neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

هر آنچه مي‌خواهيد در مورد Dynamics CRM بدانيد

آيا در مورد پياده‌سازي Dynamics CRM در تجارت خود فكر مي‌كنيد؟

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

تصميم‌گيري در مورد فروشنده CRM مي‌تواند مشكل باشد. وقتي اندازه Microsoft Dynamics CRM را اندازه مي‌گيريد، با تغيير نام تجاري اخير و تعداد زيادي مجوز و گزينه‌هاي استقرار، حتي پيچيده‌تر مي‌شود.

بنابراين، اگر در مورد Dynamics CRM سؤال داريد، ما پاسخ‌ها را دريافت كرده‌ايم. سؤالات متداول Dynamics CRM ما را بررسي كنيد تا در اين نرم‌افزار برجسته ارتباط با مشتري ماهر شويد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است.

CRM Dynamics: اصول اوليه
CRM Dynamics چيست؟
CRM Dynamics يك نرم‌افزار تجاري است كه توسط مايكروسافت ساخته‌شده است. اين‌يك نرم‌افزار مديريت ارتباط با مشتري است كه به مشاغل كمك مي‌كند پايگاه داده مشتريان خود را مديريت كرده، سرنخ جديدي ايجاد كند، با مشتريان خود تعامل داشته باشد و مسائل مربوط به خدمات مشتريان را برطرف كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت crm است.

در ابتدايي‌ترين سطح خود، يك پايگاه داده است كه به مشاغل كمك مي‌كند داده‌هاي مشتريان و مشتريان خود را سازمان‌دهي و مديريت كنند. از طريق نرم‌افزار، كاربران مي‌توانند با مشتريان و سرنخ‌ها تماس بگيرند كه هرگونه تعامل مشتري را ثبت و پيگيري مي‌كند. اين به يك تجارت اجازه مي‌دهد تا تصوير كاملي از روابط خود با مشتريان خود ايجاد كند تا سفر مشتري شخصي شود.

Dynamics AX بخشي از مجموعه Microsoft Dynamics است كه شامل هر دو نرم‌افزار ERP و CRM (كه مايكروسافت در حال حاضر آن‌ها را “برنامه” مي‌نامد) است.

مجموعه Dynamics كه در ابتدا در سال 2003 راه‌اندازي شد، از پنج محصول تشكيل‌شده بود: Dynamics NAV، Dynamics AX، Dynamics GP و Dynamics SL، همه نرم‌افزارهاي ERP. و Dynamics CRM.

چه ارتباطي با Dynamics 365 دارد؟
در نوامبر 2016، مايكروسافت مجموعه Dynamics خود را تغيير نام داد و همه محصولات CRM و ERP خود را در يك محصول چتر قرارداد. ديناميك 365.

Dynamics GP و Dynamics SL همچنان محصولات مستقل هستند، اما نرم‌افزار ديگر تغيير نام داد و به Dynamics 365 تبديل شد. Dynamics AX براي Dynamics 365 for Finance and Operations، Dynamics CRM Dynamics 365 for Sales و Dynamics NAV به‌عنوان Dynamics 365 Business Central تغيير نام يافت. برخي از قابليت‌هاي برنامه‌ها به نرم‌افزارهاي كوچك‌تر و ماژولار تبديل شد، بنابراين مشاغل مي‌توانند ويژگي‌هاي موردنظر خود را انتخاب و انتخاب كنند.

در Dynamics 365 نه برنامه اصلي وجود دارد كه برخي از آن‌ها CRM و برخي ERP هستند. آنچه قبلاً به‌عنوان Dynamics CRM فروخته مي‌شد، اكنون به چهار برنامه تقسيم‌شده است. Dynamics 365 for Sales، Dynamics 365 for Customer Service، Dynamics 365 for Field Service و Dynamics 365 for Project Service Automation.

براي اختصار، بقيه اين سؤال‌هاي متداول به‌طوركلي به اين برنامه‌هاي CRM به‌عنوان Dynamics 365 اشاره مي‌كند.

چه كسي از Dynamics 365 استفاده مي‌كند و چرا؟
امروزه داده‌هاي مشتري ارزشمندترين دارايي يك شركت است و مشاغل به‌طور فزاينده‌اي به فناوري روي آورده‌اند تا به آن‌ها كمك كند از داده‌هاي خود بيشتر استفاده كنند.

برنامه‌هاي CRM Dynamics 365 ميليون‌ها كاربر در سراسر جهان دارد. رقم رسمي در سال 2015 4.4 متر بود. اكثر مشاغلي كه از Dynamics 365 استفاده مي‌كنند SMB هايي هستند كه محصولات يا خدمات مي‌فروشند، اگرچه پيشرفت‌هاي اخير محصول و جذابيت سرويس ابري Azure مايكروسافت باعث افزايش تعداد مشاغل بزرگ‌تر شده است.

فارغ از ويژگي‌هاي پيشرفته آن، بسياري از مشتريان به دليل ادغام آسان آن با ساير محصولات تجاري پركاربرد مايكروسافت مانند Outlook، Power BI و Office، جذب Dynamics 365 مي‌شوند. علاوه بر اين، Dynamics 365 داراي طيف وسيعي از محصولات مديريت كسب‌وكار ديگر، مانند ERP و برنامه‌هاي بازاريابي است و آن را به گزينه‌اي وسوسه‌انگيز براي مشاغلي كه مايل به بازنگري در فرايندها يا ايجاد يك پلتفرم ديجيتالي واحد براي كليه عمليات خود هستند تبديل مي‌كند.

رابط كاربري آشنا و كاربرپسند آن براي بسياري از مشاغل مزيت محسوب مي‌شود و به دليل شباهت آن با ساير محصولات مايكروسافت مي‌تواند به افزايش استقبال كاربران كمك كند.

چگونه مي‌تواند به رشد مشاغل كمك كند؟
Dynamics 365 تمام داده‌هاي فروش و مشتري را در يك سيستم جمع مي‌كند و يك منبع حقيقت را به كاربران ارائه مي‌دهد. اين به كاربرآن‌يك تصوير كامل از سفر مشتريان خود مي‌دهد، به آن‌ها كمك مي‌كند تا سفرهاي مشتريان را رديابي كنند، سرنخ‌ها را ايجاد و ارزيابي كنند و از فرصت‌ها استفاده كنند.

با كمك به كاربران در ارتباط با مشتريان خود و ارائه خدمات بهتر و سريع‌تر، اين برنامه مي‌تواند به افزايش رضايت مشتري در همه نقاط قيف فروش و بهبود وفاداري بلندمدت به نام تجاري كمك كند. با خودكارسازي جنبه‌هاي خاصي از فرايند فروش و بازاريابي، مشاغل مي‌توانند باصرفه جويي در وقت و هزينه، با دستيابي به مشتريان بيشتر، كارآمدتر عمل كنند.

قابليت‌هاي تلفن همراه و برنامه‌هايي مانند Field Service ارائه خدمات عالي به مشتريان را از هركجا آسان‌تر مي‌كند و به مشاغل اين امكان را مي‌دهد تا به‌جايي كه فرصت است بروند.

قابليت‌هاي تحليلي و گزارش دهي عميق اين برنامه همچنين به سازمان‌ها كمك مي‌كند تا از داده‌هاي مشاغل خود بيشتر استفاده كنند، سريع‌تر به تغييرات پاسخ دهند و تصميمات آگاهانه‌تري بگيرند كه به رشد كسب‌وكار آن‌ها كمك مي‌كند.

برنامه‌هاي Dynamics CRM/Dynamics 365
Dynamics 365 for Sales چه چيزي ارائه مي‌دهد؟
Dynamics 365 for Sales به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا فرآيندهاي فروش خود را از ابتدا تا انتها، از توليد سرنخ و مديريت خط فروش تا مديريت و گزارش حساب مديريت كنند. اين برنامه همه سرنخ‌هاي فروش يك سازمان را در يك مكان متمركز مي‌كند، به جمع‌آوري داده‌ها كمك مي‌كند و مناطق تكراري چرخه را خودكار مي‌كند، بنابراين فروشندگان مي‌توانند بر ايجاد روابط و پرورش فرصت‌ها تمركز كنند.

اين سيستم مي‌تواند به‌طور خودكار امتياز، واجد شرايط بودن و تعيين سرنخ‌ها را تعيين كند و تجزيه‌وتحليل زمان واقعي را در هر مرحله از فرآيند ارائه مي‌دهد تا به كاربران كمك كند تا تلاش‌هاي خود را در سودآورترين زمينه‌ها متمركز كنند. تمام فعاليت‌هاي فروش و بازاريابي در يك نماي واحد ثبت مي‌شود، بنابراين فروشندگان تصوير كاملي از رابطه سازمان خود و تماس قبلي با مشتري دريافت مي‌كنند كه ارائه خدمات عالي را آسان‌تر مي‌كند و فرصت‌هاي فروش بالا و متقابل را مشخص مي‌كند.

اين برنامه همچنين مي‌تواند يادآوري‌ها و اقدامات هوشمندانه‌اي را انجام دهد تا سرنخ‌ها در خط لوله حركت كنند و اطمينان حاصل شود كه هيچ مشتري از بين نرفته است. قابليت‌هاي گزارش دهي گسترده، با استفاده از هوش مصنوعي، موفقيت‌ها و فرصت‌ها را برجسته مي‌كند و با ويژگي بازي‌سازي داخلي، سازمان‌ها مي‌توانند بهره‌وري، پذيرش كاربران و افزايش مشاركت كاركنان را تشويق كنند.

