neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

آموزش و صدور گواهينامه Dynamics CRM

آيا به كلاس برويم؟

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

آيا مي‌خواهيد آخرين نسخه مايكروسافت سي ار ام را تقويت كنيد؟ به فكر دريافت گواهينامه هستيد؟ تعدادي گزينه در اختيار شما قرار دارد. شما مي‌توانيد از بين خودآموزي، آموزش الكترونيكي يا مطالعه در كلاس درس با مربي انتخاب كنيد. هركدام از اين انتخاب‌ها مزايا و معايبي دارند. بياييد آموزش‌هاي آموزشي مبتني بر كلاس يا مربي (ILT) را با دقت بيشتري بررسي كنيم.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

در اين مقاله، ما عواملي را كه ممكن است بر تصميم شما در مورد اينكه آيا ILT براي شما مناسب است يا نه بررسي مي‌كنيم. اين موارد عبارت‌اند از: هزينه، زمان، كيفيت مربي، ارزش ساير دانش آموزان و اينكه آيا به وسعت و عمق اطلاعات نياز داريد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

هزينه
بله ازنظر دلار، آموزش تحت هدايت مربيان معمولاً گران‌ترين است. هزينه امكانات آموزشي، پرداخت دستمزد مربي و مسافرت همه باهم جمع مي‌شوند. با اين حال، به‌جاي تصميم‌گيري تنها بر اساس هزينه، بياييد عوامل ديگر را بررسي كنيم و ببينيم آيا آن‌ها هزينه را ارزشمند مي‌كنند يا خير.

زمان
كلاس درس يا ILT شامل تعهد به يك برنامه خاص است. در بسياري از موارد، تعهد زماني هم مزيت است و هم معايب. مسدود كردن زمان حضور در كلاس احتمال توجه كامل موضوع را افزايش مي‌دهد. زمان متمركز در كلاس درس نيز مي‌تواند يادگيري مطالب را آسان‌تر كرده و بسيار سريع‌تر انجام شود؛ و ضرر؟ خوب، – صرف‌نظر از مهلت‌ها يا تعهدات ديگري كه بايد انجام دهيد – شما متعهد هستيد كه در زمان و مكان خاصي در كلاس درس حاضر شويد. با اين حال، اگر برنامه شما آن‌قدر پر است كه يافتن زمان براي يك كلاس دشوار است، واقعاً چه زماني براي مطالعه به‌تنهايي وقت پيدا مي‌كنيد؟

اگر از يك كلاس براي كمك به آماده‌سازي گواهينامه استفاده مي‌كنيد، واقعيت اين است كه اكثر مربيان خوب اطلاعات بايد بدانند را كه در وقت شما صرفه‌جويي مي‌كند، برجسته مي‌كنند.

ارزش يك مربي
همه مربيان ممكن است متن يكساني داشته باشند، اما يك مربي خوب به بازخورد كلامي و غيركلامي در كلاس درس توجه مي‌كند و مي‌تواند جهت و محتوا را بر اساس آنچه در لحظه اتفاق مي‌افتد تغيير دهد. توضيحات چندان خوب پيش نرفت؟ يك مربي مي‌تواند مثال ديگري ارائه دهد، آن را براي بحث بازكرده و قبل از رفتن به موضوع بعدي، درك آن را بررسي كند. آزمايشگاه خيلي آسان است يا خيلي سخت؟ مربي مي‌تواند آن را حذف كند، آن را به‌عنوان يك كلاس كامل انجام دهيد تا تصوير بزرگ‌تر را به دست آوريد يا اگر افراد سوالي داشتند زمان بيشتري را در اختيار آن‌ها بگذاريد. اين توانايي براي تغيير جهت بر اساس بازخورد فوري از دانش آموزان يكي از بزرگ‌ترين مزاياي شركت در كلاس است.

مربيان خوب همچنين با آوردن نمونه‌هايي از تجربيات خود و همچنين به اشتراك گذاشتن اطلاعات آموخته‌ شده از دانش آموزان در كلاسهاي قبلي، ارزش مي افزايند.

ارزش ساير دانش آموزان
ما حقايق را با حفظ كردن ياد مي‌گيريم كه اكثر ما مي‌توانيم در راحتي خانه يا محل كار خود انجام دهيم. ما ياد مي‌گيريم كه از طريق بحث، تمرين و يادگيري آزمايش و خطا، مسائل را تحليل و حل كنيم. وقتي با امتحان صدور گواهينامه روبرو مي‌شويم، ممكن است فكر كنيم كه فقط در مورد يادگيري مجموعه‌اي از حقايق است؛ اما واقعيت اين است كه شما مي‌خواهيد بتوانيد آن حقايق را در شرايط دنياي واقعي كه مهارت بسيار بالاتري است، به كار بگيريد. يكي از مزاياي ناديده گرفته‌شده در يادگيري مبتني بر كلاس درس، امكان بحث و گفتگو باهم سالان خود در مورد نحوه استفاده از اطلاعات است. بحث در كلاس درس مي‌تواند به شما اين امكان را بدهد كه طيف وسيعي از ايده‌ها و شيوه‌ها را تجربه كنيد كه ممكن است برخي از ايده‌هاي شمارا تأييد كند و همچنين چگونه فكر مي‌كنيد و در موقعيت‌هاي ديگر چه مي‌كنيد.

عرض در مقابل عمق
اين موردي است كه در مورد آن زياد صحبت نمي‌شود، اما معمولاً در آموزش فني اگر مي‌خواهيد يك نماي كلي از يك برنامه كامل داشته باشيد گذراندن يك دوره كارآمد ترين راه است. شما در دو يا سه روز تمام آنچه را كه بايد درباره يك برنامه بدانيد ياد نمي‌گيريد، اما درك وسيعي از همه عملكردها خواهيد داشت. اگر مي‌خواهيد در يك سري محدود از وظايف خاص به عمق بيشتري بپردازيد، بايد وقت خود را در تمرينات آزمايشي و خطا، خواندن وبلاگ، مقاله‌هاي سفيد، صحبت باهمكاران همه چيز خارج از كلاس انجام دهيد.

آيا چيز ديگري براي در نظر گرفتن وجود دارد؟ بله واقعيت اين است كه اگر اين مطلب را مي‌خوانيد، احتمالاً تجربه زيادي در كلاس‌ها داشته‌ايد؛ بنابراين قبل از تصميم نهايي خود  از خود سوالي بپرسيد «چگونه ترجيح مي‌دهم ياد بگيرم؟» اگر در كلاس درس احساس راحتي مي‌كنيد، به دنبال وسعت و نه غرق شدن عميق در يك موضوع خاص هستيد و اگر كار آيي مهم‌تر از هزينه است، يا به‌اندازه هزينه مهم است، در كلاس شركت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۵۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

5 راه براي بهبود پذيرش CRM

يك از تجربيات بد در خريد آن است كه محصولي كه خريداري كرده ايد از نظر كيفي، از انتظارات شما پايين تر باشد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

اين تجربه معمولا در خريد نرم افزارهاي سي ار ام خيلي به چشم مي آيد، شما با هزينه هاي زيادي كه امروز بازار ايران را در بر گرفته است، براي رونق كسب و كار خود، سيستم مديريت ارتباط با مشتري را تهيه مي كنيد، اما بعد از خريد متوجه مي شويد كه كار با اين سيستم خيلي راحت نيست و نتها به شما در افزاريش نرخ RIO يا نرخ بازگشت سرمايه كمكي نمي كند بلكه منابع شما مثل: هزينه، زمان و نيروي انساني را هدر مي دهد، اين يعني پشيماني از خريد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است.

تيم نورون سي ار ام در اين مقاله پنج نكته براي بهبود پذيرش مايكروسافت دايناميك 365 توسط كاربر در سراسر جهان و اطمينان از بازده سرمايه‌گذاري شما آورده است.

براي يافتن تأثير CRM بر رشد شركت‌ها مطلب لينك شده را مطالعه بفرماييد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

فرآيندهاي خود را مشخص كنيد
تجربه نويسنده:

بهترين نمونه‌اي كه من تابه‌حال در مورد رهبري يك نرم افزار در موردپذيرش CRM شنيده‌ام مربوط به يكي از همكاران فروشنده بود كه در اولين بازديد خود از neuroncrm ملاقات كردم. او در بخش فروش كار مي‌كرد و توضيح مي‌داد كه چگونه به طور مرتب وارد مايكروسافت سي ار ام مي‌شود و درباره فرصت‌هاي موجود در خط فروش اظهار نظر مي‌كند. او از نماينده ها يا كاربراني كه در هفته گذشته وارد سيستم نشده بودند، دعوت مي‌كرد تعامل در سي ار ام مي كرد و در صورت لزوم، اگر همكارانش با يك قرارداد چند رقمي به توافق مي رسيدند، در مواقع لازم كمك مي‌كرد.

آيا مي خواهيد بدانيد كه كسب و كار شما واقعاً به سي ار ام نياز دارد، مطلب 7 نشانه هشدار دهنده كه شركت شما به نرم افزار CRM نياز دارد را مطالعه بفرماييد.

اين براي پاسخگويي چگونه است؟

چه چيزي براي من وجود دارد؟

اغلب اوقات، CRM مي‌تواند احساس كند كه فقط به نفع مديران فروش است يا فقط، به آن‌ها اين فرصت را مي‌دهد تا كارمندان زير دستي خود را مديريت و ارزيابي كنند. در حالي كه مطمئناً اين امر مي‌تواند اتفاق بيفتد، مزيت واقعي سيستمي مانند مايكروسافت سي ار ام اين است كه در زمان خود به كاربران زمان و اطلاعات لازم را مي‌دهد تا فقط بر فروش تمركز كنند.

مصرف زمان در CRM

CRM يك اتصال دهنده، برقرار كننده ارتباط و بهينه كننده مصرف زمان است. اگر به درستي انجام شود، به عنوان سيستم ثبت شركت شما عمل مي‌كند، يك فروشنده همه كاره براي هركسي است كه همه چيز را كه بايد در مورد يك حساب يا تماس با آن بدانند، بداند. اين اجازه مي‌دهد تا بين بخش‌هايي كه به طور مستمر در حال كار هستند و داده جمع آوري مي كنند  بدون اين كه به ديگران در خارج از محدوده كاري خود فكر كنند، همكاري كرد. از همه بهتر، اين داده‌ها را مي‌توان بدون ارسال ايميل به 27 نسخه مختلف مثل يك صفحه گسترده Excel در ميان كاربران ساير بخش هاي متصل به اشتراك گذاشت.

همه اين‌ها به معناي زمان بيشتر بازگشت در روزهاي نمايندگي، بهبود بينش در مورد مشتريان و به نوبه خود، چرخه فروش سريع‌تر است. نكته كليدي اين است كه پيام اين مطلب را به درستي دريافت كنيد تا تيم شما ، مايكروسافت سي ار ام فارسي را خريداري كرده و از آن استفاده كند.

دريافت بازخورد از كاربران
اين ممكن است يكي از سخت‌ترين بخش‌ها براي افراد فروش ما باشد، زيرا ما بيشتر از پنهان شدن در پشت مانيتورهاي خود لذت مي‌بريم و به چيزهايي مانند سيستم‌ها، فرايندها و يا حتي Excel توجه مي‌كنيم. هرچند گاهي اوقات مجبور مي‌شويد با مردم صحبت كنيد.

مي توان به صورت آنلاين بخش بازخورد مشتريان را از طريق ايميل و يا پيام رسان ها به پلتفرم سي ار ام متصل كرد.

بله، انسان‌هاي واقعي!
كاربراني كه روزانه از سيستم استفاده مي‌كنند، براي شما اطلاعاتي را به وجود خواهند آورد. آن‌ها به شما در مورد تجربيات بد خود مي‌گويند، مانند قوانين تأييد اعتبار ناخوشايند يا فرآيند هاي گيج كننده. علاوه بر اين، آن‌ها ممكن است از سيستم شما به صورت هاي متفاوت استفاده كنند. با سيستمي كردن ارتباط با مشتري و گذاشتن راه هايي براي گرفتن فيدبك و تحربيات مشتري باعث مي شود كه شما با استفاده از نظرات مخاطبان فرآينده هاي فروش و بازاريابي خود را  به درستي پيكربندي كنيد، نرم افزار سي ار ام اين امكان و بستر را براي اين نوع ارتباط با مشتري فراهم كرده است.

كيفيت داده اهميت دارد
هنگامي كه داده‌هاي شما ضعيف است، تصويب CRM دچار مشكل مي‌شود. راه حل؟ داده‌هاي خود را پاك‌كنيد!

بديهي است كه گفتن اين امر آسان‌تر از انجام آن است، اما راه‌هايي وجود دارد كه مي‌توانيد آن را مديريت كنيد.

