همكاري با C3.ai و Adobe براي ابداع مجدد CRM با AI
توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.
با ادامه واكنش و واكنش سازمانهاي سراسر جهان به فضاي كسب و كار جديد، ما واضح تر از هميشه ديديم كه رويكرد سنتي براي برنامههاي تجاري ديگر كافي نيست. سازمانها به كلاس جديدي از برنامههاي تجاري نياز دارند كه چابكي را براي مشاهده و پاسخگويي به روندهاي در حال ظهور، فرصتهاي جديد و خطرات احتمالي فراهم ميكند تا درنهايت بتوانند مشتريان خود را خوشحال كرده و نتايج كسب و كار را كه واقعاً مهم است ارائه دهند.
توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از سي ار ام است.
به همين دليل امروز ما مشتاق هستيم كه به همراه C3.ai و Adobe، راهاندازي C3 AI CRM با پشتيباني از Microsoft Dynamics 365 را اعلام كنيم. CM AI CR3 از Dynamics 365 به عنوان پايه اي براي مشاركت مشتري تمام عيار، با Adobe Experience Cloud مشخصات مشتري واقعي و مديريت سفر مشتري را به همراه قابليتهاي هوش مصنوعي شركت C3.ai براي صنعت ارائه مي دهد.
توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي كسب و كار و سرعت بخشيدن به فرايند هاي كسب و كار شما، استفاده از نرم افزار سي ار ام است.
با C3 AI CRM، سازمانها ميتوانند قدرت مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر هوش مصنوعي را در راه حلي كه براي صنايع خاص طراحيشده است، بازكرده و از دادههاي هر منبع براي توليد بينشهاي تجاري پيشبيني كننده استفاده كنند. مفتخريم كه از C3.ai در اكوسيستم Microsoft Dynamics 365 استقبال ميكنيم و همكاري خود را با Adobe ادامه ميدهيم.
ما فرصتي پيدا كرديم تا با Amit Ahuja از Adobe و Ed Abbo از C3.ai صحبت كنيم تا كمي بيشتر در مورد اين همكاري صحبت كنيم.
چرا CRM سنتي براي نيازهاي سازماني امروز كافي نيست؟
اد:
وقتي اولين بار CRM را در دهه 1990 ايجاد كرديم، فروش، بازاريابي و خدمات مشتري را متحول كرد. در آن زمان، اكثريت قريب به اتفاق دادههاي مشتري اطلاعات تماس و حساب، سابقه معاملات، سابقه خدمات، قيمتگذاري و غيره در سيستمهاي سازماني داخلي وجود داشت. CRM آن سيلوهاي داخلي را متحد كرد و گردش كار مبتني بر قوانين را در فرايندهاي رو به رو مشتري به كار برد-و سه دهه بعد، سيستمهاي CRM امروزي هنوز به همان شيوه عمل ميكنند، حتي اگر جهان به طرز چشمگيري تغيير كرده باشد. برنامههاي كاربردي CRM امروزه سيستمهايي با سابقه هستند؛ اما آنچه مشاغل به آن نياز دارند، سيستمهاي هوشمند آيندهنگري و پيشبيني است كه بينشهاي واقعي و داده محور را براي ارائه تجربه بهينه مشتري ارائه مي دهد.
در دنياي ديجيتالي امروز، اكثريت قريب به اتفاق دادههاي مربوط به CRM در منابع خارجي و نه داخلي قرار دارند – روابط شبكههاي اجتماعي، فعاليت آنلاين، دادههاي بازار و اقتصاد، نمرات اعتباري، پروندههاي مالي و غيره. همه اين دادهها بايد يكپارچه شوند؛ و با استفاده از روشهاي پيشرفته يادگيري ماشيني كه در 5 تا 10 سال اخير توسعه دادهشده است با هوش مصنوعي تجزيه و تحليلشده است. دادههاي موجود در سيستمهاي CRM امروز براي هوش مصنوعي كافي نيست و آنها با معماريهايي طراحي نشدهاند كه براي تجميع، يكپارچهسازي و بهكارگيري يادگيري ماشين در حجم مقياس petabyte دادههاي متفاوت، ساختار يافته و بدون ساختار طراحيشدهاند. شما نميتوانيد به سادگي اين قابليتها را بعداً بر روي سيستمهاي سنتي CRM متمركز كنيد اين نياز به معماري مدرن اولين هوش مصنوعي دارد.