يكي از ويژگي‌هايي كه Dynamics 365 را از ساير CRM هاي برجسته متمايز مي‌كند، ادغام بومي آن با LinkedIn است. از زمان خريد پلت فرم شبكه در سال 2016، مايكروسافت در تلاش است تا داده‌هاي كاربران LinkedIn را با محصولات خود ادغام كند و براي فروشندگاني كه از Dynamics 365 استفاده مي‌كنند، دسترسي به اطلاعات 500 ميليون كاربر سايت و ارتباطات آن‌ها يك مزيت بزرگ است.

كاربران به گارتنر گفتند كه نقاط قوت Dynamics 365 عبارت‌اند از: كاربران همچنين اظهار كردند كه ادغام Microsoft Dynamics با ساير محصولات – مانند Microsoft Exchange، Office 365، SharePoint، Azure Machine Learning و Power BI – چگونه ثابت‌شده است.

Dynamics 365 for Customer Service چه چيزي ارائه مي‌دهد؟
Dynamics 365 for Customer Service به مشاغل كمك مي‌كند تا مسائل مشتريان را بهتر مديريت كنند و به مشتريان كمك مي‌كند تا سريعاً به سؤالات خودپاسخ پيدا كنند. ويژگي‌هايي مانند چت بات هاي خودكار و پورتال‌هاي سلف‌سرويس به مشتريان امكان مي‌دهد بدون نياز به تماس با نمايندگان خدمات مشتري، كارهاي بيشتري انجام دهند، نمايندگان را براي رسيدگي به پرونده‌هاي پيچيده آزادكرده و به بسته شدن سريع‌تر پرونده‌ها كمك كنند.

هدف Microsoft Dynamics 365 for Customer Service اين است كه به كاربران كمك كند خدمات مشتري شخصي را در هر زمان و در هر كانالي به مشتريان خود ارائه دهند. خدمات مشتري با ارائه تركيبي از مديريت خدمات كمكي و فرصت‌هاي سلف‌سرويس از قبيل پورتال‌هاي مشتري و پشتيباني همتا به همتا، ابزارها و منابعي را كه به آن‌ها نياز دارد تا ارزش تعاملات با مشتريان خود را افزايش دهند، صرف‌نظر از اين‌كه چه رسانه‌اي هستند، در اختيار آن‌ها قرار مي‌دهد. دوباره‌كار مي‌كنم.

خدمات مشتري از طريق يك رابط متمركز، نمايندگان را قادر مي‌سازد تا مواردي را ايجاد كرده، كليه تعاملات مشتري را ثبت كرده و سؤالات را از طريق كانال دلخواه مشتري حل كنند. پايگاه‌هاي دانش مشترك در برنامه به اين معني است كه نمايندگان هميشه در مورد سوابق و ترجيحات مشتري صحبت مي‌كنند و مي‌توانند اطلاعات دقيقي در مورد خط‌مشي و حقوق شركت ارائه دهند.

Dynamics 365 for Field Service چه چيزي ارائه مي‌دهد؟
Dynamics 365 for Field Service به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا دستورات كار، زمان‌بندي و تخصيص منابع را براي نمايندگان سرويس كه خارج از دفتر كاربر كار مي‌كنند مديريت كنند.

اين برنامه همچنين يك مخزن مركزي و قابل‌دسترس براي منابعي مانند كتابچه‌هاي راهنما، اسناد و مواد آموزشي ارائه مي‌دهد.

سفارش‌ها كاري را مي‌توان از موارد مربوط به خدمات مشتري، از طريق درگاه‌هاي مشتري يا ايميل‌ها تهيه كرد و دارايي‌ها، موجودي‌ها و تجهيزات را مي‌توان مديريت كرد و مجدداً سفارش داد. اين برنامه همچنين با ايجاد خودكار سفارش‌ها كاري مكرر به كاربران كمك مي‌كند تا مراقبت‌هاي پيشگيرانه را حفظ كنند.

اين برنامه به عوامل ميداني كانالي مي‌دهد كه از طريق آن مي‌توانند به تمام اطلاعات موردنياز خود هنگام خروج از كار دسترسي داشته باشند و به آن‌ها اجازه مي‌دهد تا هم باهم كاران خدمات مشتري خود و هم با مشتريان خود ارتباط برقرار كرده و همكاري كنند.

همچنين كاربران را قادر مي‌سازد تا مشاغل را بر اساس سطح مهارت و تجربه كاركنان تعيين كنند و مسيرها را براي به حداكثر رساندن كارايي و كاهش زمان سفر براي عوامل ميداني، بهبود كارايي براي كسب‌وكار و ارائه تجربه بهتر به مشتريان، بهينه مي‌كند.

مانند ساير برنامه‌هاي خانواده Dynamics 365، Field Service بسيار سازگار با تلفن همراه است و برنامه‌هاي تلفن همراه و رايانه لوحي در دستگاه‌هاي Android، iOS و Windows موجود است.

Dynamics 365 for Project Service Automation چه چيزي ارائه مي‌دهد؟
پروژه خدمات اتوماسيون يك برنامه است كه براي كمك به سازمان‌هاي پروژه محور به‌موقع و با بودجه با مجموعه‌اي از ابزارها براي برنامه‌ريزي، منابع و اجراي كارهاي قابل پرداخت و كمك به چرخاندن همه آن صفحات ساخته‌شده است.

اين برنامه كل دوره چرخه عمر پروژه، تمركز تيم‌ها و ارائه ويژگي‌هايي براي بهينه‌سازي مديريت فرصت، برنامه‌ريزي پروژه، مديريت منابع، زمان و هزينه، همكاري تيمي، صورتحساب و جمع‌آوري مشتري را شامل مي‌شود و شامل داشبوردهاي تحليلي كامل براي كمك به كسب‌وكارها براي بهبود بيشتر آن‌ها است. فرآيندها

با تكيه بر نرم‌افزار برنامه‌ريزي ساختار شكست مايكروسافت، Microsoft Project، Dynamics 365 for Project Service Automation همه جنبه‌هاي تحويل پروژه را باهم پيوند مي‌دهد و ساير جنبه‌هاي مهم تجارت مانند فروشندگان را در برمي‌گيرد.

ويژگي قرارداد پروژه‌اي آن به ايجاد نقل‌قول‌هاي دقيق، بر اساس اطلاعات زمان واقعي از سراسر مشاغل مانند برنامه‌هاي پروژه، برآوردهاي مالي و قيمت كار كمك مي‌كند و عواملي مانند سودآوري و امكان‌سنجي را در نظر مي‌گيرد.

اتوماسيون سرويس پروژه همچنين با برنامه Project Resource Hub همراه است كه به كاركنان ميداني اجازه مي‌دهد تا به تمام اطلاعات موردنياز خود دسترسي داشته باشند و به آن‌ها كانالي مي‌دهد كه از طريق آن به‌طور مؤثرتر با همكاران در هر دستگاه همكاري مي‌كنند.

هوش داخلي فرآيندهاي كليدي مانند تعيين وظايف بر اساس مهارت‌ها، در دسترس بودن و معيارهاي پيش‌بيني را خودكار مي‌كند. نتايج و تأثيرات مالي همه پروژه‌ها – مانند هزينه‌ها، درآمد بدون حساب و برگ خريدها – به تجزيه‌وتحليل برنامه بازگردانده مي‌شود و با سيستم‌هاي مالي تجاري و نرم‌افزار ERP به اشتراك گذاشته مي‌شود.

Dynamics CRM/Dynamics 365: موارد فني
چه نسخه‌هايي در حال حاضر موجود است؟
اكنون كه Dynamics CRM به نام بازنشسته شده است، مشتريان جديدي كه مايل به خريد Dynamics CRM هستند، اكنون Dynamics 365 را خريداري مي‌كنند. جديدترين نسخه با نام Dynamics 365 Version 9.0 شناخته مي‌شود.

برخي از مشتريان فعلي كه هنوز نرم‌افزار خود را به جديدترين نسخه به‌روز نكرده‌اند، همچنان از Dynamics CRM استفاده مي‌كنند. اين امر به‌ويژه اگر مشتري از نسخه محلي يا پيش‌فرض نرم‌افزار استفاده مي‌كند، در مقايسه با نسخه مبتني بر ابر، بسيار محتمل است.

نسخه‌هاي قبلي (قبل از تغيير نام تجاري به Dynamics 365) عبارت‌اند از: Microsoft Dynamics 3.0، Microsoft Dynamics 4.0 (اگرچه پشتيباني از هر دو اين نسخه به پايان رسيده است)، Microsoft Dynamics CRM 2011، Microsoft Dynamics CRM 2013، Microsoft Dynamics CRM 2015 و Microsoft Dynamics CRM 2016.

سيستم موردنياز Dynamics 365 چيست؟
الزامات سيستم Dynamics 365 بستگي به نحوه استقرار نرم‌افزار دارد.