شما مي‌خواهيد بر پاكسازي هاي بزرگ‌تر تمركز كنيد زيرا نمونه مايكروسافت سي ار ام شما ناگزير با گذشت زمان به هم مي‌ريزد. اينجاست كه مي‌خواهيد پاكسازي داده‌هاي خود را براي استانداردسازي آدرس‌ها و شماره تلفن ها، پر كردن داده‌هاي مفقود شده، پاكسازي مالكيت ركورد و استنباط پرونده‌ها به‌صورت خودكار انجام دهيد.

در نتيجه تجربه كاربر بهبود يافته براي تيم شما، اعتماد به پايگاه داده شما را افزايش مي‌دهد و در نتيجه باعث پذيرش مي‌شود. تصويب بيشتر به اين معني است كه شما درنهايت آن ROI عظيمي را كه از پياده سازي ابزاري مانند مايكروسافت سي ار ام انتظار داشتيد، خواهيد ديد.

پس از مطالعه اين نوشته و ديگر نوشته هاي مرتبط كه در اين صفحه به آن ها اشاره شده، براي نتيجه گيري لازم است كه مطلب چگونه راه‌حل CRM مناسب براي كسب‌وكار خود بيابيد را هم مطالعه بفرماييد.

از بازپرداخت لذت ببريد
پس از به كارگيري اين استراتژي‌ها، بايد شاهد بهبود پذيرش كاربران باشيد. با اين حال، به خاطر داشته باشيد كه استفاد ه از CRM يك راه حل مداوم و عالي است. هميشه مزاياي وسيع‌تري را بيان كنيد، تيم خود را پاسخگو نگه‌داريد و CRM خود را بهبود بخشيد تا تجربه را براي افرادي كه هرروز از آن استفاده مي‌كنند بهينه‌سازي كنيد. با اين كار، از عمليات بهبود يافته، تجربه مشتري بهتر بهره مند خواهيد شد و درنهايت، بازپرداخت موردنظر خود را مشاهده خواهيد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۰۳ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

5 كليد موفقيت قبل از پياده سازي CRM

درسته. سيستم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به شما اين امكان را مي‌دهد كه يك منبع واحد براي مديريت روابط با مشتري داشته باشيد. با اين حال، بيش از اين كار مي‌كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

راه‌حل CRM شما مي‌تواند استراتژي‌ها و ارتباطات بين هر بخش را آگاه كرده و منجر به راه‌حل هاي مؤثرتر و رشد شركت شود.

اما به دست آوردن يك سيستم CRM كه تمام مشكلات شما را برطرف كند، نياز به كمي تلاش براي انجام كار دارد؛ و اگر در اين فرايند عجله كنيد يا به طور مناسب آماده نشويد، پياده سازي CRM شما ممكن است به هم بخورد.

منظور ما دقيقاً چيست؟

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است.

در اينجا مواردي وجود دارد كه سي آر ام براي مشاغل كوچك شما با موفقيت راه‌اندازي نمي شود:

داشتن اهداف نامشخص
عدم خريد و پشتيباني اجرايي
انتخاب فروشنده‌اي كه براي نيازهاي شما مناسب نيست
انتظارات زيادي از سيستم CRM خود داشته باشيد
تلاش براي پياده سازي بسياري از ويژگي‌ها به طور هم‌زمان
با اين وجود، CRM خوب در شرايط مناسب مي‌تواند تفاوت مثبت قابل اندازه‌گيري را در كارايي و اثربخشي شركت شما ايجاد كند، به‌ويژه در كارهاي مهم مانند بالا بردن نرخ تبديل و ميزان فروش.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

در اينجا پنج نكته را قبل از پياده سازي سيستم CRM بايد در نظر داشته باشيد، بيان شده است:

استراتژي بازاريابي و فروش شما
CRM ها قابل تعويض نيستند، بنابراين قبل از انتخاب بايد ياد بگيريد كه هركدام چه‌كاري مي‌توانند انجام دهند (و چه‌كاري نمي‌توانند انجام دهند). يكي از بهترين راه‌ها براي انجام اين كار اين است كه قبل از شروع تحقيق در مورد دستگاه‌ها، بدانيد اهداف و اهداف بازاريابي شما چيست.

هنگامي‌كه گزينه‌هاي خود را محدود مي‌كنيد، به دنبال راه‌حل هاي CRM باشيد كه مستقيماً مناطقي را كه اهداف شما بر آن‌ها متمركز است، نشان دهد. به‌عنوان مثال، اگر يكي از اهداف شما افزايش بهره‌وري در بين تيم فروش است، به دنبال CRM باشيد كه با ارائه‌دهنده ايميل شما ادغام شود. يا اگر نياز به ساختن خط لوله فروش جديدتر و بهتري داريد، CRM ها را با خط لوله معامله جامع بررسي كنيد كه تيم فروش شما مي‌تواند از آن استفاده كند.

اگر سرنخ بيشتري مي‌خواهيد چه؟ اطمينان حاصل كنيد كه CRM هايي را كه شامل ويژگي‌هاي توليد سرب هستند را، مانند برگه‌هاي آنلاين و صفحات فرود، بررسي مي‌كنيد.

نوع داده‌هايي كه به آن‌ها دسترسي خواهيد داشت
جايگزيني براي وقت گذاشتن براي درك دقيق اطلاعاتي كه با هر CRM كه ارزيابي مي‌كنيد، به دست خواهيد آورد، وجود ندارد. به طور طبيعي، شما مي‌خواهيد سيستمي را انتخاب كنيد كه بتواند داده‌هايي را كه قبلاً جمع‌آوري كرده‌ايد، مديريت كند و از مواردي كه صفحات گسترده مختلف، گردش كار و بسته‌هاي نرم‌افزاري شما در تلاش براي انجام آن هستند پشتيباني كند.

يك جدول جانبي از داده‌ها، ويژگي‌ها و نيازهاي زيرساخت ايجاد كنيد. احتمالاً هزينه‌ها، نوع راه‌اندازي و كمك فني مورد انتظار شما نيز ضرري ندارد. از اين نمودار براي ارجاع متقابل و مقايسه راه‌حل هاي CRM استفاده كنيد تا مشخص شود كدام يك از داده‌هايي كه شما عادت كرده‌ايد براي مشتريان احتمالي خود جمع‌آوري مي كنيد را پشتيباني مي‌كند.

انتظارات خود را توسعه دهيد
شايد تعجب كنيد كه چگونه بسياري از مشاغل وقت نمي‌گذارند تا در مورد انتظارات خاص خود پس از اجراي راه‌حل CRM فكر كنند. شايد آن‌ها فكر مي‌كنند از آنجا كه همه رقباي خود از سيستم CRM استفاده مي‌كنند، آن‌ها نيز به يك سيستم نياز دارند، اما اين دليل كافي براي اطمينان از بهترين انتخاب نيست.

طولاني فكر كنيد كه مي‌خواهيد پس از راه‌اندازي تيم خود براي شروع استفاده از CRM جديد، چه اتفاقي بيفتد. در اينجا چند مثال براي بررسي وجود دارد:

يك فرايند جديد پرورش سرب را پياده سازي كنيد
تعداد سرنخ‌ها را در ماه به ميزان معيني افزايش دهيد
ارزش عمر مشتري خود را 3 درصد افزايش دهيد
با در نظر گرفتن اين معيارها قبل از اجرا، اين اطمينان حاصل مي‌شود كه ابزار جديد شما درواقع ارزش ارائه مي‌دهد.
برنامه اجرايي و نقاط عطف شما
افرادي كه از سيستم CRM استفاده مي‌كنند بايد بدانند كه از چه زماني شروع به كار مي‌كند، نحوه استفاده از آن را چگونه ياد مي‌گيرند و از آن‌ها انتظار مي‌رود كه در چه زماني شايستگي خود را نشان دهند.

به كاربران نهايي سيستم CRM پيشنهادي خود اطلاع دهيد كه عناصر سيستم چه موقع مستقر مي‌شوند و چه زماني ابزارهاي قبلي، مانند صفحات گسترده يا پايگاه‌هاي داده، به‌تدريج حذف مي‌شوند. يك برنامه استقرار با نقاط عطف قابل‌تعريف به‌عنوان مثال “همه افراد تا 28 آبان دوره آموزشي آنلاين را گذرانده‌اند”، به طور واضح به همه ذينفعان اطلاع داده مي‌شود، براي جلوگيري از اختلال در آسيب رساندن به روحيه يا شروع بد افراد با شروع ضروري است.

معيارهاي كليدي كه پيگيري مي‌كنيد
پس از تعريف انتظارات خود از سيستم CRM و بيان اهداف و مقاصد خود، بايد متعهد شويد كه پس از راه‌اندازي سيستم جديد، ميزان پيشرفت به سوي اين اهداف را اندازه‌گيري كنيد.

معيارهايي مانند:

آيا پيگيري‌هاي بيشتري دنبال مي‌شود؟
آيا به نظر مي‌رسد آمار فروش اين سه ماه از رقم سه‌ماهه گذشته بيشتر باشد؟ اگر چنين است، تا چه حدي؟
آيا كمپين‌هاي ايميل شما منجر به تبديل بيشتر مي‌شوند؟
اين به شما بستگي دارد كه بدانيد از سيستم CRM خود چه مي‌خواهيد و KPI ها را اندازه‌گيري كنيد كه تصويري واقعي از پيشرفت شما و مدت‌زمان قبل از بازگشت سرمايه شما را نشان مي‌دهد.
استفاده از يك ابزار جديد هيجان‌انگيز است، اما اگر براي موفقيت زودتر از موعد آماده نشويد، اين هيجان مي‌تواند به سرعت از بين برود. اين پنج نكته را قبل از پياده سازي CRM در نظر داشته باشيد، و مطمئناً به راه‌حلي خواهيد رسيد كه شما را راضي نگه مي‌دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۵۸ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

چرا اتوماسيون CRM براي افزايش درآمد فروش بسيار مهم است؟

مشاغلي كه از اتوماسيون CRM استفاده مي‌كنند نسبت به رقابت خود داراي مزيت متمايزي هستند. آن‌ها همچنين فرصتي فوق‌العاده براي برقراري ارتباط پويا و شخصي با مشتريان دارند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار سي ار ام است.

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) نحوه ارتباط شما با مشتريان خود را در تمام جنبه‌هاي فرايند فروش تعريف مي‌كند. اتوماسيون مانند خلبان خودكار است: شما اطلاعات و زمان ارسال آن براي مشتريان خود را كنترل مي‌كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

اتوماسيون CRM اطلاعات مشتريان، كمپين‌هاي بازاريابي، قيف‌هاي فروش، پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، ايميل‌ها و موارد ديگر را مديريت مي‌كند. از ساده‌سازي كارهاي دستي تكراري گرفته تا بهبود بهره‌وري كار، يك ابزار اتوماسيون CRM خوب مي‌تواند از ابتدا تا انتها به‌طور مؤثر پايگاه مشتري و نيروي فروش شما را مديريت كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

علاوه بر ارتباط بيشتر با مشتريان و تقويت انسجام اداري، يك استراتژي كاملاً روان شما را براي هر پيچ و خم آماده مي‌كند. وقتي اتوماسيون CRM به درستي انجام شود، در وقت و هزينه شما صرفه جويي مي‌شود و به تمام جنبه‌هاي سازمان شما قدرت مي‌بخشد.

اتوماسيون CRM براي افزايش درآمد فروش بسيار مهم است. آمارها نشان مي‌دهد كه يك استراتژي جامع و مؤثر CRM بي‌درنگ نتيجه خواهد داد.

پاسخ به پرسش اينكه اتوماسيون سي ار ام چطور بهتر و بيشتر به فرايند هاي فروش و بازاريابي كمك مي كند را در مطلب راهنماي شما براي اتوماسيون CRM: چه، چرا و چگونه؟ بيابيد.

يافتن و پرورش مشتريان يك استراتژي بازاريابي شوخ و جذاب بسيار عالي است، اما اگر جمعيت‌شناسي مناسب را هدف قرار ندهيد، به‌جايي نخواهيد رسيد. اتوماسيون CRM به شما كمك مي‌كند تا بر اساس پاسخ مشتري، ارجاعات، تعامل در وب‌سايت و رسانه‌هاي اجتماعي و از طريق ايميل، سرنخ‌ها را جمع‌آوري كنيد.

اين سرنخ‌ها در ابزار CRM وارد مي‌شوند كه سپس مشخصات مشتري را ايجاد مي‌كند. اين نرم‌افزار مي‌تواند اطلاعات مختلفي را بررسي كند، مانند اينكه آيا ايميل‌هاي شما باز مي‌شوند، آيا مشتري شما روي پيوندها كليك مي‌كند (و هرچند وقت يك‌بار) و آيا اين پيوندها منجر به خريد مي‌شوند.

