك نظر سنجي كه توسط سايت خبرگذاري ايسنا در يگ گروه 1500 نفره از خريداران انجام شده، مشخص شده است كه از هر 3 نفر، 1 نفر كه تجربه بدي در خريد داشتند باز به همان كسب و كار برگشته اند و 2 خريدار ديگر از آن برند و كسب و كار خريد تكرده يا نمي كنند!

خرده‌فروشان باهوش ارزش يك فرآيند بدون دردسر را درك مي‌كنند و براي تحقق اين امر سرمايه‌گذاري مي‌كنند. آن‌ها مي‌دانند كه مصرف‌كنندگان دائماً تجربه برند خود را بر اساس بهترين چيزي كه تا به حال داشته‌اند ارزيابي خواهند كرد، نه برخلاف تصور آن‌ها از تجربه متوسط ​​آن‌ها. به‌عنوان مثال، مصرف‌كنندگان مشكلي در مقايسه شركت‌هاي كوچك و متوسط ​​با موفق‌ترين خرده‌فروشان تجارت الكترونيك ندارند.

داينماميك 365 براي كمك به كسب‌وكارها براي رقابت مؤثر در اين شرايط، مي‌تواند تمام مراحل و نقاط ارتباط را در طول فرآيند مشتري، از پرداخت تا بازگشت، چه آنلاين و چه در فروشگاه، به هم متصل، بررسي و مديريت كند. اين امر به خرده‌فروشان اين امكان را مي‌دهد كه يك تجارت كاملاً متصل را ايجاد كنند، افزايش بازديد بين كانال‌ها هاي ارتباطي را افزايش دهند، نرخ‌هاي حفظ مشتري را بهبود بخشيده و به مشاغل كمك مي‌كند تا بينش‌هاي لازم را براي به كارگيري تجربيات شخصي شده در مور خود دست آورند.

تجربيات شخصي سازي شده
با توجه به تحمل كم مصرف‌كنندگان نسبت به تجربيات بد، مشاغل در همه اندازه‌ها، حتي كوچك و متوسط ​​، بايد تجربيات برجسته  و خوب مشتري را در سيستم عامل‌ها، از اجتماعي گرفته تا شخص، براي بررسي و بازده بيشتر مورد استفاده قرار دهند. هنگامي‌كه مشتريان تجربه اي را بسيار نزديك به تجربه شخصي خود مي‌دانند حاضر اند تا 40 درصد بيشتر هزينه كنند. علاوه بر اين، اين نوع سفرهاي يكپارچه و بدون دردسر منجر به تجربه‌هاي مثبت مشتري مي‌شود كه مي‌تواند هزينه‌ها را تا 140 درصد افزايش دهد.

سيستم‌هاي تجارت واقعاً متصل
دستيابي به تجارت يكپارچه مستلزم يكپارچگي در تمام سيستم‌ها و پايگاه‌هاي داده‌اي است كه براي تبديل تجارت همه كانال‌ها به واقعيت استفاده مي‌شود. بياييد سيستم‌هاي پرداخت را در نظر بگيريم تا مزاياي يكپارچه سازي سيستم‌هاي پشتيبان را درك كنيم.

بسياري از مشاغل همچنان از درگاه هاي پرداخت سنتي استفاده مي‌كنند كه پرداخت‌ها را از طريق يك سيستم مديريت ريسك جداگانه قبل از انتقال آن‌ها به شخص ثالث ديگر براي مجوز پرداخت و تكميل، هدايت مي‌كنند. به‌طورمعمول، اين سيستم‌هاي قديمي به پردازنده‌ها و فرآيندهاي پرداخت متعددي براي هر كانال و منطقه متفاوت متكي هستند.

براي مثال: صاحبان مشاغل دريافت‌ و پرداخت‌هاي خود را از طريق چك هاي بانكي،‌ حواله ها و يا پول نقد انجام مي دهند. اين روش‌ها در عين در دسترس بودن سريع مالي، ضعف‌هاي زيادي دارد. در صورتي كه يك حواله يا چك بانكي گم شود، مشكلات زيادي براي دريافت‌كننده و پرداخت‌كننده پول به وجود مي آورد.

اين نوع سيستم قطع‌شده براي مشاغل ناكارآمد و پرهزينه است. هنگامي‌كه سيستم‌ها به اين روش قطع مي‌شوند، به دليل فقدان بينش و ديد، بهبود تجربه مشتري را محدود مي‌كند. علاوه بر اين، كاربران اغلب مجبورند ده‌ها گزارش را اجرا كنند تا در جريان اطلاعات فروش همه كانال‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت قرار بگيرند و بدتر از آن، اين گزارش‌ها همچنان از سيستم‌هاي ERP و CRM جدا هستند.