يكي از مزاياي استفاده از نمونه SaaS Dynamics 365 اين است كه نرم‌افزار نيازي به نصب بر روي دستگاه يا دستگاه‌هاي خود كاربر ندارد، بنابراين پياده‌سازي به‌طوركلي ساده‌تر و سريع‌تر است و سيستم موردنياز بسيار كمتري دارد. اين امر يك گزينه مبتني بر ابر را به‌ويژه براي مشاغل كوچك‌تر كه در غير اين صورت هزينه هزينه‌هاي سخت‌افزاري و نگهداري سخت‌افزاري آن افزايش مي‌يابد، جذاب مي‌كند.

براي اجراي نسخه مبتني بر ابر Dynamics 365، تنها چيزي كه مشتريان نياز دارند يك نسخه به‌روز Microsoft Edge، Internet Explorer، Google Chrome يا Apple Safari است كه از سيستم‌عامل قديمي‌تر از Windows 7 براي رايانه‌ها استفاده مي‌كند، يا 10.10 براي دستگاه‌هاي اپل.

Dynamics 365 بدون نياز به سخت‌افزار ارائه مي‌شود، زيرا خود نرم‌افزار بر روي رايانه‌هاي محلي نصب نشده است، بلكه بر روي سرورهاي ميزبان خود نصب‌شده است – هرچند كه هرچه حافظه دستگاه بيشتر باشد، سريع‌تر و قابل‌اطمينان‌تر مي‌تواند مرورگرهاي وب را اجرا كند.

براي استقرار در محل، الزامات پيچيده‌تري وجود دارد. مايكروسافت توصيه مي‌كند كه سخت‌افزار شما شرايط زير را براي اجراي كارآمد Dynamics 365 برآورده كند:

پردازنده-معماري x64 يا حداقل پردازنده دو هسته‌اي 1.5 گيگاهرتزي سازگار. معماري چهار هسته‌اي x64 CPU 2 گيگاهرتز يا بالاتر مانند سيستم‌هاي AMD Opteron يا Intel Xeon توصيه مي‌شود
حافظه-حداقل 4 گيگابايت RAM، 8 گيگابايت RAM يا بيشتر توصيه مي‌شود
هاردديسك – حداقل 10 گيگابايت فضاي هاردديسك موجود، 40 گيگابايت يا بيشتر فضاي ديسك سخت توصيه مي‌شود.
Dynamics CRM/Dynamics 365: قيمت‌گذاري، صدور مجوز و استقرار
مجوز Dynamics 365 چگونه است؟
مشتريان New Dynamics كه مايل به خريد نرم‌افزار CRM هستند سه گزينه دارند:

برنامه‌ها را به‌صورت جداگانه خريداري كنيد، به‌عنوان‌مثال، مجوزهاي مربوط به برنامه‌هاي فروش و خدمات مشتري را درصورتي‌كه در حال حاضر تنها برنامه‌هايي هستند كه يك شركت به آن‌ها نياز دارد.

خريد برنامه مشاركت مشتري كه شامل چهار برنامه اصلي CRM است و همچنين يك برنامه مديريت رسانه‌هاي اجتماعي به نام Microsoft Social Engagement.

طرح Dynamics 365 را خريداري كنيد كه شامل هر دو برنامه CRM و برنامه‌هاي ERP مي‌شود.

بااين‌وجود كه مشتريان خريد Dynamics 365 را انتخاب مي‌كنند، با “صندلي” خريداري مي‌شود. صندلي يك مجوز فردي است كه به يك كاربر با نام تجاري دسترسي به نرم‌افزار را مي‌دهد. بنابراين، به‌جاي خريد نرم‌افزار به‌طوركلي و دسترسي نامحدود به آن، مشتريان دسترسي را به‌صورت كاربربه‌كاربر خريداري مي‌كنند. اين مجوزها ماهانه قيمت‌گذاري مي‌شوند.

در مورد Dynamics 365 دو نوع صندلي وجود دارد. مشتريان مي‌توانند مجوز كامل كاربر را خريداري كرده و به كاربران اجازه دسترسي به تمام عملكردها و ويژگي‌هاي برنامه را بدهند يا مجوز اعضاي تيم كه به صاحب مجوز خواندن محدودي مي‌دهد/ دسترسي به برخي مناطق اساسي را بنويسيد. مشتريان مي‌توانند اين نوع مجوزها را متناسب با كاربران خود و سطوح دسترسي موردنياز آن‌ها تركيب و مطابقت دهند.

به‌عنوان‌مثال، اگر يك كسب‌وكار در مورد طرح مشاركت مشتري تصميم بگيرد، ممكن است 10 صندلي كامل كاربر و 15 صندلي اضافي براي اعضاي تيم خريداري كند. اين بدان معناست كه ده‌نفري كه به صندلي‌هاي Full User اعطاشده‌اند قادر خواهند بود از تمام ويژگي‌هاي همه برنامه‌هاي موجود در طرح استفاده كنند. افرادي كه به آن‌ها مجوزهاي اعطا شده‌ است، نيز مي‌توانند به همه برنامه‌هاي موجود دسترسي داشته باشند، اما آن‌ها فقط مي‌توانند از ويژگي‌هاي خاصي مانند دسترسي به برنامه‌ها، ثبت زمان و هزينه‌ها و ارسال گزارش‌ها استفاده كنند.

چگونه Dynamics 365 مستقر مي‌شود؟
مشتريان مي‌توانند Dynamics 365 را به يكي از سه روش زير مستقر كنند:

ابر

نرم‌افزاري كه بر روي دستگاه خود كاربر نصب نشده است و در عوض از طريق ورود به نرم‌افزار به مرورگر وب دسترسي پيدا مي‌كند، با نام SaaS يا نرم‌افزار به‌عنوان سرويس شناخته مي‌شود. مشترياني كه اين مسير استقرار را انتخاب مي‌كنند، از نسخه Dynamics استفاده مي‌كنند كه در ابر ذخيره مي‌شود – به اين معني كه روي سرورهاي فروشنده نصب‌شده و از راه دور از طريق اينترنت به آن‌ها دسترسي پيدا مي‌كند. نمونه‌هاي SaaS از Dynamics 365 يا در ابر عمومي Azure مايكروسافت يا در سرويس مديريت‌شده Azure ارائه‌شده توسط شركاي مايكروسافت ميزباني مي‌شوند.

اين گزينه به كاربران امكان مي‌دهد تا از ويژگي‌هاي فقط ابر مانند ادغام با ساير برنامه‌ها و عملكردهاي گزارش هوشمند با استفاده از يادگيري ماشين استفاده كنند. استفاده از Dynamics 365 در ابر نيز نياز به سخت‌افزار و ذخيره‌سازي اطلاعات داخلي را برطرف مي‌كند و به اين معني است كه كاربران نيازي به نصب يا به‌روزرساني دستي نرم‌افزار ندارند، زيرا همه اين‌ها از طرف فروشنده مديريت مي‌شود.

ازآنجاكه داده‌ها بر روي سخت‌افزار فروشنده ذخيره مي‌شوند، ممكن است هنگام استفاده از محصول SaaS، كاربران براي “اجاره” فضاي اضافي براي داده‌هاي خود هزينه بپردازند.

در فرض يا مجازي

اين روش به‌عنوان استقرار داده‌هاي تجاري محلي شناخته مي‌شود، اين روش “سنتي” براي استقرار نرم‌افزار است و به كاربران امكان مي‌دهد نرم‌افزار Dynamics 365 خود را روي سرورهاي خود يا شركاي فناوري اطلاعات ميزباني كنند. مشاغلي كه از Dynamics 365 on-premise استفاده مي‌كنند، نرم‌افزار را روي دستگاه‌هاي خود نصب‌كرده و تمام داده‌ها را بر روي سخت‌افزار خود ذخيره مي‌كنند.

موارد پيش‌فرض Dynamics 365 ممكن است انتخاب خوبي براي مشاغلي باشد كه به دليل تنظيم داده‌ها نياز به ميزباني داده‌هاي خوددارند، يا اتصال اينترنتي پايدار كافي براي دسترسي مطمئن به نسخه SaaS نرم‌افزار ندارند.

تركيبي

همچنين به‌عنوان ابر شناخته مي‌شود، توسعه‌هاي تركيبي كاملاً با ابر مايكروسافت ادغام مي‌شوند، اما تراكنش‌ها و داده‌ها به‌صورت محلي در مركز داده خود كاربران ذخيره مي‌شوند و در صورت نياز همگام‌سازي مي‌شوند.

توانايي استفاده از سيستم به‌صورت آفلاين مي‌تواند براي صنايعي مفيد باشد كه تداوم تجارت در آن‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، مانند خرده‌فروشي يا توليد. استقرار Cloud و Edge به مشتريان اين امكان را مي‌دهد تا عمليات Point of Sale خود را بدون در نظر گرفتن اتصال انجام دهند تا كاربران بتوانند داده‌ها را ضبط كرده و معاملات را با هر وضعيت اينترنت انجام دهند. هرگونه اطلاعاتي كه به‌صورت آفلاين به دست مي‌آيد بعداً براي اهداف تجاري يا گزارش در آينده با ابر همگام‌سازي مي‌شود.