آليسا:
ما همين روند را مشاهده ميكنيم و حجم دادهها بهطور تصاعدي افزايش مييابد. براي موفقيت سازمانها در اين شرايط، آنها بايد دو كار را انجام دهند. اول، آنها بايد دادهها را از سراسر سازمان خود جمعآوري كرده و از دادههاي خارجي كه اد در مورد آنها صحبت ميكند استفاده كنند. با اين كار، آنها ميتوانند به نماي 360 درجهاي از مشتريان خود و درواقع، كل عملكرد آنها دسترسي داشته باشند. ثانياً، آنها به راه حلي نياز دارند كه از اطلاعات كل اطلاعات آن استفاده كند، بنابراين آنها ميتوانند به سرعت تصميماتي بگيرند كه ارزش جديدي براي سازمانهاي آنها ايجاد كند و تجربيات استثنايي را براي مشتريان خود به ارمغان بياورد.
علاوه بر اين، ما ديديم كه تعريف CRM گسترده شده است. اين ديگر فقط مربوط به اتوماسيون نيروي فروش نيست. سازمانها به راهحلهايي نياز دارند كه به آنها امكان مي دهد از طريق بازاريابي و فروش تا خدمات و پشتيباني پشتيبان، از طريق رويكرد يكپارچه براي دادهها و هوش مصنوعي فراگير، سفر گستردهتر مشتري را درك كرده و بهينهسازي كنند.
آميت:
مدل قديمي از پروفايلهاي ثابت و بدون خطاي مشتري ديگر كار نميكند. محصولات CRM قديمي براي تجميع، يكپارچهسازي و بهكارگيري مدلهاي پيشرفته يادگيري ماشين در مجموعه دادههاي عظيم و متفاوت امروزي طراحي نشدهاند. براي كسب و كارهاي ديجيتالي امروز، داشتن بيشترين داده كافي نيست، شما براي درك مشتري خود به دادههاي مناسب رفتاري، معاملهاي و عملياتي نياز داريد و از هوش لازم براي عمل در اين لحظه استفاده ميكنيد.
چرا C3.ai با مايكروسافت و Adobe براي ساخت اولين برنامه CRM هوش مصنوعي جهان براي صنايع همكاري كرد؟
ويرايش: C3.ai، مايكروسافت و Adobe تركيب كاملي از فناوري، صنعت و تخصص حوزه را براي برآوردن الزامات نسل جديد CRM گرد هم آوردهاند. هيچ شركت فناوري در سطح جهان بهاندازه مايكروسافت داراي اكوسيستم برنامههاي تجاري Microsoft Dynamics 365، LinkedIn Sales Navigator و Microsoft Power Platform نيست كه از Microsoft Azure پشتيباني ميكند؛ و Adobe استانداردي را براي تجربه ديجيتالي مشتري با Adobe Experience Cloud تعيين كرده است. C3.ai تخصصي در صنعت خاص Enterprise AI و البته گروه مديريتي باتجربه عميق در CRM به ارمغان ميآورد.
نكته مهم اين است كه ما علاوه بر اين تركيبي از فناوريها و تخصصهاي پيشرو، ديدگاه مشتركي با شركاي خود در مورد اولين روش هوش مصنوعي و خاص صنعت براي ارائه نسل جديدي از راهحلهاي CRM AI داريم. فرصت عظيمي براي اختراع مجدد CRM در قرن 21 وجود دارد و از فناوريهايي استفاده ميكند كه در طراحي محصولات CRM امروزي وجود نداشت تا قابليتهاي جديد و هيجانانگيزي را براي مشتريان به ارمغان بياورد كه به نوبه خود آنها را قادر ميسازد تا تجربيات بهتري را براي مشتريان خود به ارمغان بياورند و رشد كنند. كسب و كار آنها
آليسا:
ما همكاري طولانيمدت با C3.ai درزمينهٔ هوش مصنوعي سازماني داشتيم، اخيراً در بهار امسال اعلام كرد كه چگونه C3.ai در كمتر از دو هفته مايكروسافت Dynamics 365 Sales و Microsoft Teams را براي كمك به سادهسازي عمليات فروش، همكاري كرد. در زمان واقعي، قابليتهاي تلفن همراه را براي فروش از راه دور افزايش دهيد و فرصتهاي تجاري جديدي ايجاد كنيد. ما مشتاق هستيم كه با اين اعلاميه اين همكاري را تقويت كنيم و به مشتريان مشترك خود اجازه دهيم از قدرت تركيبي Azure، C3.ai، Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud استفاده كنند. Microsoft Dynamics 365 مجموعه كاملي از برنامههاي تجاري هوشمند ارائه مي دهد. با ادغام دادههاي خاص صنعت و مدلهاي هوش مصنوعي C3.ai و بهترين موتور تجربه مشتري Adobe، مشتريان ما ارزش بيشتري از Microsoft Dynamics 365 دريافت خواهند كرد.