پرداخت‌هاي يكپارچه
يكپارچه سازي پرداخت‌ها چيزي بيشتر از تجميع همه پرداخت‌ها با يك ارائه‌دهنده است. در مورداطمينان از يكپارچگي همه سيستم‌هاي پرداخت شما با ساير سيستم‌ها، ازجمله سيستم‌هاي ERP، پلت فرم فروش، سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. اگر مشاغل بتوانند سيستم‌هاي پرداخت را ادغام كنند، مي‌توانند سطح ديد لازم را براي ارائه تجربيات شخصي سازي شده مشتري و حركت يك قدم به خرده‌فروشي همه كاره واقعي، فعال كنند.

مشاغل مي‌توانند پرداخت‌ها را به سه طريق ادغام كنند:

ايجاد يكپارچه سازي سفارشي
استفاده از افزونه يا استفاده از ادغام بومي
ادغام سفارشي به دليل يكپارچگي و هزينه‌هاي تعمير و نگهداري مداوم مي‌تواند گران باشد و بسياري از خرده‌فروشان را مجبور مي‌كند در صورت عدم دسترسي به ادغام بومي، افزونه‌هاي از پيش‌ساخته را انتخاب كنند. استفاده از افزونه‌ها خطراتي را به دنبال دارد، زيرابه اين معني است كه براي ايجاد و حفظ پيوند حياتي در فرآيندهاي تجاري خود به شخص ثالث ديگري اعتماد كنند. ادغام بومي يك گزينه برتر است زيرا وابستگي به شخص ثالث اضافي را كاهش مي‌دهد و همچنين مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

با مايكروسافت سي آر ام، ما توانايي كار با انواع ارائه‌دهندگان پرداخت را داريم، در بسياري از تجارت ها ما روي ادغام پرداخت‌هاي بومي با استفاده از درگاه هاي مستقيم بانك ها يا درگاه واسط زرين پال سرمايه‌گذاري كرده‌ايم. ” درگاه پرداخت اشتراكي زرين‌پال يك روش ايده‌آل براي مديريت مالي كسب‌ و كارهايي است كه در آن درآمد حاصل از فروش محصولات يا خدمات، در سهم‌ هاي ثابت يا متغير ميان شركاي تجاري تقسيم شده و به صورت جداگانه به حساب هر شخص واريز مي‌‌شود. شايد بهتر باشد براي درك بهتر درگاه پرداخت اشتراكي زرين‌پال، چند مثال ساده بزنيم. ”

از آنجا كه اين يكپارچگي توسط مايكروسافت ساخته و پشتيباني مي‌شود، مي‌توانيد به آن دسترسي داشته باشيد كه هميشه به‌روز و بدون دردسر باشد و در عين حال اجراي سريع‌تري را براي مشاغل جديد ارائه دهيد.

امروز، تجربيات متصل و يكپارچه بسازيد
مشاغل در سراسر جهان به چالش كشيده شده‌اند تا به‌سرعت با نيازها و خواسته‌هاي مشتري كه با شيوع همه‌گير تسريع شده است، سازگار شوند. مصرف‌كنندگان و سازمان‌هاي رو به تجارت در حال تغيير و تحول ديجيتالي در مقياس وسيع براي رقابت و پيشرفت در محيط هاي تجاري پيچيده هستند. راه حل‌هاي Dynamics 365 خرده‌فروشان و سازمان‌هاي كالاهاي مصرفي را قادر مي‌سازد تا بهترين ديجيتال و فروشگاهي را براي ارائه تجربيات شخصي، بدون درز و متمايز مشتريان تركيب كنند. با Dynamic 365 Commerce، مشاغل مي‌توانند فرآيندهاي تجاري را ساده كرده، داده‌ها را به بينش تبديل كنند و از سيستم‌هاي پويا و چابكي كه با نيازهاي مشتري در يك پلت فرم داده اثبات‌شده و ايمن سازگار است، استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۱۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي با LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 Sales