تفاوت بين ويژگي‌هاي بين استقرار ابري Dynamics 365 و استقرار پيش‌فرض چيست؟
كاربراني كه از مدل SaaS Dynamics 365 استفاده مي‌كنند، مي‌توانند به ابزارهاي اطلاعاتي تجاري گسترده و درحال‌توسعه پيوسته دسترسي داشته باشند. ابر نه‌تنها داده‌هاي شمارا ذخيره و پردازش مي‌كند، بلكه از آن ياد مي‌گيرد. مايكروسافت در سال‌هاي اخير سرمايه‌گذاري عظيمي درزمينهٔ يادگيري ماشين كرده است و كاربران ابري نيز از مزاياي آن استفاده مي‌كنند. Dynamics 365 نماي 360 درجه‌اي از عملكرد را در زمان واقعي ارائه مي‌دهد و مي‌تواند به تجسم داده‌هاي تجاري با استفاده از گزارش‌ها و داشبوردهاي بصري و قابل تنظيم كمك كند.

اين روش بازيابي يا از طريق متعادل‌سازي بار شبكه انجام مي‌شود كه به‌طور مساوي ترافيك را از طريق چندين سرور هدايت مي‌كند و در صورت آسيب رساندن به سرور بار مجدداً توزيع مي‌شود. همچنين مي‌توان از سرورهاي پشتيبان براي اطمينان از ادامه عمليات در صورت خرابي سرور اصلي استفاده كرد. Dynamics 365 قابليت SQL mirroring را ارائه مي‌دهد كه در آن‌يك كپي از پايگاه داده شما بر روي يك سرور جايگزين ميزباني مي‌شود كه در صورت وقوع فاجعه مي‌تواند آنلاين شود.

پشتيبان گيري از داده‌ها بايد براي همه مشاغل ماهيت دوم داشته باشد، اما اين‌يكي از وظايفي است كه اغلب در دستور كار قرار مي‌گيرد. استقرار ابري نه‌تنها به كاربران اجازه مي‌دهد تا از سرورهاي خود محافظت كنند، بلكه به‌طور خودكار پشتيبان گيري از داده‌ها را نيز به كاربران آرامش مي‌بخشد، بنابراين هيچ اطلاعاتي هرگز از بين نخواهد رفت.

كاربران ابري مي‌توانند در هر زمان اندازه و دامنه راه‌حل Dynamics 365 خود را بالا يا پايين بياورند. با نرم‌افزار پيش‌فرض، تسهيل رشد كسب‌وكار اغلب به معناي سرمايه‌گذاري در سرورها و پردازنده‌هاي جديد براي مقابله با افزايش تقاضا است. با استفاده از نرم‌افزار مبتني بر ابر، مشتريان هزينه استفاده از نرم‌افزار را مي‌پردازند و نه قدرت محاسباتي يا فضاي لازم براي اجراي آن، بنابراين افزودن يا حذف كاربران يا حتي برنامه‌ها به‌سادگي صدور درخواست خدمات است.

اكوسيستم Dynamics CRM/Dynamics 365
چه گواهينامه‌هايي براي Dynamics CRM/Dynamics 365 موجود است؟

بر اساس ساختار جديد گواهينامه مايكروسافت، افرادي كه مي‌خواهند در Microsoft Dynamics CRM گواهينامه بگيرند اين كار را با گذراندن مسير صدور گواهينامه Business Solutions انجام مي‌دهند. اين مسير ابتدا شامل اخذ گواهينامه MCSA: Microsoft Dynamics 365 و سپس دستيابي به MSCE: برنامه‌هاي تجاري در سطح بالاتر مي‌شود.

متقاضيان بايد دو امتحان را براي دستيابي به MCSA و يك امتحان ديگر را براي دستيابي به MSCE بگذرانند. تعدادي از گزينه‌هاي امتحان در سطح MSCE وجود دارد و شركت‌كنندگان مي‌توانند امتحاني را انتخاب كنند كه مناسب تجربيات و مسير شغلي آن‌ها باشد. سه مورد از اين گزينه‌هاي امتحاني جنبه‌هايي از قابليت‌هاي CRM Dynamics 365 را پوشش مي‌دهد، با امتحانات متمركز بر فروش، خدمات به مشتريان و خدمات ميداني.

چه نوع مشاغلي در Dynamics 365 وجود دارد:

دودسته اصلي نقش‌هاي Dynamics 365 مبتني بر CRM وجود دارد. كساني كه بر روي پياده‌سازي، راه‌اندازي و پيكربندي نرم‌افزار قبل از راه‌اندازي آن كار مي‌كنند و كساني كه در اجراي روزانه و نگهداري نرم‌افزار كار مي‌كنند.

در طول اجراي Dynamics 365، احتمالاً با نقش‌هاي زير روبرو مي‌شويد:

تحليلگر كسب‌وكار/معمار راه‌حل

وظيفه معمار راه‌حل اين است كه برنامه‌هاي كاربر را بررسي كند، نيازها را ارزيابي كرده و به مشتريان كمك كند تا دريابند كه راه‌حل جديد چگونه بايد باشد و چه چيزي بايد ارائه دهد. آن‌ها براي جمع‌آوري الزامات، مشورت در مورد طراحي، پياده‌سازي، ارتقاء و توسعه ضروري راه‌حل Dynamics 365 كاربر، با استفاده از تجربه و تخصص محصول خود، براي تجسم هدف نهايي آماده خواهند بود.

اطلاعات بازار Dynamics 365

بازار CRM توسط چهار بزرگ رهبري مي‌شود. Salesforce، SAP، Oracle و Microsoft. Salesforce در چند سال گذشته با حدود 18 درصد سهم بازار، رتبه برتر را در اختيار دارد. سهم بازار مايكروسافت براي CRM حدود 4 درصد برآورد شده است، اما اين سهم در آينده نزديك افزايش مي‌يابد، زيرا Dynamics 365 همچنان در حال نوآوري و رشد است، درحالي‌كه SAP و اوراكل هر دو شاهد كاهش مداوم سهم بازار بوده‌اند.

Microsoft Dynamics 365 for Sales در بخش Leaders در جديدترين Magic Quadrant for Sales Force Automation گارتنر قرار دارد. فقط Salesforce ازنظر رهبري بازار و چشم‌انداز محصول در پيش است.

در اين گزارش، گارتنر درك عميق مايكروسافت از بازار را كه توسط يك استراتژي بازاريابي مداوم و پاسخگويي به بازار پشتيباني مي‌شود، ستود. مايكروسافت به افزايش تعداد مشتريان SFA خود ادامه مي‌دهد و براي سازمان‌هاي سطح سازماني بيشتر از گذشته جذاب است.

تفاوت Dynamics 365 و Salesforce چيست؟
Dynamics 365 و Salesforce هر دو CRM هوشمند و مدرن هستند كه عموماً از طريق مرورگر وب به آن‌ها دسترسي پيدا مي‌كنند (اگرچه Dynamics برخلاف Salesforce در صورت نياز مي‌تواند در پيش‌فرض پياده‌سازي شود). هر دو اتوماسيون نيروي فروش، خدمات به مشتريان و عملكرد بازاريابي را ارائه مي‌دهند.

تفاوت اصلي بين پيشنهاد‌ها CRM Dynamics 356 و Salesforce در دسترسي محصولات مربوطه است. Dynamics 365 ارزان‌تر از Salesforce است و در مجوزهاي خود انعطاف‌پذيرتر است. درنتيجه، Dynamics بيشتر براي SMB ها و مشاغل كوچك‌تر جذابيت دارد، درحالي‌كه Salesforce اغلب توسط سازمان‌هاي بزرگ‌تر استفاده مي‌شود.

ادغام بومي Dynamics 365 با ساير برنامه‌هاي مديريت كسب‌وكار و محصولات مايكروسافت كه معمولاً توسط مشاغل استفاده مي‌شود، آن را از Salesforce متمايز مي‌كند. Salesforce يك CRM مستقل است و اتصال به ساير خدمات غير Salesforce مانند سيستم‌هاي ERP مي‌تواند چالش‌برانگيز باشد.

Dynamics CRM/Dynamics 365: ارتقاء و پياده‌سازي
پياده‌سازي Dynamics 365 چقدر طول مي‌كشد؟
مدت‌زمان اجراي Dynamics 365 به مجموعه‌اي تقريباً بي‌پايان از عوامل خاص كسب‌وكار بستگي دارد. چند برنامه را پياده‌سازي مي‌كنيد؟ مشاغل مشتريان چقدر است؟ چند كاربر دارند؟ آيا اين‌يك ارتقاء است يا يك راه‌حل كاملاً جديد؟ آيا كاربر از پيش‌فرض به ابر منتقل مي‌شود؟ آيا داده‌هاي قديمي زيادي براي مهاجرت وجود دارد؟ چقدر كار توسعه‌اي لازم است تا راه‌حل نيازهاي كاربران را برآورده كند؟

برخي از شركاي Dynamics خدمات “شروع سريع” را ارائه مي‌دهند كه وعده پياده‌سازي Dynamics 365 كمتر از يك ماه است، اما به‌طورمعمول، يك نمونه نسبتاً مستقيم، خارج از جعبه Dynamics 365، با حداقل سفارشي‌سازي و داده‌هاي كمي براي مهاجرت، ممكن است حدود سه ماه طول مي‌كشد تا براي مشاغل كوچك اجرا شود.

يك تجارت بزرگ با كاربران زياد و توسعه زياد موردنياز است، ممكن است انتظار داشته باشد كه اجراي آن شش ماه تا يك سال به طول انجامد.

پياده‌سازي در ابر به‌طوركلي سريع‌تر از پياده‌سازي در پيش‌فرض است، زيرا نيازي به نصب بر روي دستگاه‌هاي جداگانه نيست.