آميت:
تحول ديجيتال فوريت فزايندهاي به خود گرفته است. سفرهاي مشتري پيچيده است و آنها انتظار تجربههاي منسجم و شخصي را در هر نقطه تماس دارند. براي ارائه اين تجربيات شخصي، مارك ها به چالش كشيده ميشوند تا مجموعه دادههاي متفاوت را گرد هم آورند. رهبري تجربه مشتري Adobe با تخصص عميق CI.ai درزمينهٔ هوش مصنوعي و پلتفرم CRM مايكروسافت با ادغام دادههاي رفتاري در نمايه مشتري، سازماندهي سفرهاي مشتري و ارائه تجربيات مشتري در زمان واقعي، امكان تعامل جديد با مشتري را فراهم ميكند.
اين راه حل چگونه از ابتكار داده باز (ODI) استفاده ميكند؟
آليسا:
كار بر روي ODI ادامه دارد و اعلاميه امروز با C3.ai نمونه ديگري از اين است كه چگونه همراه با Adobe، در حال پيشرفت در چشماندازي هستيم كه ODI را هدايت ميكند. شتابي كه به دست آوردهايم هيجانانگيز است و كار ما همچنان توسط شركايي مانند C3.ai معتبر است كه تمايل ما را براي كمك به سازمانها براي كاركرد سريع دادههاي خود، حذف اصطكاك و دريافت ارزش از دادههاي خود – بهويژه هنگامي كه اين دادهها در سيستمها و منابع متعدد ترسيمشده است. ما بسيار هيجان زده هستيم كه ببينيم چگونه ODI به شركتها كمك ميكند تا تجربيات مشتريان خود را از طريق بينشهاي زمان واقعي ارائهشده از ابر تغيير دهند.
آميت:
ما از شتابي كه با ODI به دست آوردهايم هيجان زده هستيم و كار ما همچنان توسط شركايي مانند C3.ai معتبر است كه تمايل ما را براي كمك به سازمانها براي بهكارگيري سريع دادههاي خود، از بين بردن اصطكاك و كسب ارزش، به اشتراك ميگذارند.
C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud چه پيامدهايي براي مشتريان خواهد داشت؟
ويرايش:
با ارائه اولين رويكرد AI، مخصوص صنعت، C3 AI CRM يك سيستم هوشمند دقيق ارائه مي دهد كه قابليتهاي جديد قدرتمندي را براي مشتريان باز ميكند. به عنوان مثال، پيشبيني درآمد را در نظر بگيريد. اكنون ميتوانيم دادههاي غيرحرفهاي – پروندههاي SEC، قيمت سهام، دادههاي بازار و غيره … را براي ايجاد پيشبينيهاي دقيقتر، متحد و تجزيه و تحليل كنيم. بهطور مشابه، مورد استفاده جستجوي هوشمند سرب، پيشنهاد بهترين محصول بعدي، بهينهسازي قيمت، مديريت مصرف مشتري و غيره … ما ميتوانيم حجم عظيمي از دادهها را تجزيه و تحليل كنيم، پيشبيني كنيم و توصيههايي براي افزايش عوامل انساني يا ايجاد فرايندهاي خودكار ارائه دهيم. به با استفاده از C3 AI CRM مجهز به Microsoft Dynamics 365 و Adobe Experience Cloud، مشتريان ما قادر خواهند بود نيازهاي مشتريان خود را بهتر پيشبيني كرده و تجربههاي رضايت بخش تري را ارائه دهند. شخصيتر، كارآمدتر، هوشمندتر ضمن افزايش درآمد، سودآوري و وفاداري مشتري. اين آينده CRM است.