جاي تعجب نيست كه دنياي امروز باعث تغيير لرزه‌اي در فروش B2B شده است. مشتريان به سرعت رفتار خريد ديجيتالي را اتخاذ مي‌كنند و فروشندگان نيز تحت فشار قرار مي‌گيرند تا خود را دوباره اختراع كنند. اگر مي‌خواهند فروشندگان خود را وفق دهند و در بازارهاي خود مقاوم بمانند، سازمان‌ها بايد متعهد شوند كه فروشندگان خود را توانمند كرده و توانمند سازند. شركت‌هايي كه امروزه با موفقيت در حال فروش هستند، دو كار اصلي را انجام مي‌دهند:

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است

هوشمندانه كاركنيد:
ساده‌سازي و افزايش فعاليت‌هاي فروش با ابزارهاي ديجيتالي قدرتمند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است

استراتژيك تر بودن:
استفاده از نقش‌هاي عمليات فروش براي تمركز تيم هاي فروش بر روي مراحل مهم بعدي براي به دست آوردن حساب‌ها با بيشترين فرصت.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار crm است

در حالي كه فروش ديجيتال و عمليات فروش بهينه براي كمك به تيم هاي فروش جهت يابي تلاش‌هاي خود در بازار پس از همه‌گيري مهم است، اما به‌اندازه داده‌هايي كه بر آن‌ها تكيه مي‌كنند خوب است. اگر داده‌هاي شما قديمي و يا نادرست باشند، فرصت‌هاي جديد و بخش‌هاي جديدي از رشد از دست مي‌رود. گردآوري آن داده‌ها به‌صورت دستي زمان مي‌برد و يافتن داده‌هاي قابل‌اعتماد و قابل‌اعتماد دشوار است.

درصورتي‌كه فروشندگان از فروش رابطه‌اي استقبال كرده و از حداكثر زماني كه در اختيار مشتريان قرار مي‌دهند استفاده كنند، تجهيز فروشندگان به داده‌هاي قابل‌اعتماد، قابل‌اجرا و مربوط به زمان واقعي ضروري است. اطمينان از بهترين مراحل بعدي و جهت روشن چيزي است كه فروشندگان براي تبديل فرصت به يك پيروزي نياز دارند.

Dynamics 365 و LinkedIn Sales Solutions ارتباط انسان را با تجربيات ديجيتالي به ارمغان مي‌آورند

مايكروسافت در حال حاضر Dynamics 365 Sales و LinkedIn Sales Navigator را گرد هم آورده است و فروشندگان را قادر مي‌سازد تا تعامل شخصي‌تر و معناداري با مشتريان برقرار كنند. با ارائه نماي يكپارچه‌اي از داده‌ها، Dynamics 365 Sales و LinkedIn Sales Navigator هم‌زمان با موارد زير عمل مي‌كنند:

به فروشندگان قدرت دهيد تا تصميم‌گيرندگان كليدي را بيابند
فروشندگان را به خريداران متصل كنيد
اصطكاك فروش را كاهش دهيد
با هم Dynamics 365 و LinkedIn Sales Solutions اطمينان مي‌دهند كه فروشندگان مي‌توانند روابط عميق و قابل‌اعتماد با خريداران برقرار كنند و مشاركت اصيل و شخصي را كه خريداران امروز تقاضا مي‌كنند، ارائه دهند.

معرفي LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 Sales
در فوريه، LinkedIn در دسترس بودن كلي LinkedIn Sales Insights، يك محصول جديد در مجموعه راه حل هاي فروش LinkedIn كه توسط بيش از 740 ميليون عضو در LinkedIn پشتيباني مي‌شود را اعلام كرد تا به سازمان‌هاي فروش كمك كند تا فرصت‌هاي بالقوه را شناسايي كرده و اندازه آن‌ها را مشخص كنند و ديد واضح‌تري از بازار داشته باشند؛ و با اطمينان بيشتري برنامه ريزي كنيد. با اين ادغام، مشترياني كه Sales Insights را در Dynamics 365 Sales ادغام مي‌كنند، مي‌توانند از برنامه ريزي فروش خود اطمينان بيشتري داشته باشند و بدانند كه CRM آن‌ها از داده‌هاي قابل‌اعتماد، قابل‌اعتماد و تجميعي توليدشده توسط LinkedIn Sales Insights استفاده مي كند.