آيا مي‌توانيد از نسخه قديمي Dynamics CRM به Dynamics 365 ارتقا دهيد؟

اگر مشتريان در حال حاضر از Dynamics CRM استفاده مي‌كنند، مي‌توانند به Dynamics 365 ارتقاء دهند. كاربران CRM Online آماده استفاده از ابر اين امكان رادارند كه مجوزهاي خود را براي تمديد به‌روز كنند. كاربران پيش‌فرض بايد تصميم بگيرند كه زمان مناسب براي تغيير روي ابر چيست، زيرا اين‌يك فرايند دستي‌تر است.

كاربران تنها مي‌توانند از آخرين نسخه نرم‌افزار فعلي خود به Dynamics 365 ارتقاء دهند. كاربران نمي‌توانند از نسخه‌ها بگذرند و مستقيماً به ابر بروند. اگر مشتري Dynamics از Dynamics CRM استفاده مي‌كند و مي‌خواهد به برنامه‌هاي CRM Dynamics 365 ارتقا دهد، بايد جديدترين نسخه Dynamics CRM را اجرا كند تا به Dynamics 365 برسد. بنابراين، اگر در حال حاضر از Dynamics CRM 2011 استفاده مي‌كنند، آن‌ها قبل از اينكه بتوانند آخرين حركت را به Dynamics 365 انجام دهند، بايد به CRM 2013، سپس 2013 SP1، سپس 2015 و درنهايت به 2016 به‌روزرساني شود.

براي انتقال به مجوزهاي جديد Dynamics 365، مشتريان Dynamics موجود دو گزينه دارند.

با استفاده از گزينه‌هاي افزونه‌هاي ابري، كاربران مجوز “شارژ مجدد” را با هزينه كم خريداري مي‌كنند كه به آن‌ها امكان مي‌دهد از Dynamics 365 در ابر استفاده كنند درحالي‌كه برنامه نرم‌افزاري موجود خود را حفظ مي‌كنند. پس‌ازآنكه تاريخ تمديد آن‌ها فرارسيد، آن‌ها مي‌توانند برنامه فعلي خود را كنار بگذارند. افزونه‌هاي ابري را مي‌توان در هر زمان خريداري كرد.

گزينه ديگر به دست آوردن مجوزهاي انتقال “از SA” و انتقال همه كاربران به Dynamics 365 در يك لحظه است و هرگونه توافقنامه نرم‌افزاري يا برنامه‌هاي ارتقاء موجود را در اين مرحله كنار مي‌گذارد. اين گزينه تنها زماني در دسترس است كه طرح مجوز دائمي مشتري SA يا Enhancement Plan به تاريخ تمديد برسد و به‌طور كامل پرداخت شود. مشتريان اشتراك براي استفاده از اين گزينه بايد حداقل سه سال سرمايه‌گذاري پشت سر داشته باشند.

چند وقت يكبار Dynamics 365 به‌روز مي‌شود؟
موارد مبتني بر ابر Dynamics 365 به‌طور مرتب به‌روز مي‌شوند. به‌روزرساني خدمات كه ويژگي‌هاي جديدي را معرفي مي‌كند، هر سه ماه يكبار اجرا مي‌شود. بسته‌هاي به‌روزرساني كه هرگونه اشكال يا مشكلي را در برنامه برطرف مي‌كند، بيشتر اوقات، معمولاً هر هشت هفته منتشر مي‌شود. بسته‌هاي به‌روزرساني به‌طور خودكار براي مشتريان ابر اجرا مي‌شود.

كاربران ابري اين انتخاب رادارند كه آيا اين به‌روزرساني‌ها را مي پذيرند يا خير و مي‌توانند آن‌ها را براي اطمينان از سازگاري قبل از پياده‌سازي، در نمونه توسعه سند باكس خود آزمايش كنند. اين رويكرد كمي و اغلب بدين معناست كه كاربران هميشه در هر پيشرفت جديدي با نرم‌افزار پيشتاز هستند و نياز به نصب وقت‌گير نسخه‌هاي جديد محصول را نفي مي‌كند.

كاربران Dynamics 365 در ابر زودتر و بيشتر از كاربران پيش‌فرض به‌روزرساني مي‌كنند. درواقع، بسياري از ويژگي‌ها و به‌روزرساني‌هاي موجود در نسخه ابري هرگز به‌صورت پيش‌فرض توسعه نمي‌يابد.

مشتريان Dynamics CRM پيش‌فرض تنها يك‌بار در سال خدمات به‌روز دريافت مي‌كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۱:۰۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

Inside View و مايكروسافت نوار CRM را افزايش مي‌دهند

تغيير چشمگير در رفتار خريداران B2B، نيازهاي كاربران CRM و الزامات سيستم‌هاي CRM را در چند سال گذشته دوباره تعريف كرده و تغيير داده است. هنگام تصميم‌گيري در مورد خريد، خريداران تحقيق كرده، خودكفا و متكي به شبكه اجتماعي و رسانه هاي تبليغاتي هستند. اين رفتار تكامل‌يافته خريدار، هم براي شركت‌هايي كه مي‌خواهند به خريداران و مشتريان دسترسي داشته باشند و هم براي ارائه‌دهندگان CRM، كار را بيشتر كرده است.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

همچنين در خصوص فروش و فرآيندهاي فروش بي 2 بي مي توانيد مطلب بررسي CRM براي بهبود فروش‌هاي B2B را هم مطالعه بفرماييد.

حدود يك سال پيش، نورون سي ار ام يك همكاري ويا تحقيق جامع استراتژيك را با مايكروسافت آغاز كرد تا در مورد چگونگي حمايت مشتري از متخصصان فروش و بازاريابي در اين بازار تغييريافته، تحقيق و بررسي كند. ما يك تجربه CRM يكپارچه شده و گسترده را تصور مي‌كنيم كه هوش مشتري را در جريان كار با نرم افزار CRM به خود اختصاص مي دهد. امروز، ما نتايج اين بررسي را اعلام كرديم. تحقيقات ما منجرب رسيدن به امكان عالي Inside View شد كه توسط همكاري OEM با مايكروسافت پديد آمده است.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

مشاركت مهم OEM با مايكروسافت كه با يك CRM جديد و هوشمندتر از اين سطح ارائه شده است.  Microsoft Dynamics CRM Online، با Social Insights مجهز به Inside View، تجربه و ارزش CRM را به سطح بالاتري مي‌رساند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از دايناميك 365 است.

از طريق نوآوري مشترك، داده‌هاي مشتريان در زمان واقعي، اطلاعات و ارتباطات حرفه‌اي در دسترس همه كاربران Microsoft Dynamics CRM Online است كه به‌طور طبيعي در گردش كار آن‌ها ايجاد و ادغام‌شده است. اين اولين قدم اساسي در جهت ارائه يك تجربه CRM هوشمندانه است كه با شيوه تعامل خريداران با شركت‌ها و گروه‌هاي فروش هماهنگ مي شوند.

چشم‌انداز مشترك ما براي CRM هوشمندتر، دستگاهي است كه گزارش ها و اطلاعات زمان واقعي را با جريان كار تركيب مي‌كند و از اين بينش‌ها براي ارزشمندتر شدن گردش كار براي كاربران CRM استفاده مي‌كند.

درك مشتري
محرك‌هاي تجاري آن‌ها
ترجيحات شخصي و اهداف آن‌ها
مبنايي براي مشاركت درفروش معني‌دار است. براي مشتريان فعلي به همان اندازه كه براي مشتريان احتمالي اهميت نيز قابل توجه است.

تابه‌حال، كاربران CRM (خواه نقش بازاريابي، فروش و يا مديريت حساب داشته باشند) به حال خود واگذارشده بودند تا به‌صورت دستي داده ها را كشف و جمع‌آوري كنند. آن‌ها هزاران منبع مالي، خبري و اجتماعي را در محيط اينترنت جستجو كردند تا اطلاعاتي را كه براي موفقيت آن‌ها ضروري است پيدا كنند. بخش‌هاي بازاريابي و گروه‌هاي فروش خود را در تجارت تجميع داده‌ها پيداكرده‌اند و سعي مي‌كنند رسانه‌هاي اجتماعي را با اطلاعات مالي در جريان كار بازاريابي خود تركيب كنند. اين‌يك پيشنهاد زمان‌بر و ناكارآمد بوده است  معمولاً با نتايج ضعيف رو به رو شده است.

از امروز، كاربران Microsoft Dynamics CRM Online ديگر مجبور نيستند زمان خود را براي جستجوي اطلاعات صرف كنند، زيرا اطلاعات زمان واقعي جمع‌آوري‌شده از بيش از 30،000 منبع مالي، خبري و اجتماعي به‌طور طبيعي در گردش كار CRM آن‌ها وجود دارد.

برندگان بزرگ اين مشاركت مشتريان و كاربران نهايي هستند. با استفاده از Social Insights كه توسط InsideView طراحي‌شده است، كاربران Dynamics CRM اكنون بدون نياز به هزينه اضافي به اطلاعات مشتري دسترسي دارند. آن‌ها بهره‌وري را در تعداد بي‌شماري موارد استفاده مشتري روبرو خواهند كرد:

براي درك بهتر نحوه كار شبكه هاي مجازي در پلتفرم سي ار ام توصيه مي شود مطلب CRM اجتماعي چيست؟ را مطالعه بفرماييد.

