neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

آنچه باید در مورد تبدیل شدن مایکروسافت به پلت فرم شماره 1 CRM بدانید

وقتی به پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فکر می‌کنید، آیا به شدت به یک ابزارفروش مجزا فکر می‌کنید و نه چیز دیگری؟

CRM به‌طور فزاینده‌ای فراتر از مدیریت ارتباط با مشتری است. مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها و ابزارهایی است که شامل کل بازاریابی، فروش و چرخه عمر مشتری می‌شود.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

مایکروسافت بسیار جلوتر از این روند بوده است و رسماً بهترین راه‌حل خود را به یک پلتفرم CRM تبدیل کرده است. با استفاده از پلتفرم مایکروسافت سی ار ام، شرکت‌ها می‌توانند هر جنبه‌ای از سفر مشتری را مدیریت کنند بدون این که نگران باشند که استفاده از این پلتفرم بسیار دشوار است، یا اینکه داده‌ها از یک عملکرد به عملکرد دیگر منتقل نمی‌شوند، یا مقیاس آن به‌صورت زیر نیست. کسب و کار آماده رشد است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

یکی از قدرت های اصلی Microsoft Dynamics 365 خلق محیط XRM است قرار گرفتن سی ار ام در این میحط باعث قدرتمند شدن این نرم افزار شده است، برای آگاهی بیشتر مطالعه مفهوم XRM چیست؟ را هم مطالعه بفرمایید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از داینامیک 365 است.

تقریباً 15 سال پیش، مایکروسافت مفهوم بازاریابی ورودی را با عملکرد عقل سلیم ترکیب کرد تا نرم‌افزاری ایجاد کند که انقلابی در صنعت ایجاد کند. از بازاریابان اولیه تا سربازان قدیمی، مردم از راه‌حل برای پیشبرد استراتژی‌های داخلی خود استفاده کردند. مشاغل کوچک بیشتر می‌خواستند و مایکروسافت با افزودن ویژگی‌ها، ابزارها و قابلیت‌های بیشتر ازجمله قابلیت فروش نیز پاسخ داد.

به‌طور عملی، مایکروسافت فراتر از یک راه‌حل کوچک بازاریابی خوب و حتی فراتر از یک پلت فرم رشد حرکت کرد. این سیستم در حال تبدیل شدن به یک CRM تمام‌عیار بود اما چیزی شبیه به آنچه دنیای بازاریابی دیده بود. پلتفرم مایکروسافت crm که با در نظر گرفتن رشد ساخته‌شده است، با هر تعاملی یک منبع حقیقت را ارائه می‌دهد و بهترین تجربه در کلاس را برای شما و مشتریان شما ارائه می‌دهد.

همه‌چیز تحت یک پلتفرم
در طول سال‌ها، مایکروسافت با ارائه عملکردهای متنوع که از ابتدا ساخته‌شده بود، خود را از سایر نرم‌افزارهای بازاریابی متمایز کرد. پلتفرم CRM مایکروسافت امروز این انسجام را به سطح بعدی می‌برد.

CRM های دیگر آن‌قدر تکامل نیافته‌اند که راه‌حل‌های دیگر را ضمیمه کرده و ویژگی‌ها را باهم ترکیب کرده‌اند. Salesforce نمونه کاملی از این روش است. از طریق خریدها و ادغام‌های ناخوشایند، Salesforce شامل هزاران ابزار و ویژگی است که همیشه باهم خوب نیستند حتی اگر تحت یک مارک تجاری یکسان باشند. درنتیجه، داده‌ها، کانال‌های شما و تیم های شما که قرار است هماهنگ کار کنند از هم جدا می‌شوند. به ناچار اصطکاک رخ می‌دهد، بهره‌وری را کند می‌کند و بر تجربه مشتری تأثیر منفی می‌گذارد.

چرا سی آر ام-CRM؟

همه ابزارها، ویژگی‌ها و ادغام در مایکروسافت سی آر ام به‌طور یکپارچه به هم متصل می‌شوند زیرا هر یک با در نظر گرفتن سایر ابزارها و CRM در ذهن ایجاد شده است. این پلتفرم داده‌ها را تراز می‌کند و تجربه شخصی‌سازی‌شده تری را برای مشتریان شما امکان پذیر می‌کند.