در اين مرحله، هدف شناختن پايگاه مشتري شماست. پس از آن، مي‌توانيد الگوهاي رفتاري و علايق خاص مشتريان را با روش‌هايي مانند نظرسنجي و پاسخ به نامه‌ها مشخص كنيد. هرچه مشتريان بيشتر درگير شوند، بايد در ليست شما براي تماس بيشتر باشند.

اطمينان حاصل كنيد كه در حال اتصال به مشتريان خود هستيد. سامانه‌هاي CRM مي‌توانند به سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي پيوند داده و كار آيي كمپين‌ها را در آنجا پيگيري كنند. اگر مخاطبان موردنظر شما از پلتفرم خاصي استفاده نمي‌كنند، راه ديگري را براي دسترسي به آن‌ها امتحان كنيد.

هنگامي‌كه يك ليست مشتري مناسب داريد، مي‌توانيد به فروش متمركزتري روي بياوريد.

استفاده از اين اطلاعات براي فروش
نرم‌افزار CRM مي‌تواند پايگاه مشتريان شما را به دسته‌بندي كند و يك كمپين بازاريابي هدفمند را مديريت كند. وقتي مشتريان شما روي يك محصول كليك مي‌كنند، مي‌توانيد از تبليغات مجدد براي يادآوري نام تجاري خود استفاده كنيد.

هنگامي‌كه علاقه مشتريان را برانگيختيد، نمايندگان به راهي نياز دارند كه اين مشتريان را درگير خودكرده و به سمت فروش حركت كنند. مطالعه دقيق اطلاعات جمع‌آوري‌شده مي‌تواند به شما در طراحي كمپيني براي ايجاد اعتماد كمك كند.

ازآنجا، نيروي فروش شما مي‌تواند كساني را كه نياز به فشار دارند و به‌احتمال‌زياد به مشتريان پولي تبديل مي‌شوند دنبال كند. اتوماسيون CRM مي‌تواند به نمايندگان در مورد زمان مطلوب براي پيگيري هشدار دهد.

تقويم‌هاي داخلي و فناوري VoIP تضمين مي‌كند كه نمايندگان فروش هرگز فرصتي را از دست نمي‌دهند. هنگامي‌كه مشتريان درخواست اطلاعات مي‌كنند، سيستم الگوهايي براي ايميل‌ها و اسناد توليد مي‌كند كه تنها با چند كليك قابل سفارشي‌سازي است.

تجربه مشتري شما
تجربه مشتري (CX) فقط يك كلمه مهم نيست؛ اين مي‌تواند تفاوت بين مشتري باشد كه محصول يا خدمات شما را انتخاب مي‌كند يا شما را براي رقيب رها مي‌كند. همه‌چيز برابر است، احساس مشتري بسيار مهم است، زيرا يك مشتري خوشحال تمايل به خريد دارد و شما را به دوستان خود توصيه مي‌كند.

شناخت مشتريان و نيازهاي تجاري آن‌ها بسيار مهم است. حل شديدترين مشكل آن‌ها (حتي اگر آن‌ها نمي‌دانستند كه اين يك مشكل است!) شما را در بالاي ليست آن‌ها قرار مي‌دهد.

ما قبلاً چندين روش را ذكر كرده‌ايم كه اتوماسيون CRM مي‌تواند پاسخ‌هاي مشتريان را رديابي كرده و به نمايندگان فروش اجازه دهد به‌سرعت به سؤالات پاسخ دهند. از فهرست‌هاي پستي تا فروش پس از فروش نهايي، هر حركتي كه مشتري انجام مي‌دهد فرصتي براي تماس مثبت است.

در حالي كه هدف شما حل مشكلات تجاري مشتريان است، CRM همچنين مي‌تواند به شما در ايجاد اعتماد و روابط شخصي بيشتر كمك كند. با استفاده از نام كوچك آن‌ها در مكاتبات و اشاره به اقدامات گذشته شروع كنيد.

اتوماسيون CRM به شما اين امكان را مي‌دهد تا با رديابي تاريخ‌ها و اطلاعات مهم، ارتباط با مشتري ايجاد كنيد. به عنوان مثال، مي‌توانيد پيشنهاد‌ها يا تخفيف‌هاي ويژه‌اي را در روزهاي تولد يا ساير روزهاي مهم ارسال كنيد.

فراخوان مشتري به اقدام
هرگز فراموش نكنيد كه مشتريان خود را دعوت به عمل كنيد. ايجاد روابط خوب است، اما تا زماني كه فروش را تغيير ندهيد، به نتيجه نهايي شما كمك نمي‌كند.

ما پيگيري كليك بر روي ايميل‌ها و وب‌سايت‌ها را ذكر كرده‌ايم، اما اتوماسيون CRM همچنين به شما امكان مي‌دهد تشخيص دهيد كه كدام استراتژي‌هاي بازاريابي خوب كار مي‌كند و كدام‌يك نياز به اصلاح دارد. هنگامي‌كه مشتريان تعهد مي‌دهند، از ابزارهاي CRM براي اطمينان از رضايت آن‌ها استفاده كنيد.

عملكرد فروش كارآمد
در طرف ديگر طيف، CRM تجربيات داخلي را بهبود مي‌بخشد. ما قبلاً به نحوه استفاده نمايندگان فروش از اتوماسيون CRM پرداخته‌ايم، اما امكانات اينجا نامحدود است.

توانايي هدف قرار دادن مشتري با پيشنهاد مناسب در زمان مناسب باعث ايجاد اعتماد به نفس در محصول يا خدمات شما شده و توانايي شما را در ارائه نتايج افزايش مي‌دهد. با داده‌هايي كه جمع‌آوري كرده‌ايد، نمايندگان فروش مي‌توانند رويكرد خود را به‌طور خلاقانه و منحصربه‌فرد تنظيم كنند.

در حالي كه اتوماسيون CRM براي رشد فروش بسيار مهم است، اما نمي‌تواند همه كارها را انجام دهد. نمايندگان فروش بايد بدانند چگونه از داده‌ها به‌طور مؤثر و كارآمد استفاده كنند.

نيازي به اختراع مجدد چرخ براي هر مشتري نيست زيرا گزارش‌ها و فرم‌ها مي‌توانند خودكار شوند. تقويم‌ها، برنامه‌هاي تلفن و قالب‌هاي سفارشي براي ايميل‌ها و اسناد در هر مرحله از فرآيند فروش به آساني در دسترس هستند. بدانيد كجا ايستاده‌ايد

يك سازمان فروش بايد هميشه بداند كه در كجا قرار دارد. با استفاده از ابزارهاي CRM، لازم نيست تا پايان ماه منتظر بمانيد تا نتيجه نهايي را ببينيد.

با داشتن اطلاعات يكجا، داده‌هاي بهتري براي گزارش وجود دارد. همه معاملات باهم نگه داشته مي‌شوند و گزارش‌ها را مي‌توان سفارشي كرد تا معيارهاي نيروي فروش يا داده‌هاي كليدي مشتريان را نشان دهد.

نتايج متمركز به شما امكان مي‌دهد خط لوله فروش بهتري بسازيد. ابزارهاي CRM جريان بين كانال‌ها را بهبود مي‌بخشد و همكاري بين بخش‌ها را افزايش مي‌دهد؛ و اين منجر به پيش‌بيني مؤثر نيازهاي مشتري مي‌شود.

هنگامي‌كه همه‌چيز به‌طور منسجم كار مي‌كند، نمايندگان فروش مي‌توانند بر روي بهترين كاري كه انجام مي‌دهند تمركز كنند. هيچ انگيزه‌اي بهتر از رهبري عالي با شانس زياد تبديل و روند ساده‌اي براي فروش نسبي وجود ندارد.

همه جنبه‌هاي عمليات فروش و پشتيباني اداري با اتوماسيون CRM آسان است، ازجمله تغيير دنده به كمپين جديد.

مطمئن شويد سيستم CRM شما همچنان كار مي‌كند
همان‌طور كه تعداد مشتريان خود را افزايش مي‌دهيد، مهم است كه سيستم اتوماسيون CRM خود را بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه هنوز براي شما كار مي‌كند. بهترين راه براي افزايش فروش، استفاده از امكانات و گزينه‌هاي متعدد موجود با هر نرم‌افزار CRM است.

اگر تعداد كمي مشتري داريد، روي بيرون كشيدن كلمه تمركز كنيد. مشتريان خود را تشويق كنيد تا در فهرست‌هاي پستي ثبت‌نام كنند، در نظرسنجي شركت كنند يا نمونه‌هاي رايگان دريافت كنند.

مطمئن شويد كه از كليك‌ها در همه سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كنيد و آن‌ها را رديابي مي‌كنيد. ايميل فوق‌العاده است، اما مشتريان شما در حال حركت هستند و از فناوري مطلع هستند و شما نيز بايد چنين باشيد.

با يك وب‌سايت قوي شروع كنيد، سپس فيس بوك، اينستاگرام و توييتر را اضافه كنيد. با روندها و مكان‌هايي كه مخاطبان هدف شما در آن حضور دارند همگام باشيد.

از سوي ديگر، اگر هدايتان در حال محو شدن است، استراتژي متفاوتي را امتحان كنيد يا آن‌ها را رها كنيد. يك سيستم به هم ريخته از داده‌هاي منسوخ مانع پيشرفت مي‌شود.

براي رديابي روش‌هايي كه كار مي‌كنند، از اتوماسيون سي آر ام استفاده كنيد و از امتحان چيز جديدي نترسيد. خارج از چارچوب فكر كنيد و توجه آن‌ها را جلب كنيد.

سپس از اين پايگاه براي ايجاد يك كمپين استفاده كنيد. زمان صرف شده براي راه‌اندازي يك سيستم هرگز هدر نمي‌رود زيرا يك استراتژي مدون در بلندمدت سود مي‌رساند.

از نيروي فروش خود بپرسيد چه چيزي كار مي‌كند و چه چيزي كار نمي‌كند. اگر پيگيرها را دنبال كرده و از سيستم به‌طور كامل استفاده كنند اما هنوز نتيجه‌اي نگرفته باشند، چيزي ازدست‌رفته است. ممكن است شما از ابزار سي آر ام خود فراتر رفته‌ايد و بايد سيستم قوي‌تري پيدا كنيد.

اگر سيستم سي آر ام شما مناسب است، شايد عمليات شما نياز به آموزش بيشتري در مورد استفاده كامل از ويژگي‌هاي آن داشته باشد.

خط پاياني

اتوماسيون سي ار ام براي رشد درآمد بسيار مهم است. داشتن همه ابزارهاي شما در يك مكان، كيفيت، كار آيي و سرعت را افزايش مي‌دهد در حالي كه هزينه‌ها را كاهش مي‌دهد.

نتيجه افزايش رضايت مشتري است زيرا اين مشتريان دقيقاً به آنچه مي‌خواهند و نياز دارند، مي‌رسند. به‌علاوه، نيروي فروش شما خوشحال است زيرا آن‌ها براي موفقيت آماده‌شده‌اند.

شگفت‌انگيز است كه چگونه بسياري از وظايف را مي‌توان در طول فرايندهاي فروش و عمليات خودكار كرد و درنتيجه زمان تبديل را كاهش داد. هنگامي‌كه شروع به اجراي استراتژي‌ها مي‌كنيد، از امكانات شگفت‌زده مي‌شويد و مي‌پرسيد چرا زودتر شروع نكرده‌ايد!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۲۱ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

راهنماي شما براي اتوماسيون CRM: چه، چرا و چگونه؟

هميشه كارهاي زيادي براي انجام دادن وجود خواهند داشت و تا آنجا كه ما دوست داريم بتوانيم همه‌چيز را در يكجا و در بازه زماني ساعات كاري انجام دهيم و اين به سادگي امكان‌پذير نيست.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

بنابراين هر چيزي كه بتواند توانايي‌هاي قابل توجهي در صرفه جويي در زمان ارائه دهد، بايد با نهايت اهميت مورد توجه قرار گيرد.

به عنوان مثال:

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

شركت نورون سي ار ام را در نظر بگيريد، براي مثال داراي تيم فروش 50 نفرِ است. هر نماينده فروش در آن تيم يك ساعت در هفته را صرف اولويت‌بندي سرنخ‌ها مي‌كند. با خودكارسازي آن مرحله با استفاده از يك محرك امتيازدهي، آن‌ها مجموعاً 50 ساعت در هفته و بيش از 2500 ساعت در سال صرفه جويي مي‌كنند كه در عوض مي‌تواند به ساير فعاليت‌هاي فروش مهم‌تر اختصاص يابد.

در اينجاست كه اتوماسيون وارد مي‌شود، به‌طور دقيق مايكروسافت دايناميك 365.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

در ظاهر، زمان زيادي را براي شما صرفه جويي مي‌كند، اما وقتي كمي عميق‌تر شويد، خواهيد ديد كه اتوماسيون CRM در واقع مي‌تواند كارهاي بيشتري را براي تجارت شما انجام دهد.