متخصصان فروش و بازاريابي مي‌توانند سريع‌تر از هميشه راهنمايي كامل تر و در دسترس تري ايجاد كنند.
گروه‌هاي فروش مي‌توانند به‌راحتي خريدار مناسب را در يك سازمان پيدا كنند و با آن‌ها مؤثرتر مشاركت كرده و ارتباط بگيرند.
مديران حساب‌ها مي‌توانند مشتريان خود را باكار آيي بيشتري كنترل كرده و در صورت بروز تغييرات مهم، به صورت آنلاين و بر خط تغييرات را اعمال كنند.
در مطالب قبلي نورون سي ار ام ، ما درباره نسل بعدي هوش تجاري صحبت كرده ايم. ما شاهد يك مرحله مهم در اين انقلاب بازار هستيم، از سيستم‌هاي خودكارسازي گنگ «گرفته تا سيستم‌هاي CRM كاملاً هوشمند كه به تغييرات بازار و رويدادهاي تجاري» كمك مي‌دهند تا راهكار هاي شركتي يا شخصي و فردي. CRM هوشمند پايه‌اي براي يافتن مشتريان بيشتر، برنده شدن معاملات بيشتر و در نهايت افزايش ارزش حساب‌هاي موجود را فراهم مي‌كند. ما از مشاركت و كاربر بودن خود با مايكروسافت هيجان‌زده هستيم و منتظر نوآئري هايي هستيم كه مايكروسافت هر ساله به بازار عرضه خواهد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۵۹ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

آيا مايكروسافت crm مي‌تواند بازار مراقبت از مشتري را تغيير دهد؟

مايكروسافت Dynamics CRM سرمايه‌گذاري‌هاي قابل‌توجهي در اكوسيستم بازاريابي و فروش و  مراقبت از مشتري انجام مي‌دهد. نورون سي ار ام يك پلتفرم قدرتمند و درعين‌حال انعطاف‌پذير (Microsoft Dynamics CRM و شتاب‌دهنده مراقبت از مشتري) ارائه مي‌دهيم تا به شركاي خود اجازه دهيم در رقابت “نوآوري” داشته باشند. ايده اين است كه از نزديك با ISV ها و SI هاي پيشرو در صنعت‌كار كنيم كه مي‌توانند از محصولات اصلي مايكروسافت مانند Microsoft Dynamics CRM و Microsoft SQL Server براي ارتقاء پيشنهاد‌ها خود استفاده كنند و سرعت ارتباط با مشتريان را افزايش دهد، زمان را براي بازار بهبود بخشد و نرخ مالكيت يا  TCO را به ميزان قابل‌توجهي كاهش دهد. مايكروسافت يك شركت مشاركتي است و ما به اين افتخار مي كنيم كه تا الان مشتري هاي مختلفي را داشته ايم و توانسته ايم در مايكروسافت سي ار ام فرآيند ها آن ها را با هر تنوع و پيچيدگي كه بوده است پياده سازي كنيد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

براي درك بهتر از كلمه Dynamics 365 پيشنهاد مي شود در كنار نوشته حتما مطلب هر آنچه مي‌خواهيد در مورد Dynamics CRM بدانيد را هم مطالبعه بفرماييد.

مشاركت با مايكروسافت باعث شده است كه ما اعتبار خوبي در ميان برند هاي موجود در بازار بدست بياوريم، ديگر سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري ايراني نظير: اورست، پيام گستر، پارس، ويتاگر، ايده آل، طلوع، ديدار، سرو، روس فارسيكام و … در مقايسه با امكاناتي كه مايكروسافت سي ار ام در حالت بيسيك ارائه مي دهند صفر هستند. مايكروسافت سي ار ام در كمترين سطح به راحتي قابليت يكپارچه سازي با ساير نرم افزار هاي خود شركت مايكروسافت نظير آفيس را دارد در حالي كه بسياري از سيست هاي مديريت ارتباط با مشتري ديگر به اين سادگي ارتباطات را نمي گيرند. سي ار ام مايكروسافت بسيار قابليت انعطاف دارد و نرم افزار لايه باز است و مي توان در عمق كسب و كار ها، آن را به گونه اي كه تجارت ما نياز دارد برنامه نويسي كرد، در حالي كه بسياري از نرم افزار هاي سيستم ارتباط با مشتري ايراني ديگر مثل: اورست، پيام گستر، پارس، ويتاگر، ايده آل، طلوع، ديدار، سرو، روس فارسيكام و … نتنها به قابليت برنامه نويسي ندارند بلكه اصلا لايه باز هم نيستند!

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

استراتژي صنعت هاي بزرگ و كوچك، همراه با يك راه‌حل انعطاف‌پذير، مقياس‌پذير و قوي CRM براي ارتباط بيشتر و بهتر با مشتري، اكنون توسط تحليلگران اصلي تجارت ها و بازارها شناخته‌شده است. اخيراً Microsoft Dynamics CRM در گزارشي توسط مارك مورتنسن، تحليلگر اصلي، براي Analysys Mason پوشش داده‌شده است كه برنامه‌هاي تحقيقاتي مربوط به مراقبت از مشتري و خدمات را پوشش مي‌دهد كه بخشي از جريان تحقيقاتي نرم‌افزار Telecoms است. گزارش مارك با عنوان “اكوسيستم قابل‌تغيير Microsoft Dynamics CRM ممكن است بازار مراقبت از مشتريان مخابرات را تغيير دهد. اين گزارش نشان‌دهنده قدرتمند بودن Microsoft Dynamics CRM با شركاي مخابراتي و ارزش راه‌حل Microsoft Dynamics CRM Customer Care است. جالب‌ترين بخش گزارش انتخاب محورهاي “انعطاف‌پذيري معماري” و “سطح تمركز فروشنده بر مشتري” بود. معماري انعطاف‌پذير مايكروسافت و درجه بالاي تمركز فروشندگان، مايكروسافت را به‌عنوان رهبر معرفي مي‌كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

اين در حالي است كه بسياري از نرم افزار هاي مديريتي ارتباط با مشتري ايراني آنقدر پيچيده هستند و دسترسي به بخش هاي مختلف آن ها نامفهوم است كه بسياري از كاربران شركت ها در كار با آن ها دچار مشكل مي شوند!

آنچه بايد در مورد تبديل شدن مايكروسافت به پلت فرم شماره 1 CRM بدانيد.

بنابراين اين براي مشتريان چه معنايي دارد؟
معني زيادي دارد. وقتي شركت‌ها روي Microsoft Dynamics CRM سرمايه‌گذاري مي‌كنند، ارزش مي‌يابند زيرا آن‌ها نه‌تنها يك راه‌حل CRM كامل شامل مراقبت از مشتري، اتوماسيون نيروي فروش و اتوماسيون بازاريابي دريافت مي‌كنند، بلكه يك پلت فرم گسترده نيز دارند كه شركا مي‌توانند به‌راحتي با ايجاد راه‌حل‌هاي قدرتمند براي برآوردن آن‌ها، ادغام شوند. حتي پيچيده‌ترين سناريوهاي مركز تماس در صنعت در اين پلتفرم قابليت پياده سازي و ارتباط دارد. اما ما شاهده اين بوديم كه بسياري از نرم افزار هاي سي ار ام ايراني اين امكان را ندارند تا به سيستم هاي تلفني شركت ها متصل شوند و اين كار تيم هاي فروش را مخصوصاً بسيار دشوار مي كند.

نكته جالب درخصوص شناخته شدن MS CRM به عنوان بهترين نرم افزار سيستم مديريت ارتباط با مشتري:

مايكروسافتDynamics CRM  به عنوان برندگان جايزه خدمات مجله CRM 2014 معرفي شد.

Microsoft Dynamics CRM به عنوان برنده جايزه سرويس خدمات مجله CRM 2014 معرفي شده است. دليل اصلي اين پيروزي همان‌طور كه توسط تحليلگران در مورد اين جوايز ذكرشده است، خريد اخير مايكروسافت از Parature، يك رهبر جهاني در نرم‌افزار خدمات مشتريان مبتني بر ابر است. ما مفتخريم كه در Microsoft Dynamics CRM نقشي ايفا كرده‌ايم و جايزه كلي برنده را به دست آورده ايم و Salesforce را به عنوان رئيس فعلي كنار گذاشته است. اين به رسميت شناختن بيشتر اين است كه اين دو شركت در كنار هم نيروي قدرتمندي در بازار CRM ايجاد كرده‌اند.

مديران مجله خدماتي متشكل از تقريباً 20 تحليلگر صنعت انتخاب شدند و رتبه‌بندي بر اساس تركيبي از معيارهاي ارزشمند و با قابل اندازه گيري، شامل عمق عملكرد در سطوح مختلف و خدمات، رضايت مشتري، همسو بودن با اهداف و جهت شركت، هزينه‌هاي استقرار و درآمد كلي در يك دوره پنج ساله انجام شد. علت عمده انتخاب مايكروسافت سي ار ام به عنوان نرم افزار برتر در سال 2014 توسط نشريه خدماتي Parature، “برتري در ارائه خدمات به مشتريان با بازار كم و هزينه كم” و رضايت كلي مشتري شناخته شد. جان راگسديل، معاون تحقيقات فناوري در انجمن صنعت خدمات فناوري، خاطرنشان كرد: “Dynamics 365 اولين پلتفرم مديريت چندكاناله حوادث بود كه جامعه مشتري و نظارت رسانه‌هاي اجتماعي را به طور كامل ارائه كرد” و “يك سرمايه بزرگ براي Microsoft خواهد بود. ”

اين واقعاً مايه افتخار است نورون سي ار ام پلتفرمي را ارائه مي دهد كه توسط چنين هيئت محترم از تحليلگران و داوران نه تنها به دليل توانايي هاي ابزاري، بلكه به عنوان يك دارايي بزرگ براي مايكروسافت شناخته شده است. اين هدف مداوم Parature است كه در مورد رضايت مشتري و عمق عملكرد ابزارها، در بالاترين سطح تحقيق و بررسي ارائه دهد.