آميت:
هر سازماني فرايندهايي دارد كه ميتوان آنها را با نوع هوش مصنوعي سريع بهبود بخشيد. سازمانهايي كه بيشترين ارزش را از هوش مصنوعي مي يابند از خلبانان فراتر رفتهاند تا هوش مصنوعي را در كل سازمان خود مقياس بندي كنند و از هوش مصنوعي براي يافتن راههاي جديد براي هوشمندتر كار كردن و افزايش كار آيي در افزايش فشار هزينه استفاده ميكنند. مشتريان مشترك ميتوانند فروش، بازاريابي و تجربيات مشتري را با استفاده از يك فناوري جديد بومي AI كه مشخصات مشتري در زمان واقعي، مديريت سفر و ارائه تجربه از Adobe، هوش فروش و بينش از Dynamics 365 CRM و همچنين تخصص صنعت عميق AI از C3.ai. به عنوان مثال، در خدمات مالي، C3 AI ميتواند به جستجوي اعتبار، مديريت ريزش و پيشبيني مركز تماس كمك كند. در توليد، موارد استفاده شامل مديريت فروشنده و نگهداري و خدمات پيشبيني كننده است. در بخش عمومي، هوش مصنوعي ميتواند در مديريت پرونده و فرايند و همچنين مشاركت شهروندان به كار گرفته شود و ميتواند شيوههاي ايمني و پايداري را در شهرها راهنمايي كند.
اين مشاركت چگونه ارزش CXM را براي مارك ها به ارمغان ميآورد؟
آميت:
در همه صنايع، چه تجارت به تجارت و چه تجارت به مصرفكننده، مردم فقط محصولات نميخرند. آنها تجربه ميخرند امروزه مصرفكنندگان راههاي بيشتري براي تعامل و تعامل با مارك ها دارند و انتظار تجربههاي شخصي را در هر نقطه تماس دارند. بااينحال، مارك ها براي ارائه اين تجربيات در تلاش هستند. دادهها، مانند سابقه خريد كه براي ايجاد تجربه مشتري سفارشي استفاده ميشود، صاحبان زيادي در داخل يك سازمان دارد و ديد ناقصي از هر مشتري ايجاد ميكند و درنهايت، تجربهاي ناخوشايند است. نمانامهاي برنده بايد بتوانند هر آنچه را كه در مورد مشتريان خود ميدانند در زمان واقعي ضبط، تجزيه و تحليل و عمل كنند تا بهترين تجربه ممكن را ارائه دهند. Adobe رهبري CXM را با Adobe Experience Cloud، راه حل كامل براي ايجاد تجربه، بازاريابي، تبليغات، تجزيه و تحليل و تجارت به ارمغان ميآورد؛ و با گردآوري رهبري Adobe با تخصص عميق هوش مصنوعي C3.ai و پلتفرم CRM مايكروسافت، ما درجه جديدي از تعامل با مشتريان را ارائه ميدهيم.
ISV ها مانند C3.ai چگونه با مايكروسافت و Adobe همكاري ميكنند؟
آليسا:
مايكروسافت ISV ها را در همه اشكال و اندازهها جذب ميكند تا بر روي مايكروسافت و با برنامههاي كاربردي خاص صنعت توسعه و گسترش دهد. برخلاف ديگر پلتفرمهاي كاربردي تجاري، مايكروسافت سيلوهاي سنتي ERP و CRM را حذف ميكند و ISV ها را قادر ميسازد بدون محدوديت بسازند. با برنامههاي كاربردي كسب و كار ما ISV Connect Program، ISV هايي مانند C3.ai ميتوانند به همراه منابع فني پشتيباني و فروش به بازار دسترسي داشته باشند كه به آنها امكان مي دهد از قابليتهاي هوشمند كل ابر مايكروسافت استفاده كنند.
برچسب: ،
ادامه مطلب