پاسخ به اين سوال كه چرا اتوماسيون CRM براي افزايش درآمد فروش بسيار مهم است؟ را در مطلب مشخص شده مطالعه بفرماييد.

CRM Automation چيست؟
در اتوماسيون CRM، سيستم به‌طور خودكار كارهاي ساده و تكراري را به منظور ساده‌سازي كار و بهبود بهره‌وري انجام مي‌دهد.

سيستم‌هاي CRM توانايي پشتيباني از طيف گسترده‌اي از اتوماسيون هاي مختلف را دارند. برخي از رايج‌ترين آن‌ها شامل بازاريابي، فروش و خدمات به مشتريان است.

اتوماسيون بازاريابي كه شامل كمپين‌هاي ايميلي (ايميل مارتينگ)، ايميل‌هاي خوش‌آمديد و همگام‌سازي و يكپارچه سازي داده‌ها مي‌شود.

اتوماسيون گردش كار فروش كه شامل مراحل انتقال از بازاريابي تا به بستن فروش نهايي، تخصيص وظايف و زمان‌بندي تماس است.

اتوماسيون خدمات مشتري كه شامل مواردي مانند چت بات هاي هوش مصنوعي و مسيريابي موردها و سرنخ ها است.

مزاياي اتوماسيون CRM
ممكن است فكر كنيد كه تنها مزيت اتوماسيون CRM جنبه صرفه جويي در زمان است. با اين حال، با افزايش بهره‌وري، يكپارچه سازي بيشتر اين نرم افزار در نهايت باز روش هاي مختلفي سود خواهيد برد. با اتوماسيون CRM، شما گردش كار را طراحي مي‌كنيد، محرك‌ها را شناسايي كرده و محتوا را ايجاد مي‌كنيد. سپس مي‌توانيد انرژي خود را صرف كارهاي مؤثر كنيد و بقيه كارها را به صورت اتوماسيون انجام دهيد.

در زير نمونه هايي از نحوه اتوماسيون CRM براي كل شركت شما آورده شده است:

صرفه جويي در وقت:

كارها را ساده كنيد تا بتوانيد بر پروژه‌هايي كه واقعاً اهميت دارند تمركز كنيد بدون اين كه ساعات ارزشمندي را در اين راه قرباني كنيد.

افزايش درجه صلاحيت سرب:

اتوماسيون CRM فرآيند توليد سرنخ را بهبود مي بخشد و به شما اين امكان را مي‌دهد تا تعداد بيشتري سرنشين جمع‌آوري كرده و ميزان صلاحيت را افزايش دهيد زيرا مي‌توانيد سريعتر پيگيري كنيد.

افزايش نرخ تبديل:

زمان خود را براي تمركز بر بهترين روش ها و سپس  استفاده از آن‌ها به همراه بهترين فروشندگان خود يكپارچه كنيد.

بهبود رضايت مشتري:

مشكلات و نظرات مشتريان به هر شكلي از دسترسي مشتريان ايمل ها، فرم ها و ادغام با چت بات ها به سرعت شناسايي و برطرف مي‌شوند.

استمرار بيشتر در حفظ نرخ تبديل مشتري:

با رسيدن به اوج اين مزايا، نرخ حفظ مشتري بالاتري را مشاهده خواهيد كرد.

CRM Automation در مقابل اتوماسيون بازاريابي: تفاوت چيست؟
بازاريابي و خودكارسازي CRM اهداف زيادي را دنبال مي‌كند. با اين وجود، اتوماسيون CRM تمركز بيشتري دارد و اين در حالي كه است كه سيستم‌هاي اتوماسيون بازاريابي ديگر فقط براي ارائه كمپين‌هاي بازاريابي طراحي شده‌اند.

ويژگي‌هاي كليدي سيستم‌هاي اتوماسيون CRM عبارت‌اند از:

پرورش سرب با استفاده از بازاريابي ايميلي:

ايجاد قالب‌هاي ايميل كه مي‌تواند در زمان مناسب به سرنخ‌هاي مناسب ارسال شود.

تحويل محتوا:

هنگام ايجاداعلان‌ها، محتواي محصورشده را به كاربران ارسال كنيد.

گردش‌هاي كاري سفارشي:

گردش‌هاي كاري را توسعه مي دهيد كه از كمپين‌هاي بازاريابي هدفمند شما پشتيباني مي‌كند.

Campaign Analytics:

تجزيه‌وتحليل عملكرد كمپين ها براي اطلاع از تصميم گيري هاي آينده، به راحتي در دسترس خواهد بود.

سيستم‌هاي اتوماسيون CRM بسياري از ويژگي‌هاي مشابه را ارائه مي‌دهند، در حالي كه اطلاعات ارزشمندي را براي تيم‌هاي فروش و خدمات مشتري ايجاد مي كنند. با اتوماسيون CRM، مي‌توانيد سطح بهتري از هم ترازي بين بخش هاي مختلف را به دست آوريد كه منجر به افزايش رشد و بهره‌وري منجرب مي‌شود. در حقيقت، 87 درصد از مديران فروش و بازاريابي مي‌گويند همكاري بين بخش هاي فروش و بازاريابي باعث رشد مهم كسب و كار مي‌شود.

با اتوماسيون CRM يك كسب و كار بهتر راه‌اندازي كنيد

وقتي از ويژگي‌هاي اتوماسيون CRM خود استفاده مي‌كنيد، مزاياي بيشتري را به دست مي‌آوريد كه تيم ها و بخش هاي مختلف تجارت شما مي توانند به نفع خود از آن استفاده كنند.

هرچه تعداد گروه ها و ليست مشتريان شما بيشتر شوند، اطلاعات بيشتري براي ارزيابي در اختيار خواهيد داشت؛ و هرچه اطلاعات بيشتر باشند، آناليز (و استفاده از آن ها) راحت تر مي‌شود.

اتوماسيون CRM به شما اين امكان را مي‌دهد تا داده‌هاي خود را بهتر مديريت كنيد، از آن‌ها به خوبي استفاده كنيد و در انجام اين كار در وقت خود صرفه جويي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۱۱ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

آنچه بايد در مورد تبديل شدن مايكروسافت به پلت فرم شماره 1 CRM بدانيد

وقتي به پلتفرم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) فكر مي‌كنيد، آيا به شدت به يك ابزارفروش مجزا فكر مي‌كنيد و نه چيز ديگري؟

CRM به‌طور فزاينده‌اي فراتر از مديريت ارتباط با مشتري است. مجموعه‌اي از راه‌حل‌ها و ابزارهايي است كه شامل كل بازاريابي، فروش و چرخه عمر مشتري مي‌شود.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

مايكروسافت بسيار جلوتر از اين روند بوده است و رسماً بهترين راه‌حل خود را به يك پلتفرم CRM تبديل كرده است. با استفاده از پلتفرم مايكروسافت سي ار ام، شركت‌ها مي‌توانند هر جنبه‌اي از سفر مشتري را مديريت كنند بدون اين كه نگران باشند كه استفاده از اين پلتفرم بسيار دشوار است، يا اينكه داده‌ها از يك عملكرد به عملكرد ديگر منتقل نمي‌شوند، يا مقياس آن به‌صورت زير نيست. كسب و كار آماده رشد است.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار سي ار ام است.

يكي از قدرت هاي اصلي Microsoft Dynamics 365 خلق محيط XRM است قرار گرفتن سي ار ام در اين ميحط باعث قدرتمند شدن اين نرم افزار شده است، براي آگاهي بيشتر مطالعه مفهوم XRM چيست؟ را هم مطالعه بفرماييد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

تقريباً 15 سال پيش، مايكروسافت مفهوم بازاريابي ورودي را با عملكرد عقل سليم تركيب كرد تا نرم‌افزاري ايجاد كند كه انقلابي در صنعت ايجاد كند. از بازاريابان اوليه تا سربازان قديمي، مردم از راه‌حل براي پيشبرد استراتژي‌هاي داخلي خود استفاده كردند. مشاغل كوچك بيشتر مي‌خواستند و مايكروسافت با افزودن ويژگي‌ها، ابزارها و قابليت‌هاي بيشتر ازجمله قابليت فروش نيز پاسخ داد.

به‌طور عملي، مايكروسافت فراتر از يك راه‌حل كوچك بازاريابي خوب و حتي فراتر از يك پلت فرم رشد حركت كرد. اين سيستم در حال تبديل شدن به يك CRM تمام‌عيار بود اما چيزي شبيه به آنچه دنياي بازاريابي ديده بود. پلتفرم مايكروسافت crm كه با در نظر گرفتن رشد ساخته‌شده است، با هر تعاملي يك منبع حقيقت را ارائه مي‌دهد و بهترين تجربه در كلاس را براي شما و مشتريان شما ارائه مي‌دهد.

همه‌چيز تحت يك پلتفرم
در طول سال‌ها، مايكروسافت با ارائه عملكردهاي متنوع كه از ابتدا ساخته‌شده بود، خود را از ساير نرم‌افزارهاي بازاريابي متمايز كرد. پلتفرم CRM مايكروسافت امروز اين انسجام را به سطح بعدي مي‌برد.

CRM هاي ديگر آن‌قدر تكامل نيافته‌اند كه راه‌حل‌هاي ديگر را ضميمه كرده و ويژگي‌ها را باهم تركيب كرده‌اند. Salesforce نمونه كاملي از اين روش است. از طريق خريدها و ادغام‌هاي ناخوشايند، Salesforce شامل هزاران ابزار و ويژگي است كه هميشه باهم خوب نيستند حتي اگر تحت يك مارك تجاري يكسان باشند. درنتيجه، داده‌ها، كانال‌هاي شما و تيم هاي شما كه قرار است هماهنگ كار كنند از هم جدا مي‌شوند. به ناچار اصطكاك رخ مي‌دهد، بهره‌وري را كند مي‌كند و بر تجربه مشتري تأثير منفي مي‌گذارد.

چرا سي آر ام-CRM؟

همه ابزارها، ويژگي‌ها و ادغام در مايكروسافت سي آر ام به‌طور يكپارچه به هم متصل مي‌شوند زيرا هر يك با در نظر گرفتن ساير ابزارها و CRM در ذهن ايجاد شده است. اين پلتفرم داده‌ها را تراز مي‌كند و تجربه شخصي‌سازي‌شده تري را براي مشتريان شما امكان پذير مي‌كند.

نرم افزارهايي كه قبلاً عادت داشتيد هنوز براي پلتفرم Microsoft Dynamics 365 در دسترس هستند:

مركز بازاريابي:

از گزارش جامع، تقسيم‌بندي، قابليت‌هاي گردش كار و هدايت باكيفيت مايكروسافت سي ار ام كه انتظار داشتيد لذت ببريد.

مركز فروش:

ابزارهاي پيشرفته فروش اصطكاك را از بين مي‌برد، با تاكتيك‌هاي بازاريابي شما هماهنگ مي‌شود و فرصت‌ها را مشخص مي‌كند.

مركز خدمات:

تيم هاي خدماتي از زمان‌بندي‌هاي تماس يكپارچه، بليت خودكار و صندوق ورودي جهاني بهره‌مند مي‌شوند.

CMS مايكروسافت سي ار ام:

مديريت محتوا و بهينه‌سازي وب‌سايت خود با ويژگي‌هاي قدرتمند و ساده، ازجمله فهرست‌هاي هوشمند و ربات‌هاي مكالمه.

از طريق عملكرد فوق‌العاده، پلت فرم مايكروسافت سي آر ام به كاربران اجازه مي‌دهد تا بدون كاهش سرعت همگام شوند.

اتاق به مقياس

بسياري از CRM هاي موجود در بازار با مقياس‌پذيري دست‌وپنجه نرم مي‌كنند. بله ممكن است جايي براي رشد در ساير پلتفرم‌ها وجود داشته باشد، اما شما دائماً در حال افزايش، تنظيم و تنظيم و انگشتان دست خود هستيد كه همه‌چيز همان‌طور كه در اولين تلاش پيش مي‌رود كار مي‌كند. اين فرايند زمان‌بر است و مي‌تواند شمارا از كارهاي مهم‌تر دور كند، يعني ايجاد بهترين تجربه براي مشتريان و مشتريان.

بستر مايكروسافت سي آر ام انعطاف‌پذيري را بدون نااميدي فراهم مي‌كند. هاب ها را مي‌توان باهم يا جداگانه به‌عنوان بخشي از پلت فرم CRM خريداري كرد و ويژگي‌هايي مانند اشياء سفارشي، شرايط سلسله مراتبي، مجوزهاي پيشرفته را ارائه مي‌دهد كه قابليت‌هاي شمارا گسترش مي‌دهد.