مي توانيد اطلاعات بيشتر در مورد Microsoft Dynamics CRM و نامزد برنده كلي آن و همچنين Parature و ديگر برندگان جايزه خدمات CRM Magazine 2014 را در شماره مارس 2014 مجله CRM بررسي كنيد.

البته اين گزارش براي سال 2014 است، اما قطعاً متوجه شده ايد كه اين نرم افزار با گسترش و پيشرفت بسيار زيادي كه داشته است از سيستم مديريت ارتباط با مشتري به سيستم مديريت ارتباط با هر چيزي تبديل شده است و مي تواند حتي بخش هاي مختلف داخلي سازمان را به هم متصل و مديريت كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۷:۰۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

7 نشانه هشدار دهنده كه شركت شما به نرم افزار CRM نياز دارد

اگر اين پست را مي خوانيد ، احتمالاً مي پرسيد كه آيا نرم افزار CRM براي تجارت شما منطقي است يا خير. چگونه بر گردش كار خود را مديريت مي كنيد، چگونه بازاريابي يا خدمات خود را تحت تاثير قرار مي دهيد؟ چقدر طول مي كشد تا بازگشت سرمايه را ببينيد؟ همانطور كه مي خواهيد در كسب و كار خود پيشرفت كنيد بايد از ابزارهاي جديد و به روز هم در اين زمينه استفاده كنيد در اي مقاله، تيم نورون سي ار ام تلاش كرده است تا 7 نشانه و مورد كه باعث مي شود شما نياز به سيسيتم ارتباط با مشتري را درك كنيد را براي شما تهيه كرده است.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام فارسي است.

براي كمك به فهم بهتر اين موضوع كه داشتن سي ار ام بسيار به كسب و كار شما كمك خواهد كرد، مقاله 5 ويژگي مفيد براي قبول نرم‌افزار CRM را مطالعه بفرماييد.

1) بهره وري پايين
فرآيندهاي دستي و سنتي و تأييدات كاغذي زمان قابل توجهي را هدر مي دهند. راههاي بهتري و نوين تري براي انجام كارها وجود دارد. CRM همراه با اتوماسيون ورود داده ها و اتوماسيون كردن كارهاي تكراري و ايجاد ارتباطات تيمي درون شركتي  مربوط به حساب، رابطه سريع تر با مشتري نبز جايگزين فرآيندهاي دستي شده اند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از crm فارسي است.

تقريبا در همه ي  موارد استفاده از سي ار ام نتنها منجر به بهبود كارايي مي شود ، بلكه مي تواند موفقيت فروش را تا 41 درصد درآمد بيشتر براي هر فروشنده افزايش دهد.

2) شكست همكاري بين بخش ها

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار crm است.
بعضي اوقات بخش ها آنقدر در كار روزانه خود غرق مي شوند كه از عملكرد ساير بخش ها و تأثير آنها بر يكديگر غافل مي شوند. در حالي كه مشتريان با شركت شما در حال تعامل هستند ، ممكن است به اين شكل پندارند كه اطلاعات نادرستي و نامفهومي از كسب و كار شما دارند زيرا هيچ كس به طور كامل از نحوه رسيدگي به نيازهاي آن ها مطمئن نيست.

CRM به همه افراد در سازمان اجازه مي دهد تا چرخه زندگي، چرخه فروش و بازاريابي هر مشتري يا رهبري را ببينند و دقيقاً بدانند چگونه نيازهاي آن ها را برطرف كنند. اين رويت اغلب از طريق ويژگي هاي CRM مانند داشبورد تيم و به اشتراك گذاري فايل انجام مي شود.

3) مسئوليت پذيري محدود در بين همكاران
گاهي اوقات ، فروشندگان از پذيرفتن مسئوليت مشتري كه “دچار مشكل شده است” خودداري مي كنند ، با اين توجيح كه “كار آنها نبوده است”. يا بدتر ، شما فرصت مشتري را از دست مي دهيد زيرا هيچ كس مسئوليتي را بر عهده نگرفته و با آن ها تماس و يا ارتباط نمي گيرد.

CRM به عنوان يك پايگاه داده متمركز عمل مي كند و داده هاي دقيقي از هرگونه تعامل شما با مشتريان و سرنخ ها ارائه مي دهد. اين به شما مي گويد چه كسي ، كجا و چه زماني درمورد ارتباط با مشتري كوتاهي و كم كاري كرده است. در اينجا قصد نداريم به كسي يا تيم خاصي اشاره كنيم ، بلكه تصويري واضحي از آنچه كه شما نياز داريد و كارهايي كه نرم افزار سي ار ام مي تواند براي شما انجام دهد را آشكار مي كنيم.

4) تجزيه و تحليل داده ها
شما مي خواهيد باور داشته باشيد كه مشتريان خود را مي شناسيد و تمام تلاش خود را براي خدمت رساني به آنها انجام مي دهيد. اما ممكن است چند مورد از قلم بيفتد. هرچه به داده هاي كمتري دسترسي داشته باشيد ، اطلاعات كمتري نيز مي دانيد.

CRM مي تواند به شما در درك بهتر مشتريان خود از طريق گزارش گيري و تجزيه و تحليل داده ها كمك كند. با استفاده از اين ابزارها مي توانيد به خريد و عادات فصلي ، جمعيت شناسي ، رفتارهاي ديجيتالي و ترجيحات خاص ، مانند روش ارتباطي آن ها ، بينش پيدا كنيد.

5) رضايت كم مشتري
تجربه مشتري در اولين امكاني كه مي دهد،  دري بسيار گسترده اي براي رقابت شما است. اگر متوجه ميزان رضايتمندي پايين ، حجم بيشتر شكايات يا پاسخ ضعيف به نظرسنجي از مشتريان شده ايد ، ممكن است زمان پاسخگويي راه حل باشد.

با استفاده از CRM ، مي توانيد رويكردي هدفمند براي مديريت تجربه مشتري در پيش بگيريد. به عنوان مثال ، بهترين CRM ها به شما امكان مي دهند با مشترياني كه كانال هاي تلفن همراه و اجتماعي را به ايميل يا تلفن ترجيح مي دهند درگير شويد. در واقع ، ممكن است برخي از منابع را در اين فرآيند ذخيره كنيد. يك مطالعه نشان داد كه قابليت هاي تلفن همراه به طور متوسط به افزايش بهره وري 14.6 درصد و قابليت هاي اجتماعي به 11.8 درصد منجر مي شود.

6) فرصت هاي فروش از دست رفته
اگر هدايت فروش خود را به صورت دستي رديابي مي كنيد ، ممكن است فرآيند مشخصي براي پرورش آن ها نداشته باشيد و در نهايت فرصت هاي فروش را از دست بدهيد. يك CRM (به ويژه هنگامي كه به نرم افزار اتوماسيون بازاريابي متصل است) مي تواند از قوانين اتوماسيون براي اطلاع دادن به تكرارها در زمان پيگيري استفاده كند. نه تنها اين ، بلكه به دليل اطلاعات ذخيره شده و سوابق ارتباطي ، مي توانيد به طور يكپارچه از جايي كه برنامه هاي پرورشي شما متوقف شده است ، استفاده كنيد و به رابطه اي كه قبلاً ايجاد كرده ايد ارزش افزوده كنيد.

براي پاسخ به سوال چرا بايد از نرم‌افزار CRM استفاده كرد؟ اين مقاله را مشاهده كنيد.

7) رشد سريع تجارت
حتي مشاغل كوچك نيز مي توانند از مزاياي CRM بهره ببرند ، به ويژه هنگامي كه آنها آماده رشد هستند. همانطور كه در مورد بسياري از ابزارهاي نرم افزاري وجود دارد ، اغلب اين سوال مطرح مي شود: “چگونه مي توانم بفهمم كه پلتفرم مناسبي را انتخاب مي كنم؟”

اين يك نگراني قانوني است ، زيرا مربوط به تعداد كاركنان شما و تعداد مشترياني است كه مديريت مي كنيد. اما به لطف مدل هاي قيمت گذاري نرم افزار به عنوان سرويس (SaaS) ، اكثر CRM ها مي توانند با رشد شما رشد كنند. اگر با دو كارمند شروع كنيد و به 200 نفر برسيد ، CRM شما مي تواند به همراه شما مقياس بندي شود.

همانطور كه مزايا و معايب اتخاذ نرم افزار CRM را ارزيابي مي كنيد ، مهم است كه خطرات احتمالي گردش كار فروش و بازاريابي دستي را در نظر بگيريد. كار با CRM شما را در موقعيتي قرار مي دهد كه تعاملات بين بخش ها را ساده كرده ، تجربه مشتريان خود را بهبود بخشيده و سفارشي كنيد و افزايش بهره وري و درآمد را متوجه شويد.