نرم افزارهایی که قبلاً عادت داشتید هنوز برای پلتفرم Microsoft Dynamics 365 در دسترس هستند:

مرکز بازاریابی:

از گزارش جامع، تقسیم‌بندی، قابلیت‌های گردش کار و هدایت باکیفیت مایکروسافت سی ار ام که انتظار داشتید لذت ببرید.

مرکز فروش:

ابزارهای پیشرفته فروش اصطکاک را از بین می‌برد، با تاکتیک‌های بازاریابی شما هماهنگ می‌شود و فرصت‌ها را مشخص می‌کند.

مرکز خدمات:

تیم های خدماتی از زمان‌بندی‌های تماس یکپارچه، بلیت خودکار و صندوق ورودی جهانی بهره‌مند می‌شوند.

CMS مایکروسافت سی ار ام:

مدیریت محتوا و بهینه‌سازی وب‌سایت خود با ویژگی‌های قدرتمند و ساده، ازجمله فهرست‌های هوشمند و ربات‌های مکالمه.

از طریق عملکرد فوق‌العاده، پلت فرم مایکروسافت سی آر ام به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون کاهش سرعت همگام شوند.

اتاق به مقیاس

بسیاری از CRM های موجود در بازار با مقیاس‌پذیری دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بله ممکن است جایی برای رشد در سایر پلتفرم‌ها وجود داشته باشد، اما شما دائماً در حال افزایش، تنظیم و تنظیم و انگشتان دست خود هستید که همه‌چیز همان‌طور که در اولین تلاش پیش می‌رود کار می‌کند. این فرایند زمان‌بر است و می‌تواند شمارا از کارهای مهم‌تر دور کند، یعنی ایجاد بهترین تجربه برای مشتریان و مشتریان.

بستر مایکروسافت سی آر ام انعطاف‌پذیری را بدون ناامیدی فراهم می‌کند. هاب ها را می‌توان باهم یا جداگانه به‌عنوان بخشی از پلت فرم CRM خریداری کرد و ویژگی‌هایی مانند اشیاء سفارشی، شرایط سلسله مراتبی، مجوزهای پیشرفته را ارائه می‌دهد که قابلیت‌های شمارا گسترش می‌دهد.

از آنجا که همه این‌ها به‌طور یکپارچه باهم کار می‌کنند، از انعطاف‌پذیری بی‌نظیری از ابتدا لذت خواهید برد، به‌جای اینکه ماه‌ها کار توسعه‌ای را که ممکن است با یک پلتفرم دیگر ضروری باشد، به هم بزنید. به زبان ساده، همان‌طور که تجارت خود را افزایش می‌دهید، پلتفرم مایکروسافت سی ار ام به همراه شما مقیاس می‌یابد. شما می‌توانید بدون افزایش دردها رشد کنید.

UX عالی
یک پلت مایکروسافت سی آر ام باید برای بسیاری از افراد چیزهای زیادی باشد. اگر استفاده از یک ویژگی بسیار دشوار باشد یا قابلیت‌های کافی را برای نیازهای شخصی ارائه ندهد، از آن استفاده نمی‌شود. آموزش اگر به‌عنوان یک کار ساده تبدیل شود، درنهایت وقت خود را تلف می‌کند اگر بازاریابان از CRM راه دور می‌زنند یا از تمام ویژگی‌های آن به‌طور کامل استفاده نمی‌کنند.

تجربه کاربری (UX) باید از الزامات اصلی هر CRM باشد. پلتفرم مایکروسافت سی ار ام که کاملاً داخلی طراحی‌شده است، سهولت استفاده و قابلیت‌های قدرتمند را برای ارائه تجربه‌ای که برای کاربران نهایی و سرپرستان جذاب باشد، ترکیب می‌کند. برای مبتدیان، متخصصان و همه افراد بینابینی کاربردی است.

ویژگی‌های مایکروسافت سی ار ام در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید وجود دارد و آماده است تا با حداقل سر و صدا کار کند. پذیرش کاربر هرگز برای بستر CRM به این سادگی نبوده است.

ما مایکروسافت سی آر ام را می‌شناسیم

با پلتفرم مایکروسافت سی ار ام، دنیای بازاریابی، فروش و امکانات مشتری در اختیار شماست. اگر به راهنمای آن جهان نیاز دارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۱۲ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)