از آنجا كه همه اين‌ها به‌طور يكپارچه باهم كار مي‌كنند، از انعطاف‌پذيري بي‌نظيري از ابتدا لذت خواهيد برد، به‌جاي اينكه ماه‌ها كار توسعه‌اي را كه ممكن است با يك پلتفرم ديگر ضروري باشد، به هم بزنيد. به زبان ساده، همان‌طور كه تجارت خود را افزايش مي‌دهيد، پلتفرم مايكروسافت سي ار ام به همراه شما مقياس مي‌يابد. شما مي‌توانيد بدون افزايش دردها رشد كنيد.

UX عالي
يك پلت مايكروسافت سي آر ام بايد براي بسياري از افراد چيزهاي زيادي باشد. اگر استفاده از يك ويژگي بسيار دشوار باشد يا قابليت‌هاي كافي را براي نيازهاي شخصي ارائه ندهد، از آن استفاده نمي‌شود. آموزش اگر به‌عنوان يك كار ساده تبديل شود، درنهايت وقت خود را تلف مي‌كند اگر بازاريابان از CRM راه دور مي‌زنند يا از تمام ويژگي‌هاي آن به‌طور كامل استفاده نمي‌كنند.

تجربه كاربري (UX) بايد از الزامات اصلي هر CRM باشد. پلتفرم مايكروسافت سي ار ام كه كاملاً داخلي طراحي‌شده است، سهولت استفاده و قابليت‌هاي قدرتمند را براي ارائه تجربه‌اي كه براي كاربران نهايي و سرپرستان جذاب باشد، تركيب مي‌كند. براي مبتديان، متخصصان و همه افراد بينابيني كاربردي است.

ويژگي‌هاي مايكروسافت سي ار ام در مواقعي كه به آن‌ها نياز داريد وجود دارد و آماده است تا با حداقل سر و صدا كار كند. پذيرش كاربر هرگز براي بستر CRM به اين سادگي نبوده است.

ما مايكروسافت سي آر ام را مي‌شناسيم

با پلتفرم مايكروسافت سي ار ام، دنياي بازاريابي، فروش و امكانات مشتري در اختيار شماست. اگر به راهنماي آن جهان نياز داريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۱۲ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

20 آمار CRM كه بايد در سال 2021 بدانيد

نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يك فضاي بسيار رقابتي در B2B و SaaS است. اين‌يكي از مشخص‌ترين اشكال فناوري در دهه گذشته است. در حقيقت، 91 درصد از شركت‌هايي كه بيش از 11 كارمند دارند در حال حاضر از نرم‌افزار CRM استفاده مي‌كنند. چرا؟

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

همه‌چيز مصرف‌كننده محور است و تجارت مدرن به ابزاري براي مديريت انتظارات بالا نياز دارد. كل زيرساخت‌هاي فروش و بازاريابي تغيير كرده است و خريداران اكنون خودآموز هستند. در حقيقت، اكثر مصرف‌كنندگان قبل از مراجعه به يك وب‌سايت خاص، تحقيقات محصول خود را با يك يا چند موتور جستجو آغاز مي‌كنند. ديگر نيازي به “فروش” محصول يا خدمات خود مانند گذشته نيست.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

اين بدان معناست كه مارك‌هايي كه مشتري را بهتر درك مي‌كنند و هنگام تدوين برنامه‌هاي بازاريابي خود از اين بينش استفاده مي‌كنند، با استراتژي‌هاي بازاريابي و فروش خود موفق‌ترين هستند. يك ابزار كليدي براي از بين بردن فاصله بين نيروي كار و ايجاد يك تجربه به‌يادماندني، يك پلت فرم CRM مؤثر با يك سيستم متمركز است. بااين‌حال، 18 درصد از فروشندگان هنوز نمي‌دانند ابزار CRM چيست.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

اين آمار CRM فعلي را بررسي كنيد. آن‌ها يكپارچه براي ادغام اين فناوري امروز يا حداكثر در 2021 استفاده مي‌كنند.

آمار عمومي CRM
بازار CRM امروزه سريع‌ترين رشد را در زمينه نرم‌افزار دارد. پيش‌بيني مي‌شود تا سال 2025 به 80 ميليارد دلار برسد.

شصت‌وپنج درصد از مردم “سهولت استفاده” را مهم‌ترين نياز هنگام انتخاب راه‌حل CRM مي‌دانند.

در سال 2021، 13 درصد از شركت‌ها اعلام كردند كه سرمايه‌گذاري در سيستم CRM اولويت اصلي فروش است.

آمار مزاياي CRM
استفاده از ابزار مديريت ارتباط با مشتري تجارت را در جنبه‌هاي مختلف بهبود مي‌بخشد. برخي از اين آمار CRM را در نظر بگيريد:

هشتادوهفت درصد مردم مي‌گويند بزرگ‌ترين مزيت CRM بهبود فروش است.

CRM يك ابزار برتر براي ايجاد تعاملات شخصي با مشتريان است.

هفتادوسه درصد از بازاريابان از ابزار CRM خود براي ديدگاه مشترك از چشم‌اندازها در ساير بخش‌ها استفاده مي‌كنند.

استراتژي فروش آمار CRM
از بين همه بخش‌ها، فروش بيشترين بهره را از پذيرش CRM برده است. برخي از اين ارقام را بررسي كنيد تا علت آن را دريابيد:

طبق 48 درصد از شركت‌هاي موردبررسي در سال 2021، بهبود قيف فروش آنلاين يكي از اولويت‌هاي اصلي فروش آن‌ها بود. ديگري سرمايه‌گذاري روي CRM بود.

ميانگين پذيرش CRM در بين متخصصان فروش 73 درصد است.

شصت‌وچهار درصد از متخصصان فروش از برنامه‌هاي CRM استفاده مي‌كنند. فرزندخواندگي از سال 2016 113 درصد و از سال 2017 28 درصد رشد كرده است.

در سال 2021، 46 درصد از تيم هاي فروش استفاده گسترده از برنامه‌هاي CRM را گزارش كردند.

در چند سال گذشته، آمار CRM به مناطقي اشاره‌كرده است كه فروش بر بهبود آن‌ها متمركز است كه بايد براي سال 2025 در نظر گرفته شود. اين مناطق عبارت‌اند از:

تبديل مشتريان
بستن معاملات بيشتر
بهبود كار آيي قيف فروش
رانندگي توليد سرب
دريافت پاسخ‌هاي بيشتر از مشتريان احتمالي
ما همچنين بايد توانايي فروش و اهميت آن را براي يك استراتژي بازاريابي با عملكرد بالا اعلام كنيم؛ اما به‌منظور ايجاد محتواي فعال درفروش، داشتن يك ابزار CRM براي رديابي نقاط درد، فعاليت‌ها و سفر آن‌ها از طريق قيف كمك مي‌كند. از اين نوع بينش‌ها مي‌توان براي ايجاد محتواي بهتر استفاده كرد كه سرنخ‌هاي شمارا سريع‌تر از طريق قيف منتقل مي‌كند.

آمار CRM موبايل
شركت‌هايي كه از راه‌حل CRM تلفن همراه استفاده مي‌كنند، نرخ پذيرش بسيار بالاتري را مشاهده مي‌كنند. اعداد را در نظر بگيريد:

در سال 2021، بازار CRM تلفن همراه جهاني با رشد 11 درصدي به 15 ميليارد دلار در سراسر جهان رسيد.
شصت‌وپنج درصد از شركت‌هايي كه از CRM تلفن همراه استفاده مي‌كنند به سهميه فروش خود دست‌يافته‌اند.
پنجاه‌درصد تيم ها بهره وري خود را با استفاده از پلت فرم CRM بهبود بخشيده اند.
به دليل معرفي گسترده راه‌حل هاي CRM با ابر، سال 2021 شاهد افزايش چشمگير فناوري‌هاي CRM در تلفن همراه بود. در سال 2008، تنها 12 درصد از مشاغل از CRM مبتني بر ابر استفاده كردند كه در سال 2021 به 87 درصد افزايش يافت.

CRM و چند دستگاه
سيزده درصد از شركت‌ها اظهار مي‌دارند كه استفاده از فناوري‌هاي فروش در كارهاي روزانه دشوارتر از دو يا سه سال پيش است. CRM فرآيند را ساده كرده و همه كانال‌ها را به هم متصل مي‌كند، به‌ويژه هنگامي كه محتوا را روي چندين دستگاه اجرا مي‌كنيد. در حقيقت، 81 درصد از كاربران نرم‌افزار CRM به اطلاعات خود در چندين دستگاه مانند لپ‌تاپ، رايانه روميزي، تلفن‌هاي هوشمند و رايانه‌هاي لوحي دسترسي دارند.

آينده توسعه CRM
سي و يك درصد شركت‌ها مي‌گويند مشاركت چند سهامدار تصميم‌گيرنده در فرآيند خريد سخت‌تر از چند سال پيش است. اين آمار CRM مهم است زيرا اطلاعات مهمي است كه شركت شما مي‌تواند براي انتخاب درست در سال 2022 استفاده كند.

سال 2021 سال مشتري است، به اين معني كه اگر تا سال 2022 هنوز CRM نداريد، پشت خط منحني قرار خواهيد گرفت. سرمايه‌گذاري در ابزار CRM علاقه شركت را به حفظ مشتريان، ايجاد كار آيي و بهبود نشان مي‌دهد. سفر و پشتيباني مشتري زمان آن رسيده است كه كارمندان و مشتريان خود را با راه‌حل چند بازارِ كه شما را از بازي جلو مي‌اندازد، تقويت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۰۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

بررسي CRM براي بهبود فروش‌هاي B2B

اهميت به‌روز نگه‌داشتن CRM
مي‌توان به اين شكل نگاه كرد كه درواقع ابزارهاي اصلي فروش B2B شما در CRM نيز وجود دارند. اگر سي آر ام به‌درستي ايجاد شود مي‌تواند سود بسياري را داشته باشد. آمار نشان مي‌دهد كه 47 درصد از تيم‌هاي فروش و بازاريابي براي بهبود عملكرد كلي‌شان از سيستم‌هاي CRM استفاده مي‌كنند. امروزه اكثر سي آر ام ها مي‌تواند با بيشتر برنامه‌ي مربوطه به كسب‌وكار شما و بازاريابي ادغام شوند تا درفروش، بازاريابي، حسابداري، مالي و مديريت آن‌ها كمك كنند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

در راستاي اين مطلب 2 مطلب مرتبط نحوه انتخاب يك نرم افزار سي آر ام براي مشاغل B2B خود و انتخاب CRM براي كسب‌وكارهاي B2B را هم مطابعه بفرماييد، پس مطالعه اين 3 مطلب به راحتي قادر خواهيد بود كه سي ار ام مناسب كسب و كار بي 2 بي خود را به درستي انتخاب كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است.

البته بايد توجه داشت كه بدون بررسي مخاطبان و خود آن‌ها و واردكردن اطلاعات دقيق و مهم آن‌ها، CRM تنها يك نرم‌افزار باقي خواهد ماند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از آموزش سي ار ام است.

يكي از مسائلي كه ممكن است باعث به وجود آمدن پايگاه داده ضعيف و غيرقابل استفاده CRM براي فروش‌هاي B2B شود، وارد شدن و به وجود آمدن ليد ها و سرنخ‌هايي است كه به تيم فروش ارتباطي ندارد، اين اطلاعات ممكن است توسط پر شدن فرمي در سايت شما، دادن ايميلي به مشتري و يا سازمان شما و يا پيامي از شركت شما وارد پايگاه داده‌شده باشند، طبق آمار تنها 54 درصد از داده‌هاي ورودي توسط سازمان‌هاي براي ورود به سيستم تأييد مي‌شوند. قرار دادن كنترل‌كننده ورودي اطلاعات سي آر ام يعني شخص يا ابزاري كه همه‌ي اطلاعات ورودي را كنترل كنيد مي‌تواند از به جود آمدن اين پايگاه داده ناخواسته جلوگيري كند.

CRM كه شما براي فرآيندهاي B2B استفاده مي‌كنيد بايد براي بخش‌هاي مختلف كسب‌وكار و تيم شما به‌صورت استاندارد پياده‌سازي شده باشد. اين‌ها دلايلي هستند كه شما بايد هميشه سي آر ام خود را به‌روز و تميز نگه‌داري كنيد.

Cloud CRM
اگر CRM مبتني بر ابر استفاده مي‌كنيد بسيار عالي است

آمارها نشان مي‌دهند كه در سال‌هاي قبل تنها 11 درصد از سيستم‌هاي مبتني بر ابر استفاده مي‌كردند درحالي‌كه امروز اين درصد به 88 افزايش داشته است. چراكه اكثر فروشندگان و بازاريابان توانايي استفاده از ابزار را برو روي گوشي‌هاي هوشمند خود نيز الزامي مي‌دانند.