با جمع‌آوري داده‌هاي جمع‌آوري شده در مقياس وسيع با ابزارهاي قدرتمند كه بينش‌هاي كاربردي را آشكار مي كند، تيم ها متمركز، مولد و موفق هستند. اتوماسيون هوشمند كه از عمق و دقت سوابق خريداران از LinkedIn استفاده مي كند به فروشندگان كمك مي كند تا به‌صورت استراتژيك درگير شوند، ارتباطات ايجاد كرده و روابط را به درآمد تبديل كنند. با LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365، مي‌توانيد انتظار داشته باشيد:

برنامه ريزي و اولويت‌بندي حساب  با استفاده از LinkedIn Sales Insights، اطلاعات شركت را مي‌توانيد در Dynamics 365 Sales بياوريد تا با اطمينان خاطر برنامه ريزي و اولويت‌بندي اطلاعات را به دست آوريد و بدانيد كه داده‌هاي موردنياز CRM شما قابل‌اعتماد هستند.

برداشتن فرصت‌ها در حساب‌هاي موجود با ابزارهاي يكپارچه كه ضربان حساب‌هاي كليدي را حفظ مي كند ساده‌تر و بسيار آسان‌تر است.

فرصت‌ها با دقت در اندازه و رشد بخش‌هاي خاص شركت، وظايف و عناوين شغلي براي اندازه دقيق‌تر فرصت‌ها ارزيابي مي‌شوند.

بيشتر بدانيد

با هم LinkedIn Sales Solutions و Microsoft Dynamics 365 با ارائه جديدترين داده‌ها باهوش و ابزار قدرتمند، از روابط قوي‌تر و افزايش خط لوله پشتيباني مي‌كنند تا تيم هاي فروش را بيشتر مشتري محور كند.

LinkedIn Sales Insights مي‌تواند به تيم شما در استفاده از داده‌هاي قابل‌اعتماد كمك كند. درباره LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 بيشتر بياموزيد و دريابيد كه چگونه مي‌تواند به تغيير برنامه ريزي فروش شما كمك كند.

آيا آماده تقويت تيم فروش خود هستيد؟ در مورد ادغام LinkedIn Sales Insights با Dynamics 365 بخوانيد و راهنماي نصب LinkedIn Sales Insights for Dynamics 365 Sales را مشاهده كنيد.

آيا مي‌خواهيد درباره Dynamics 365 Sales بيشتر بدانيد؟ براي مشاهده نحوه اجراي Dynamics 365 Sales مي‌توانيد فروشندگان خود را با بينش‌هاي كاربردي توانمند كنيد، يك نسخه نمايشي تماشا كنيد يا از يك تور راهنمايي استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۴۹ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

آينده CRM

سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري به عنوان قلب تعاملات با مشتري عمل مي كنند. و اگر CRM ها در حال حاضر بخش اصلي چرخه ارتباط تجارت شما با مشتري نيستند ، اكنون زمان تعويض استراتژي كسب و كار شما است.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

هنگام تغيير استراتژي كسب و كار شما، تجديد نظر در زمينه فناوري مورد استفاده بسيار مهم و كليدي است و در حال حاضر CRM ها در اولويت اول فناوري هاي تعامل با مشتريان قرار دارند. آينده CRM در استفاده از هوش مصنوعيو ابزار هاي بيشتر قابل يكپارچه با اين نرم افزار در حال پيشرفت و گسترش است، به ويژه با جهت گيري هاي اخير به سمت ارتباطات از راه دور و استفاده بسيار زياد كاربران و مخاطبان از گوشي هاي هوشمند نسل جديد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از پلتفرم crm است.

ادامه مطلب را بخوانيد تا آخرين روندهاي CRM را براي فروش و بازاريابان در سال 2022 و فراتر از آن كشف كنيد.

در كنار اين مطلب مفيد خواهد بود كه مطلب در مسير CRM را هم مطالعه بفرماييد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

روند آينده CRM
سيستم هاي CRM ابزار هاي زيادي از:

جمله مديريت كانال
بينش مشتري
ارتباطات
تعامل
و موارد ديگر بر سر دارند. آنها با بهبود ويژگي هاي تجزيه و تحليل داده ها به بهبود تجربيات مشتري و افزايش راه ها  و روش هاي حفظ مشتري كمك مي كنند. آن ها هميشه براي بينش هاي ارزشمند مشتري براي تيم هاي فروش و بازاريابي مهم بوده و هدف مشترك آن ها بستن معاملات بيشتر است.