مخاطبين مناسب
در واردكردن اطلاعات مخاطبين با درواقع به وجود آوردن سرنخ‌هاي جديد دقت كنيد و سعي كنيد از فرم‌هاي موجود استفاده كنيد، فراتر از فيلدهاي فرمي هم‌فكر كنيد و همه‌ي اطلاعات را اعم از راه‌هاي ارتباطي كاربر و اخلاق و سليقه مشتري را هم وارد كنيد، چراكه شما و كارهاي شما در سيستم CRM در حال بررسي است. رويدادها، نمايشگاه‌ها نيز يكي از راه‌هاي بسيار مناسب براي واردكردن مخاطبان جديد است. در اين وقايع هستند كه محصولات مختلفي وجود دارند و شما مي‌توانيد اطلاعات زيادي را به دست آوريد.

پس از مدتي كه پايگاه داده‌ي خود را شكل داديد و راكت باقي ماند مي‌توانيد از آن براي ايجاد كمپين‌هاي علاقه‌مندي و نظرسنجي‌ها نيز استفاده كنيد.

ارتباط
توجه داشته باشيد كه اگر از اين پايگاه داده اطلاعاتي مدام استفاده نكنيد و به‌روز نكنيد و با استفاده از هر نوع روش ارتباطي از تماس تا ايجاد كمپين‌هاي تبليغاتي و مشاركتي و نظرسنجي‌ها استفاده نكنيد اين پايگاه داده براي كسب‌وكارهاي B2B ديگر قابل‌استفاده نخواهد و كارايي اوليه خود را از دست مي‌دهد.

چرا پياده‌سازي راه‌حل CRM؟
راه‌حل‌هاي CRM با ساده‌سازي فرايندهاي اداري در بخش‌هاي فروش، بازاريابي و خدمات، سودآوري شما را افزايش مي‌دهد و به شما اجازه مي‌دهد بر ايجاد و حفظ روابط مهم مشتري تمركز كنيد. يك راه‌حل قوي CRM يك پلتفرم چندوجهي است كه در آن‌همه چيز براي توسعه، بهبود و حفظ روابط با مشتريان ذخيره مي‌شود. بدون پشتيباني از يك راه‌حل CRM يكپارچه، ممكن است فرصت‌هاي رشد را ازدست‌داده و درآمد خود را از دست دهيد، زيرا فرايندهاي عملياتي خود را بهينه نمي‌كنيد يا از روابط مشتري يا رهبري فروش حداكثر استفاده را مي‌بريد.

تصور كنيد كه اطلاعات تماس مشتري را اشتباه جاگذاري كرده‌ايد، فقط براي اينكه بدانيد تأخير شما منجر به از دست دادن مشتري شما در برابر يك رقيب شده است. يا تصور كنيد دو فروشنده برتر شما در حال دنبال كردن يك‌چشم انداز هستند كه منجر به آزار مشتري بالقوه و رقابت غيردوستانه داخلي مي‌شود. بدون يك سيستم CRM متمركز و خودكار، افراد شما مي‌توانند ارتباطات مشتري را ازدست‌داده و فرصت‌هاي تجاري را از دست بدهند.

چه كسي از CRM سود مي‌برد؟
مشاغل كوچك به دنبال رشد هستند.

اگر مي‌خواهيد يك مزيت رقابتي در بازار خود داشته باشيد، نرم‌افزار CRM ممكن است آن را به شما ارائه دهد. CRM مي‌تواند بار مديريت فناوري اطلاعات را از طريق اتوماسيون فرآيندهاي تجاري شما از دوش كاركنان برداريد تا بتوانيد بر آنچه مهم است تمركز كنيد: هدايت كسب‌وكار خود براي موفقيت.

رهبران صنعت خواهان راه‌حل‌هاي بزرگ هستند.

حتي پيچيده ترين تعاملات مشتري را با مجموعه اي از ابزارهاي CRM كه متناسب با نيازهاي شما هستند ساده و بهبود دهيد.

چرا از Dynamics 365 براي CRM استفاده مي‌كنيم؟
با Dynamics 365، نرم‌افزار CRM را دريافت مي‌كنيد كه به عنوان يك راه‌حل قابل تنظيم و انعطاف‌پذير طراحي شده است تا با نيازهاي كسب‌وكار شما مطابقت داشته باشد. يك برنامه مستقل براي پاسخگويي به نيازهاي يك رشته خاص از كسب‌وكار انتخاب كنيد يا از چندين ابزار CRM كه به عنوان يك راه‌حل يكپارچه قدرتمند با هم كار مي‌كنند استفاده كنيد.)

بازاريابي:

سفر مشتريان خود را بهبود بخشيد

كمپين‌هاي بازاريابي چند كانالي ايجاد كنيد، سرنخ‌هاي آماده فروش را پرورش دهيد و تيم‌هاي فروش و بازاريابي خود را با ابزارهاي برنامه‌ريزي و رديابي كه با برنامه ها و خدمات موجود شما ادغام مي شوند، هماهنگ كنيد.

فروش:

به فروشندگان قدرت دهيد تا تعامل شخصي خود را با مشتريان ايجاد كنند

براي درك بهتر نيازهاي مشتري، تعامل مؤثرتر و برنده شدن در معاملات، فراتر از اتوماسيون نيروي فروش برويد. هوشمندانه با بينش‌هاي جاسازي شده، روابط را تقويت كنيد، بهره‌وري را افزايش دهيد، عملكرد فروش را افزايش دهيد و با يك پلت فرم مدرن و سازگار نوآوري كنيد. از قابليت‌هاي هوش مصنوعي براي رديابي روابط با مشتريان و خودكارسازي فروش با درخواست‌هاي زمينه‌اي كه استراتژي فروش را هدايت مي‌كند، استفاده كنيد.

خدمات مشتري:

خدمات بدون زحمت از طريق هر كانالي

ارائه خدمات و پشتيباني هوشمند در هر كانالي با توانايي منحصربه‌فرد براي كار با سامانه‌هاي موجود شما. مشتريان و نمايندگان را با ابزارهاي موردنياز خود براي اطمينان از حل سريع و دقيق، هر بار توانمند كنيد.

خدمات ميداني:

به نمايندگان خود قدرت دهيد تا تجربه بهتري از مشتريان ايجاد كنند

برنامه‌ريزي ساده، مديريت موجودي و كارايي در محل. ارتباطات سريع و شفاف و قابليت‌هاي رديابي را براي حفظ ارتباط مشتريان با عوامل حوزه خود ارائه دهيد.

اتوماسيون خدمات پروژه: بهبود سودآوري پروژه با ابزارهاي برنامه‌ريزي و تجزيه‌وتحليل

به كاركنان خود قدرت دهيد تا تقاضاي منابع را پيش‌بيني كرده و با ابزارهاي مشاركتي كه به‌راحتي براي كسب‌وكار شما طراحي مي شوند، همكاري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۵۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

نحوه انتخاب يك نرم افزار سي آر ام براي مشاغل B2B خود

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) چيزي فراتر از تماس با مشتري است.سي ار ام مايكروسافت به ابزاري تبديل شده است كه مي‌تواند براي پرورش سرنخ‌ها، تماس با سرنخ‌هاي بالقوه، نگهداري همه داده‌ها در مورد مشتريان و سرنخ‌ها در يك پايگاه داده متمركز، كمك به كار تيمي مشترك و موارد ديگر مورد استفاده قرار گيرد. در اختيار داشتن اين اطلاعات كه  به‌ راحتي در اختيار تيم خود قرار مي‌دهد تا آن‌ها بتوانند كارآمدتر كار كنند. از آنجا كه آن‌ها مي‌توانند ابزارهاي B2B  سي آر ام را به راحتي استفاده كنند، اطلاعات موردنياز خود را بررسي كرده و اطلاعات جدييد را به پايگاه داده خود اضافه كنند و سپس از آن در نمايه يا ويو دلخواه گزارش بگيرند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

در محيط تجاري امروز، جايي كه داده‌ها در جايگاه يك كالا هستند و در چنين برنامه‌هاي سنگيني كه با داده سر و كار داريم، مديريت اين داده‌ها از هميشه مهم‌تر است. علاوه بر اين، تجربه كاربري (UX) آسان و مناسب تقريباً مهم‌ترين ويژگي‌هايي است كه اين ابزار دارد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

در راستاي اين مطلب 2 مطلب مرتبط بررسي CRM براي بهبود فروش‌هاي B2B  و انتخاب CRM براي كسب‌وكارهاي B2B را هم مطابعه بفرماييد، پس مطالعه اين 3 مطلب به راحتي قادر خواهيد بود كه سي ار ام مناسب كسب و كار بي 2 بي خود را به درستي انتخاب كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

يك ابزار CRM خوب B2B شامل چه مواردي است؟
يك ابزار CRM خوب B2B
اطلاعات تماس مشتري شما را ثبت مي كند
جزئيات رابطه شما را ذخيره مي كند
تعاملات آن‌ها را با شركت ابزار شما ثبت مي كند
برچسب‌هاي خودكار يا دستي اضافه مي كند
و به شما امكان مي‌دهد از طريق ابزار با آن‌ها تماس بگيريد
اين‌ها همه الزامات اساسي يك ابزار CRM B2B هستند؛ اما در سال‌هاي اخير، ابزارها به طور فزاينده‌اي هوشمندتر شده و قابليت‌هاي جديدي را ارائه داده‌اند؛ مانند:

توصيه براي فروش يا فروش متقابل مشتريان فعلي
يادآوري زمان پيگيري مشتريان احتمالي
رديابي فرصت‌هاي جديد بازار
پيگيري فاكتورها
و . . .
معيارهاي انتخاب يك ابزار CRM خوب B2B
همان‌طور كه مطمئن هستم شما خودتان به اين نتيجه رسيده‌ايد، پياده‌سازي نرم افزار CRM تخصصي براي مشاغل B2B در كسب‌ و كار شما مي‌تواند بازي را تغيير دهد.

امكان بهره‌وري بيشتر داده ها
مقياس‌پذير
بهبود همكاري
افزايش فروش
ارائه خدمات به مشتريان خود را در سطح بالاتر
و . . .
اكنون، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه تصميم بگيريد كدام ابزار براي كسب و كار شما مناسب است. متأسفانه، اين تصميم مي‌تواند يك فرآيند دشوار باشد زيرا صدها ابزار در كنار بهترين ابزار شناخته شده مايكروسافت سي ار ام وجود دارند كه شايد بتوانند ابزار ها و ويژگي هاي مشابه را ارائه دهند. ممكن است در اين تصميم گيري دچار مشكل شويد، تيم نورون سي ار ام در تلاش است كه وجود اين مقاله و مقاله اي پيشين بتواند شما را در انتخاب اين سيستم راهنمايي كند.

 قيمت‌گذاري CRM ها
يكي از موانع ورود و ويژگي تاثير گذاز در تصميم گيري، قيمت‌گذاري و قيمت ويژگي‌هايي است كه آن‌ها ارائه مي دهند؛ اما وقتي در حال تجزيه‌ و تحليل ابزارهاي مختلف سي آر ام  B2B هستيد، هزينه بايد در روش‌هاي فيلترينگ شما نقش داشته باشد، اما نبايد اولين پالايه يا فيلتري باشد كه ابزارها را با آن بررسي مي كنيد. به ابزار نگاه كنيد و ببينيد چه ويژگي‌هايي با اين قيمت ارائه مي‌شود. سپس ببينيد آيا براي دستيابي به سطح بهره‌وري يا ويژگي‌هايي كه به دنبال آن هستيد، نياز به خريد برنامه يا افزونه‌هاي بالاتر داريد يا خير.

آموزش پذيري
آموزش يكي ديگر از عناصري است كه مي‌تواند نه ‌تنها زمان، بلكه پول را نيز مصرف كند. اگر تيم شما خود آموزش مي‌بيند و براي يادگيري سيستم با پشتيباني تماس مي‌گيرد، آن‌ها معامله را نمي‌بندند. مدنظر قرار دهيد كه چقدر طول مي‌كشد تا اين سيستم ادغام شود و آيا هزينه‌اي براي تلفيق آن با ابزارهاي قبلي شما دارد. ممكن است ويژگي‌هاي ارائه‌شده با يك ابزار در حال حاضر براي شما فوق‌العاده به نظر برسد؛ اما آيا ادغام آن با ساير ابزارها براي شما هزينه‌بر خواهد داشت يا بايد ابزارهايي را كه در حال حاضر از آن‌ها استفاده مي‌كنيد تغيير دهيد؟

نرم افزار CRM بايد بصري باشد وگرنه تيم شما به طور فعال از آن اجتناب مي كند و فقط در مواقع ضروري از آن استفاده مي كند. توجه داشته باشيد كه از ورود به سيستم چند كليك طول مي‌كشد تا بتوانيد كارهاي اساسي را انجام دهيد كه احتمالاً تكرار مي‌كنيد. اگر متوجه شديد كه اين فرآيند به طول مي‌انجامد، ممكن است ابزار مناسبي براي شما نباشد. اگر در زمان كمي تنگ باشيد از اين روند اجتناب خواهيد كرد.