طبق نظر 92٪ از مديران در نظرسنجي در مورد CRM، مايكروسافت سي آر ام به عنوان نرم افزار اصلي و رتبه اول در تجارت هاي بزرگ و كوچك اولويت اصلي خواهند بود. بنابراين در راستاي سال جديد ، موارد زير را براي افزايش فروش و مشاركت مشتري بر اساس روندهاي پيش بيني شده در ابن نرم افزار در نظر بگيريد:

اهداف و ابزارهاي يكساني را بين تيم هاي فروش و بازاريابي به اشتراك بگذاريد
بهترين راه براي رسيدن به اهداف بخش ها و سازمان ها ، برآوردن اهداف و نياز مشتريان است. اگر مشتري 5 ساله شما نياز به بستن دو قرارداد سازماني جديد در اين سه ماهه اخير را دارد ، اين تبديل به هدف تيم هاي فروش و بازاريابي شما نيز خواهد شد.

براي موفقيت ، آن ها بايد همسو شوند ، KPI هاي مشابه اي را تنظيم كرده و مايكروسافت سي ار ام  را اجرا كنند كه نيازهاي كل استراتژي ديجيتال را برآورده مي كند. تيم هاي بازاريابي در نهايت مسئول جلب توجه مخاطبان هدف هستند. از آنجا ، اين سرنخ ها به تدريج به سمت پايين قيف رانده مي شوند تا تيم هاي فروش آنها را انتخاب كرده و يك معامله را ببندند.

بنابراين وقتي فروشندگان و بازاريابان از استراتژي CRM يكساني استفاده مي كنند ، نقاط تماس در يك سيستم واحد براي موفقيت بهتر مشتري متمركز مي شوند قيف فروش به جاي پله برقي به پله برقي تبديل مي شود.

با شخصي سازي صحيح محيط سي ار امي خود ، سرنخ هاي مناسب تري را دنبال كنيد
همه چيز به يك اندازه خسته كننده است. به همين دليل شخصي سازي به بخشي جدايي ناپذير از بازاريابي محتوا تبديل شده است.

اگر شخصي سازي شما با استفاده از CRM بر مبناي داده انجام نمي شود ، زمان آن فرا رسيده است كه در استراتژي محتواي خود را تجديد نظر كنيد. و اين يك واقعيت است: 56 درصد از سازمان هاي B2B از CRM براي كمك به بازاريابي محتوا استفاده مي كنند.

براي پيش بيني جايگاه سي ار ام در آينده مطلب آينده CRM سازماني را هم مطالعه بفرماييد.

سيستم هاي CRM با جمع آوري و تجزيه و تحليل داده هاي رفتاري ، كه مي تواند ناشي از موارد زير باشد ، به كسب بينش كمك مي كند.

بليط هاي پشتيباني مشتري
ثبت رويدادها
جلسات شركت كردند
دموي محصولات دريافتي
نرخ باز كردن ايميل
بارگيري محتوا
با اين دانش ها ، 360 نماي كامل از مشتريان فعلي ، آينده نگر و در دسترس دريافت مي كنيد. ايجاد اين نمايه هاي نمايه به بازاريابان تصويري ملموس از افرادي كه در بازار براي خريد محصول يا خدمات سازمان خود حضور دارند ، مي دهد.

و براي متخصصان فروش ، 360 ديدگاه مشتري دقيقاً مشخص مي كند كه براي امضاي آن قرارداد مناسب است.

از هوش مصنوعي استقبال كنيد
هوش مصنوعي در اتوماسيون ، هوش تجاري ، API ها و موارد ديگر در قالب ابزارهايي مانند رابط كاربري مكالمه (UI) ظاهر مي شود. براي دنياي B2B ، هوش مصنوعي بيشتر در فرآيندهاي بازاريابي براي ارتباطات و ايجاد مدل هاي تجاري مبتني بر داده در سيستم هاي CRM استفاده مي شود. سيستم هاي هوش مصنوعي ، مانند چت بات ها و پيش بيني كننده مدل هاي كسب و كار ، سرنخ ها و داده ها را مستقيماً به متخصصان فروش و بازاريابي ، كه تمايل دارند به طور سنتي اين كار را به صورت انجام مي دهند ، ارائه مي دهند، در حالي كه مي توان در مايكروسافت سي ار ام همان فرآيند ها را پس از تحويل به فرد مشخص، اتوماسيون و اتوماتيك كند.

اتوماسيون زمان صرف شده براي كارهاي دستي و سنتي را كاهش مي دهد. استفاده از اين هوش مصنوعي در سي آر ام را هوشمندتر و سريعتر مي كند.

خدمات خود را در كانال هاي موجود ادغام كنيد
بخش ديگري از اين تغيير به هوش مصنوعي شامل خدمات شخصي مانند چت بات هاي CRM است. اين سيستم هاي سلف سرويس مي توانند پاسخ هاي سريعتر مشتريان خود را با درك بهتر از نيازهاي آن ها ارائه دهند.

با وجود CRM ، سيستم هاي خود سرويس مي توانند درخواست ها و نيازهاي مشتري را پيش بيني كنند. اين به متخصصان B2B اين امكان را مي دهد تا ارتباطات را بيشتر خودكار كنند يا با بينش بهتري با اين مشتريان ارتباط برقرار كنند.

مديريت تماس با مشتري با استفاده از هوش مصنوعي باعث صرفه جويي در وقت و بهينه سازي منابع براي مشاركت بيشتر مي شود.

روي CRM قابل استفاده در تلفن همراه، سرمايه گذاري كنيد
متخصصان B2B براي لحظات غيره منتظره تجاري به دسترسي از راه دور به منابع CRM نياز دارند. ميز اداري تنها مكان براي يافتن فرصت هاي فروش نيست، آن ها در همه جا هستند كه مشتري مي تواند در زمان و مكان هاي مختلف  يك نام تجاري  جديد پيدا كند و با آن ارتباط برقرار كند. اين مي تواند شامل يك رويداد مجازي ، جلسه ناهار ، ذكر رسانه هاي اجتماعي و موارد ديگر هم باشد.

انعطاف پذيري مايكروسافت CRM قابل اجرا در  تلفن هاي همراه به متخصصان فروش و بازاريابي اين امكان را مي دهد تا بدون وابستگي به ميز كار خود ، بازدهي بيشتري داشته باشند و به اهداف خود برسند.

CRM هاي اجتماعي را با كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود پيوند دهيد
اجازه دادن به مشتريان خود براي مكالمه درباره روابط تجاري برخلاف سنت است اما در بازارهاي ديجيتالي متمركز ضروري است. صنعت هاي فناور اين را تشخيص داده و CRM اجتماعي ايجاد كرده اند.

رسانه هاي اجتماعي به مخاطبان اجازه مي دهد تا انواع جديدي از مكالمات را با سازمان ها ايجاد كنند. اين فرصتي براي يافتن و مشاركت با طيف گسترده اي از مشتريان احتمالي است.

نظرسنجي ايران نِت نشان مي دهد كه 97 درصد از بازديدكنندگان يك وب سايت معمولي ناشناس هستند و هنوز به سرنخ در  CRM شركت تبديل نشده اند.

با ادغام رسانه هاي اجتماعي و ساير كانال هاي ديجيتالي با CRM ، سيستم هاي CRM اجتماعي بينش جديدي را براي توليد سرنخ و آگاهي از نام تجاري جمع آوري مي كند.

در CRM بعدي خود به دنبال اين ويژگي ها باشيد
CRM ها در همه اشكال و اندازه ها وجود دارد ، بنابراين مي خواهيد مطمئن شويد كه يكي را مناسب تيم هاي فروش و بازاريابي B2B خود انتخاب كرده ايد.

در اينجا ويژگي هاي قابل توجهي وجود دارد كه بايد در CRM جستجو كرد:

اتوماسيون براي چندين فرايند
رديابي تعامل: از تماس گرفته تا ايميل
هشدارها و يادآوري هاي قابل تنظيم (كه با تقويم و ساير برنامه هاي شما ادغام مي شوند)
تجزيه و تحليل و گزارش دهي پيشرفته
تحرك و همگام سازي با دستگاه هاي تلفن همراه
مراحل بعدي استفاده از CRM ها در سال 2021

نكته اي كه براي مجموعه فناوري و استراتژي هاي ديجيتالي شما بايد در نظر بگيريد اين است كه انتظار مي رود بيش از 50 درصد بودجه هاي بازاريابي تا سال 2023 صرف بازاريابي ديجيتال شوند كه براي ادامه دادن در اين بازار ديجتالي و بسيار فناور، كسب و كار شما بايد به روز باش و از ابزار هاي حديد استفاده كند، Microsoft Dynamics 365 يكي از ابزارهاي بسيار فناور و گسترده است.

سال 2022 ما را مجبور كرده است كه در محيط مشتري مداري خود را با ارتباطات از راه دور وفق دهيم. و حتي وقتي دوباره با يكديگر روبرو مي شويم ، ارتباط با سيستم هاي CRM بسيار مهم خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۱۳ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)