پشتيباني از نيازهاي CRM شما
به غير از استفاده آسان، توجه داشته باشيد كه تيم پشتيباني چقدر در دسترس است، صرف‌نظر از اين كه خطاي كاربر، نگراني، پرس ‌و جو يا اشكال باشد. با نماينده‌اي كه نسخه نمايشي يا دمو را ارائه مي‌دهد يا نرم افزار را براي شما توضيح مي‌دهد، ميزان پشتيباني موجود را بررسي كنيد؛ و اگر بر اساس برنامه‌اي است كه انتخاب كرده‌ايد و اينكه چقدر براي سطح پشتيباني قابل دسترسي تر است، قابل توجه بود همان را انتخاب كنيد. نه‌تنها در مورد پشتيباني موجود استعلام كنيد، بلكه در مورد هرگونه راهنماي سلف سرويس (پست‌هاي وبلاگ، مطالب آموزشي، آموزش‌هاي ويدئويي، سؤالات متداول و غيره) نيز استعلام بگيريد. اگر تعداد محدودي از ابزارها براي پشتيباني در دسترس است، اين را در نظر داشته باشيد كه در صورت نياز به راهنمايي، بايد از نماينده حضوري درخواست كنيد.

وارد شويد، بيرون برويد، حواس شما پرت نشود!
با هر نرم‌افزاري، هميشه ويژگي‌ها و قابليت‌هايي وجود دارد كه توسط شما و تيم شما استفاده نمي‌شود. از آنجا كه قرار نيست هر ابزاري به طور سفارشي بر اساس نيازهاي شما ساخته شود. شركت‌هاي نرم‌افزاري سعي مي‌كنند مشكل اصلي را برطرف كرده و در اين راه‌حل تخصص داشته باشند؛ اما عملكردهايي را كه به اعتقاد آن‌ها مي‌تواند براي كمك به شما در سفر كاري مفيد باشد، ارائه نمي‌دهد. بسته به نياز شما ممكن است از برخي از اين ويژگي‌ها را استفاده كنيد اما برخي از آن‌ها در كنار ابزار هاي اصلي شما بي استفاده هستند. بر روي مشكلاتي كه به دنبال حل آن‌ها هستيد تمركز كنيد و ابزاري را پيدا كنيد كه متناسب با معماي ساير ابزارهايي باشد كه در حال حاضر داريد.

تيم نورون سي ار ام با ارائه مشاوه ها و تنظيم جلسات و با تجزيه و تحليل ساختار كسب و كار شما، به شما كمك مي كنند تا به درستي ابزار هاي مورد نياز خود را پيدا كنيد و به درستي آن ها را در مايكروسافت سي ار ام پياده سازي كنيد.

CRM ها براي موبايل
نرم افزار CRM B2B پاسخگو براي دستگاه هاي هوشمند
از آنجايي كه كسب‌وكار در حال انتقال بيشتر به كارهاي از راه دور و تلفن همراه است، اطمينان حاصل كنيد كه پلت فرم هاي نرم افزاري شما در دستگاه تلفن همراه قابليت استفاده دارد. اطمينان حاصل كنيد كه برنامه مي‌تواند كارهايي را كه بيشتر انجام مي‌دهيد انجام دهد. براي برخي از شركت‌ها، نسخه تلفن همراه ممكن است از نسخه دسكتاپ مهم‌تر باشد. براي شركت‌ها اين امر براي اطمينان از اين كه اين نسخه تمام شرايط را برآورده مي كند و چيزي است كه تيم شما قادر به استفاده از آن است، اعمال مي‌شود.

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري مايكروسافت كه نورون سي ار ام ارائه مي دهد قابليت كامل براي استفاده در گوشي هاي همرا را دارد.

تنظيمش كن و فراموشش كن!
توانايي داشتن اتوماسيون بازاريابي با برنامه‌ريزي مناسب يكي از با ارزش ترين ويژگي‌هاي نرم افزار مايكروسافت سي ار ام است. متأسفانه همه سيستم‌عامل‌ها يا سي ار ام هاي ديگر اين ويژگي را ندارند. اين فرآيند اتوماسيون به نرم افزار اجازه مي‌دهد تا به شما يادآوري كند يا در برخي موارد وظيفه‌اي را  براي شما با درحقيقت به جاي شما انجام دهد. آيا اين ايميل‌ها خودكار هستند كه پس از تماس يا فروش به مشتري ارسال مي‌شوند؟ اين ويژگي مي‌تواند به ساير نرم‌افزارهايي كه پياده كرده‌ايد نيز متصل شود؛ مانند كمپين‌هاي ايميلي بر اساس آخرين تعاملي كه شما با مشتري برقرار كرده ايد. مي‌توانيد برچسب‌هايي را براي راه‌اندازي اقدامات مختلف تنظيم كنيد و بر اساس تعاملاتي كه داشته‌ايد اين برچسب‌ها را به نمايه‌هاي مشتري وصل كنيد. سپس به نرم افزار اجازه دهيد پيگيري‌هاي لازم را براي شما انجام دهد. و در حقيقت سيستم را به صورت اتوماسيون تنظيم كنيد.

ما، تيم نورون سي آر ام به شركت‌هاي B2B اين امكان را مي‌دهيم تا خدمات و سرويس هايي را كه ارائه مي دهند را به درستي به گوش مخاطبين عام و خاص برسانند، ما علاوه بر ارائه مايكروسافت سي ار ام در ايران، با ارزيابي، تجزيه و تحليل كسب و كار، برنامه هاي بازاريابي و فروش، تدوين استراتژي و تيم سازي فروش را انجام داده و سيستم مديريت ارتباط با مشتري را بنا به شكل كسب و كار شما شخصي سازي مي كنيم.

مشتريان خود را با ابزار سي آر ام B2B مديريت كنيد
مديريت سرب يك قابليت اصلي همه سيستم‌عامل‌هاي CRM بايد باشد. از آنجا كه اين مديريت بسيار مهم و شاخصه ي ابتدايي بود، بسياري از شركت هاي ارائه دهنده نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري شروع به برآوردن اين نياز كردند . راه حل براي شركت‌ها و براي حفظ مشتريان، متمركز كردن نمايه‌هاي احتمالي خود، به طوري كه آن‌ها بتوانند راحت تر با مشتريان خود تماس و ارتباط بگيرند. مديريت توسط مالك يا سازنده اصلي امكان مهم همه سيستم‌عامل‌هاي CRM است. نحوه مديريت نرم افزار در كنار اتوماسيون بازاريابي و مديريت فرآيند هاي فروش نكته شيرين Microsoft Dynamics 365 است. مديريت نرم افزاري براي مشاغل B2B با استفاده از مايكروسافت سي ار ام همچنين به نحوه مديريت اطلاعات توسط اپراتور و توانايي آن‌ها براي سفارشي سازي اطلاعات برمي‌گردد. در طي اين فرايند، قسمت‌هاي مساوي از قابليت‌هاي نرم‌افزاري و توانايي كاربر مشخص شده است.

ادغام با CRM ها
قبل از آنكه سي ار ام خود را با ساير نرم افزار هاي ادغام كنيد هم اطمينان حاصل كنيد كه چه نرم افزارهايي را مي خواهيد با سيستم خود ادغام كنيد و اينكه سي ار ام شما اين امكان را دارد يا خير، سي ار ام مايكروسافت علاوه بر اينكه با ساير نرم افزار هاي شركت مايكروسافت به راحتي ادغام مي شود با خيلي از نرم افزار هاي بازايابي و فروش ديگر نيز قابليت ادغام دارد، تيم نورون سي ار ام حتي مي تواند براي شما ادغام اين سيستم با نرم افزارهايي از قبيل سپيدار را هم فراهم آورد. بخش اساسي تصميم‌گيري در مورد اينكه كدام پلتفرم براي شما مناسب تر است، اين است كه كدام ابزار بومي يا از طريق يك ابزار ادغام شده با ابزارهايي كه در حال حاضر استفاده مي‌كنيد قابليت ادغام دارد. همه ابزارهاي CRM بومي با هر ابزاري در جعبه‌ابزار شما ادغام نمي‌شوند؛ اما ابزارهاي ادغام شخص ثالث مانند Zapier وجود دارد كه به شما امكان مي‌دهد ابزارها را ادغام كرده و اين فرايندها را خودكار كنيد و اين نرم افزار متصل كنند با سي ار ام به خوبي ارتباط برقرار مي كند.

نرم افزار Zapier به شما امكان مي‌دهد هزاران ابزار را به‌صورت يكپارچه ادغام كنيد. ممكن است برخي از ابزارهايي وجود داشته باشد كه شما در حال حاضر بسيار به آن ها وابسته هستيد و نتوانيد آن ها را جا به جا كنيد زيرا اين ابزارهاي بومي با ابزارهاي جديد CRM B2B شما ادغام نمي‌شود. به همين دليل بايد قادر باشيد از چنين نرم افزارهايي در كنار سي ار ام خود استفاده كنيد.

تنظيمش كن و فراموشش كن
توانايي داشتن اتوماسيون بازاريابي با برنامه‌ريزي مناسب و مديريت فرآيند فروش يكي از با ارزش ترين ويژگي‌هاي نرم افزار Microsoft Dynamics 365 است. متأسفانه همه سيستم‌هاي ارتباط با مشتري اين ويژگي را ندارند. اين فرآيند اتوماسيون به نرم افزار اجازه مي‌دهد تا به شما يادآوري كند كه مي تواند در برخي موارد وظيفه‌اي را براي شما انجام دهد يعني به صورت اتوماتيك كارهايي را كه نياز به تكرار مداوم دارند را در زمان هايي قابليت تنظيم دارند را انجام دهد. مثلاً  ايميل‌هاي خودكار كه پس از تماس يا فروش به مشتري ارسال مي‌شوند، يا بكارگيري اتوماسيون در فرآيند هاي بزرگتر مثل كمپين‌هاي ايميلي بر اساس آخرين تعامل شما با مشتري. مي‌توانيد برچسب‌هايي را براي راه‌اندازي اقدامات مختلف تنظيم كنيد و بر اساس تعاملاتي كه داشته‌ايد اين برچسب‌ها را به نمايه‌هاي مشتري وصل كنيد. سپس به نرم افزار اجازه دهيد پيگيري‌هاي لازم را براي شما انجام دهد.

گزارش گيري هاي دقيق: داده‌ها را به من نشان بده!
هنگامي‌كه CRM را در برنامه روزانه خود پياده‌سازي كرديد، مي‌خواهيد برخي از اطلاعات مربوط به روندها، آنچه كار مي كند، چه چيزي كار نمي‌كند و كجا مي‌توانيد بهبود دهيد را ببينيد. در اينجاست كه ابزاري با ويژگي‌هاي گزارش مي‌تواند راه‌هاي جديدي براي نزديك شدن به مشكلات باز كند. با مشاهده اينكه مشتريان شما در چه وضعيتي هستند، مي‌توانيد مسير حركت خود را باهدف نزديك شدن به مشتري و كسب درآمد بيشتر تنظيم كنيد. مراقب ابزارهاي CRM باشيد كه به شما امكان مي‌دهد اين گزارش‌ها را صادر كنيد، به خصوص اگر نياز به ارائه داده‌هاي سطح بالا به ذينفعان يا اعضاي تيم داشته باشيد. در مايكروسافت سي ار ام مي توانيد سطح دسترسي براي ديدن اين نما ها را تعيين كرده و به راحتي با ايجاد داشبورد ها و فيلتر كردن نما ها، گزارش هاي دلخواه خود را ايجاد كنيد.

 

اين به چه معناست
همان‌طور كه مطمئن هستم شما خودتان به اين نتيجه رسيده‌ايد، يك نرم افزار CRM بسيار بيشتر از آنچه در ابتدا تصور مي‌كرديد قابليت دارد. اين‌ها تنها نكات اصلي هستند كه ما احساس مي‌كنيم در تصميم گيري شما براي انتخاب MS CRM مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر ابزارهاي مناسب CRM خود را به درستي انتخاب كنيد، CRM شما مي‌تواند يكي از قوي‌ترين و تأثيرگذارترين بخش‌هاي كسب‌وكار شما باشد.

براي اينكه تيم شما همان‌طور كه انتظار داريد كار كنند، آن‌ها بايد توانايي دريافت اطلاعات موردنياز خود را در زمان نياز داشته باشند. دسترسي به همه جنبه‌هاي كسب‌وكار (از طريق ادغام) و دارايي‌هايي كه به آن‌ها در بستن معاملات (از طريق اتوماسيون بازاريابي) كمك مي كند. وقتي ابزار B2B CRM مناسب را پياده كرده باشيد، تماس با مشتريان و پيگيري مشتريان احتمالي بسيار ساده‌تر خواهد بود. شما در آنجا خواهيد ماند و مي‌پرسيد چرا زودتر اين كار را نكرده‌ايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۸:۰۳ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

با تجارب تجاري يكپارچه انتظارات مشتري را برآورده كنيد

مصرف‌كنندگان امروزي (خريداران) خواهان انعطاف‌پذيري براي خريد و تحقق خواسته ها و نياز هاي خود در مكان، زمان دلخواه خود هستند. با گسترش گزينه‌هاي خريد براي مشتريان مانند خريد از فروشگاه هاي آنلاين(ديجي كالا، فروش اتما، دايان شاپ، پارسان مي، كالاتيك، فروشگاه خانومي، فروشگاه مبيت، كالازم، كالاچيو، تواني نو و … )، آن‌ها به‌سرعت با بررسي ارزش‌افزوده يا مزاياي محصولات و خريد آنلاين نسبت به انتظارات اوليه  خود، به مشتري آنلاين تبديل‌شده‌اند. براي بسياري از خرده‌فروشان، استفاده و به اشتراك گذاشتن بلكه عامل بسيار مهمي براي بقا در بازاري است كه در آن رقابت مي كنند. در طول سال گذشته، خرده‌فروشان به‌سرعت براي ملاقات با مشتريان در كانال‌هاي جديد و نوظهور ارتباطي حركت كرده‌اند تا باعث جذب مشتري و رشد فروش شوند مثل تبليغات در شبكه هاي اجنماعي نظير: اينستاگرام، واتساپ، تلگرام و يا شبكه هاي ابراني مثل: آپارات، بازار، روبيكا، آيوا، گپ و … و يا شركت در انواع وبينار ها، سمينار ها و همايش ها. بهبود تجربيات اصلي اغلب بر ايجاد سيستم‌هاي پشتيبان متصل كه اين تجربيات خريد جديد را تأمين مي‌كردند اولويت داشت و درنتيجه، بسياري از خرده‌فروشان به دليل داده‌هاي متصل و يا قطع‌شده  وعده خريد يكپارچه براي مشتريان خود را ندادند!

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

يعني بر اساس تجربيات كسب و كار ها مشخص شد كه بايد پايگاه جامع و قابل دسترسي باشد كه بتوان از آن در ارتباطات بهتر، بيشتر و سريعتر با مخاطبين استفاده كرد.

سيستم مديريت ارتباط با مشتري Microsoft Dynamics 365 بر روي يك پلتفرم مدرن، هوشمند ساخته‌شده است كه مي توان آن را مناسب با بازار هر كشور بومي سازي كرد. بررسي همه جنبه‌هاي رفتار مشتري و مشاغل از طريق يك پلتفرم تجاري يكپارچه، و فعال سازي فرآيندهاي فروش و بازاريابي كانال‌هاي غيرسنتي قديمي و نوظهور از طريق اين سيستم مديريتي، اين امر در نهايت به خرده‌فروشان و سازمان‌هاي كالاهاي مصرفي اجازه مي‌دهد تا با مشترياني كه با آن ها در ارتباط هستند به راحتي و سريعتر و با آگاهي بيشتر ارتباط برقرار كنند، به آن‌ها اجازه مي دهد هر تا درگاه ها و نحوه پرداخت پول  را خودشان مشخص كنند و از هر كانالي كه پيشنهاد ميكنند با آن ها ارتباط برقرار شود. همچنين ديد كامل مشتريان و داده‌هاي تجاري را در اختيار مديران و فروشندگان قرار مي‌دهد. اين پلت فرم داده متصل مي‌تواند به كسب‌وكار شما براي نوآوري و رشد آينده در تمام كانال‌هاي خريد مرتبط كمك كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

بياييد نگاه دقيق‌تري داشته باشيم كه چگونه داده‌ها نحوه درك، تقويت و ايجاد نوآوري در تجربيات خريد مشتري را تغيير داده است.

فرآيندهاي بدون دردسر
مصرف‌كنندگان در مراحل خريد و يا آشنايي با محصول انتظار تجربه‌هاي يكپارچه و بدون اصطكاك را دارند، همچنين به ظاهر محصولات و فرآيند هاي خريد مشابه بسياري در بازار وجود دارد كه مي تواند آن ها را را به سمت ماركت، برند يا خرده‌فروشي ديگر سوق دهد. در يك نظر سنجي كه توسط سايت خبرگذاري ايسنا در يگ گروه 1500 نفره از خريداران انجام شده، مشخص شده است كه از هر 3 نفر، 1 نفر كه تجربه بدي در خريد داشتند باز به همان كسب و كار برگشته اند و 2 خريدار ديگر از آن برند و كسب و كار خريد تكرده يا نمي كنند!

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

خرده‌فروشان باهوش ارزش يك فرآيند بدون دردسر را درك مي‌كنند و براي تحقق اين امر سرمايه‌گذاري مي‌كنند. آن‌ها مي‌دانند كه مصرف‌كنندگان دائماً تجربه برند خود را بر اساس بهترين چيزي كه تا به حال داشته‌اند ارزيابي خواهند كرد، نه برخلاف تصور آن‌ها از تجربه متوسط ​​آن‌ها. به‌عنوان مثال، مصرف‌كنندگان مشكلي در مقايسه شركت‌هاي كوچك و متوسط ​​با موفق‌ترين خرده‌فروشان تجارت الكترونيك ندارند.

داينماميك 365 براي كمك به كسب‌وكارها براي رقابت مؤثر در اين شرايط، مي‌تواند تمام مراحل و نقاط ارتباط را در طول فرآيند مشتري، از پرداخت تا بازگشت، چه آنلاين و چه در فروشگاه، به هم متصل، بررسي و مديريت كند. اين امر به خرده‌فروشان اين امكان را مي‌دهد كه يك تجارت كاملاً متصل را ايجاد كنند، افزايش بازديد بين كانال‌ها هاي ارتباطي را افزايش دهند، نرخ‌هاي حفظ مشتري را بهبود بخشيده و به مشاغل كمك مي‌كند تا بينش‌هاي لازم را براي به كارگيري تجربيات شخصي شده در مور خود دست آورند.

تجربيات شخصي سازي شده
با توجه به تحمل كم مصرف‌كنندگان نسبت به تجربيات بد، مشاغل در همه اندازه‌ها، حتي كوچك و متوسط ​​، بايد تجربيات برجسته  و خوب مشتري را در سيستم عامل‌ها، از اجتماعي گرفته تا شخص، براي بررسي و بازده بيشتر مورد استفاده قرار دهند. هنگامي‌كه مشتريان تجربه اي را بسيار نزديك به تجربه شخصي خود مي‌دانند حاضر اند تا 40 درصد بيشتر هزينه كنند. علاوه بر اين، اين نوع سفرهاي يكپارچه و بدون دردسر منجر به تجربه‌هاي مثبت مشتري مي‌شود كه مي‌تواند هزينه‌ها را تا 140 درصد افزايش دهد.

سيستم‌هاي تجارت واقعاً متصل
دستيابي به تجارت يكپارچه مستلزم يكپارچگي در تمام سيستم‌ها و پايگاه‌هاي داده‌اي است كه براي تبديل تجارت همه كانال‌ها به واقعيت استفاده مي‌شود. بياييد سيستم‌هاي پرداخت را در نظر بگيريم تا مزاياي يكپارچه سازي سيستم‌هاي پشتيبان را درك كنيم.

بسياري از مشاغل همچنان از درگاه هاي پرداخت سنتي استفاده مي‌كنند كه پرداخت‌ها را از طريق يك سيستم مديريت ريسك جداگانه قبل از انتقال آن‌ها به شخص ثالث ديگر براي مجوز پرداخت و تكميل، هدايت مي‌كنند. به‌طورمعمول، اين سيستم‌هاي قديمي به پردازنده‌ها و فرآيندهاي پرداخت متعددي براي هر كانال و منطقه متفاوت متكي هستند.

براي مثال: صاحبان مشاغل دريافت‌ و پرداخت‌هاي خود را از طريق چك هاي بانكي،‌ حواله ها و يا پول نقد انجام مي دهند. اين روش‌ها در عين در دسترس بودن سريع مالي، ضعف‌هاي زيادي دارد. در صورتي كه يك حواله يا چك بانكي گم شود، مشكلات زيادي براي دريافت‌كننده و پرداخت‌كننده پول به وجود مي آورد.

اين نوع سيستم قطع‌شده براي مشاغل ناكارآمد و پرهزينه است. هنگامي‌كه سيستم‌ها به اين روش قطع مي‌شوند، به دليل فقدان بينش و ديد، بهبود تجربه مشتري را محدود مي‌كند. علاوه بر اين، كاربران اغلب مجبورند ده‌ها گزارش را اجرا كنند تا در جريان اطلاعات فروش همه كانال‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت قرار بگيرند و بدتر از آن، اين گزارش‌ها همچنان از سيستم‌هاي ERP و CRM جدا هستند.

پرداخت‌هاي يكپارچه
يكپارچه سازي پرداخت‌ها چيزي بيشتر از تجميع همه پرداخت‌ها با يك ارائه‌دهنده است. در مورداطمينان از يكپارچگي همه سيستم‌هاي پرداخت شما با ساير سيستم‌ها، ازجمله سيستم‌هاي ERP، پلت فرم فروش، سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. اگر مشاغل بتوانند سيستم‌هاي پرداخت را ادغام كنند، مي‌توانند سطح ديد لازم را براي ارائه تجربيات شخصي سازي شده مشتري و حركت يك قدم به خرده‌فروشي همه كاره واقعي، فعال كنند.

مشاغل مي‌توانند پرداخت‌ها را به سه طريق ادغام كنند:

ايجاد يكپارچه سازي سفارشي
استفاده از افزونه يا استفاده از ادغام بومي
ادغام سفارشي به دليل يكپارچگي و هزينه‌هاي تعمير و نگهداري مداوم مي‌تواند گران باشد و بسياري از خرده‌فروشان را مجبور مي‌كند در صورت عدم دسترسي به ادغام بومي، افزونه‌هاي از پيش‌ساخته را انتخاب كنند. استفاده از افزونه‌ها خطراتي را به دنبال دارد، زيرابه اين معني است كه براي ايجاد و حفظ پيوند حياتي در فرآيندهاي تجاري خود به شخص ثالث ديگري اعتماد كنند. ادغام بومي يك گزينه برتر است زيرا وابستگي به شخص ثالث اضافي را كاهش مي‌دهد و همچنين مقرون به صرفه و قابل اعتماد است.

با مايكروسافت سي آر ام، ما توانايي كار با انواع ارائه‌دهندگان پرداخت را داريم، در بسياري از تجارت ها ما روي ادغام پرداخت‌هاي بومي با استفاده از درگاه هاي مستقيم بانك ها يا درگاه واسط زرين پال سرمايه‌گذاري كرده‌ايم. ” درگاه پرداخت اشتراكي زرين‌پال يك روش ايده‌آل براي مديريت مالي كسب‌ و كارهايي است كه در آن درآمد حاصل از فروش محصولات يا خدمات، در سهم‌ هاي ثابت يا متغير ميان شركاي تجاري تقسيم شده و به صورت جداگانه به حساب هر شخص واريز مي‌‌شود. شايد بهتر باشد براي درك بهتر درگاه پرداخت اشتراكي زرين‌پال، چند مثال ساده بزنيم. ”

از آنجا كه اين يكپارچگي توسط مايكروسافت ساخته و پشتيباني مي‌شود، مي‌توانيد به آن دسترسي داشته باشيد كه هميشه به‌روز و بدون دردسر باشد و در عين حال اجراي سريع‌تري را براي مشاغل جديد ارائه دهيد.

امروز، تجربيات متصل و يكپارچه بسازيد
مشاغل در سراسر جهان به چالش كشيده شده‌اند تا به‌سرعت با نيازها و خواسته‌هاي مشتري كه با شيوع همه‌گير تسريع شده است، سازگار شوند. مصرف‌كنندگان و سازمان‌هاي رو به تجارت در حال تغيير و تحول ديجيتالي در مقياس وسيع براي رقابت و پيشرفت در محيط هاي تجاري پيچيده هستند. راه حل‌هاي Dynamics 365 خرده‌فروشان و سازمان‌هاي كالاهاي مصرفي را قادر مي‌سازد تا بهترين ديجيتال و فروشگاهي را براي ارائه تجربيات شخصي، بدون درز و متمايز مشتريان تركيب كنند. با Dynamic 365 Commerce، مشاغل مي‌توانند فرآيندهاي تجاري را ساده كرده، داده‌ها را به بينش تبديل كنند و از سيستم‌هاي پويا و چابكي كه با نيازهاي مشتري در يك پلت فرم داده اثبات‌شده و ايمن سازگار است، استفاده كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۳:۳۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)