در انتها و بعد از مشخص شدن نياز شما به crm حتما مقاله چگونه راه‌حل CRM مناسب براي كسب‌وكار خود بيابيد را مطالعه بفرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۲۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

CRM

يك نرم‌افزار CRM خوب باعث قدرت كسب‌وكار شما مي‌شود همچنين موجب افزايش فروش شما مي‌شود و مشتري‌هاي وفادار به همراه خواهد داشت. شما براي رقابت در كسب‌وكار خود به يك نرم‌افزار CRM پيشرفته و شماره يك نياز خواهيد داشت.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

چرا از CRM استفاده مي‌كنيم؟

مشتريان خوشحال
افزايش 40 درصدي فروش
پشتيباني نورون
قيمت مناسب
كاربري آسان
راهكارهاي CRM نورون:
ويژه كسب‌وكار شما
نرم‌افزار مايكروسافت CRM صنعت محور مبتني بر نيازهاي تعاملاتي
CRM Microsoft Dynamics ويژه صنايع مبتني بر روش‌هاي كسب‌وكارهاي
سي آر ام تحليلي متناسب با نيازهاي تحليلي مديران
نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM كاملاً يكپارچه، منعطف و توسعه‌پذير
مديريت فروش در CRM
ايجاد بانك اطلاعاتي از مشتريان باقابليت تغيير و ذخيره‌سازي
يادآوري پيگيري‌ها با نرم‌افزار سي آر آم مايكروسافت
اطلاع‌رساني اتوماتيك و برنامه‌ريزي‌شده به مشتريان

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.
براي آگاهي بيشتر از اين ويژگي ها نيز مقاله 5 ويژگي مفيد براي قبول نرم‌افزار CRM را در پايگاه دانش نورون سي ار ام مطالعه بفرماييد.

برخي ويژگي‌هاي Microsoft Dynamics CRM:
برقراري تماس با كليك روي شماره تماس‌ها
مشاهده اطلاعات مشتري قبل از پاسخ به تماس‌هاي ورودي
ضبط همه مكالمات و ذخيره خودكار در نرم‌افزار CRM براي مراجعات بعدي.
گزارش‌گيري از تعداد و مدت تماس تيم فروش

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از داناميك 365 است.
يادآوري تماس‌هاي برنامه‌ريزي‌شده
از نرم‌افزار CRM در حوزه فروش چه انتظاري داريد؟
نرم‌افزار مديريت فروش Microsoft Dynamics CRM، به تيم فروش شما قدرت مي‌دهد، پروسه‌ها فروش را براي تيم شما هموار مي‌كند، شما با سي آر آم مايكروسافت همه ابزارهاي لازم را براي مديريت فروش در اختيار خواهيد داشت.

سامانه جامع مديريت ارتباط با مشتري (CRM)چيست؟
سامانه جامع مديريت ارتباط با مشتري (CRM) عبارت است از فعاليت‌هايي كه به‌منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط بين مشتريان و سازمان صورت مي‏گيرد.

مديريت ارتباط با مشتري كه به‌اختصار CRM گفته مي‌شود تمامي كارها و فعاليت‌هاي يك مجموعه در جهت ارتباط با مشتري در پروسه‌هاي بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش را شامل مي‌شود. نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM به‌عنوان يك تكنولوژي ابزاري است كه به سازمان‌ها كمك مي‌كند تا اين فرايندها را به‌صورت كاراتر نظارت و داده‌ها و اطلاعات مشتريان را به‌صورت متمركز در سيستم‌هاي اطلاعاتي نگهداري و ثبت كرد. اطلاعات مشتريان شامل تمامي اطلاعاتي است كه به هر نوعي با آنان در ارتباط هستيم از قبيل اطلاعات افراد زيرمجموعه هر سازمان، پيش فاكتورهاي درخواستي آنان، سابقه خريدهايشان و شماره‌هاي تماس، نشاني‌هاي پست الكترونيكي، نام و نشاني و… . همچنين مي‌توانيد در نرم‌افزار سي آر ام تعاملات و ارتباطات با مشتريان مانند كارهايي كه بايد برايشان انجام شود، جلساتي و تماس‌هاي تلفني كه بايد برگزار گردد را همراه با تاريخ و رمان بندي‌هاي مشخص نيز برنامه‌ريزي كنيد و پس از انجام هر يك از اين فعاليت‌ها اطلاعات مربوط به نتايجشان را در سابقه مشتري بازيابي كنيد.

لازم به ذكر است كه هدف اصلي كسب‌وكارها براي استفاده از نرم‌افزار CRM بايد برقراري ارتباطي عميق‌تر با مشتريانشان، راضي نگه‌داشتن و افزايش وفاداري‌شان و درنتيجه بهبود و رشد كسب‌وكار و سودآوري مجموعه باشد و تمامي فعاليت‌ها با اين نگاه انجام شود.

انواع سيستم‌هاي CRM
CRM استراتژيك (Strategic)
يك‌راه كاري، مشتري محور است كه به‌به دست آوردن و نگه‌داشتن مشتريان كمك مستقيمي بكند. داده‌هاي مشتريان هدف را براي ارائه پيشنهاد‌ها فروش مشخص مي‌كند و نيز آن‌ها را دسته‌بندي و مستند مي‌كند.

CRM عملياتي (Operational)
تمركز اين نوع سي آر ام روي اتوماسيون فرآيندهاي رويارويي با مشتري نظير فروش، بازاريابي و خدمات پس از فروش است. داده‌ها براي تعاملات روزمره با مشتريان استفاده و به‌روز مي‌شوند.

CRM كار گروهي و مشاركت (Collaborative)
اين نوع، فن‌آوري ابزار CRM را در سطح كل سازمان براي ارتقا ارزش سازمان مورداستفاده قرار مي‌دهد. داده‌ها جهت به اشتراك گذاشته شدن در بخش‌هاي مختلف سازمان مي‌باشند.

CRM تحليلي (Analytical)
CRM تحليلي فرايندي است كه در طي آن سازمان‌ها داده‌هاي مشتري محور را به بينشي قابل‌اجرا تبديل مي‌كند كه مي‌توان از آن براي اهداف راهبردي يا عملياتي سازمان استفاده كرد.

اهميت خدمات مشتريان براي كسب‌وكار
مهم‌ترين هدف هر كسب‌وكاري در رابطه با ارائه خدمات بهتر به مشتريان است تا بتواند رضايت آنان را جلب كند. خدمات مشتري اغلب در قالب راهنمايي به مشتريان و مشاوره و پشتيباني درزمينهٔ محصولات، خدمات و يا سرويس‌هاي شركت است.

خدمات مشتريان قبل و بعد از خريد
بين اكثر افراد معمولاً خدمات مشتريان به خدمات پس از فروش، گارانتي و وارانتي نيز شناخته مي‌شود. با توجه به ازدياد كسب‌وكارها در بازار، لازم است آگاهي از نياز مشتريان را سريع‌ آغاز كنيد؛ بنابراين خدمات مشتري به دودسته خدمات قبل از فروش و خدمات بعد از فروش تقسيم مي‌شود.

خدمات قبل از فروش
از خدماتي كه بايد در كسب‌وكار ارائه دهيد معرفي برند تجاري شما، اهداف، محصولات، سرويس‌ها و خدمات خود به مشتريان است. بعد بايد تيمي براي تصميم‌گيري درباره سياست‌هاي بازاريابي و خدمات به مشتري ايجاد كنيد. كارگروه خدمات به مشتريان بايد راهكارهايي براي جلب اعتماد مشتريان نسبت به كيفيت محصولات تدوين كند.

خدمات پس از فروش
از خدمات پس از فروش مشتريان با عنوان خدمات پشتيباني هم ياد مي‌شود؛ بنابراين نسبت رابطه مهم با خدمات پس از فروش و جذب مشتريان وفادار نيز وجود دارد.

ابزار خدمات مشتريان
نرم‌افزارهاي مختلفي براي پيگيري خدمات مشتريان و ارتباط راحت‌تر و سريع‌تر با آنان وجود دارد؛ اما محبوب‌ترين و كاربردي‌ترين آن‌ها، نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM و نرم‌افزار باشگاه مشتريان است.

نرم‌افزار سي آر ام با ابزارهايي كه دارد ارتباطات شما با مشتريان را ساده‌تر مي‌كند. داشتن و ايجاد يك پايگاه اطلاعاتي جامع و امن از اطلاعات مشتريان و سوابق خريد و رفتار آنان از مهم‌ترين مزاياي نرم‌افزار CRM است. مديران كسب‌وكار و بازارياب‌ها با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانند تعامل ميان برند تجاري خود و مشتري را برقرار كرده و مشتريان واقعي را از مشتريان غير قابت مشخص كنند. نرم‌افزار سي آر ام مايكروسافت با ارائه سرويس‌هايي جهت ساده‌سازي و مديريت خدمات مشتري، مي‌تواند نرخ جلب رضايت مشتريان شركت‌ها را تقويت كند.

مهم‌ترين اهداف CRM
هر سازماني براي رشد و موفقيت بايد در ارائه خدمات با همتايان خود رقابت كند. اين مسئله با اهداف سي آر ام يكي است؛ يعني با كمك سيستم CRM سازمان‌ها مي‌توانند سرعت و كيفيت خدمات و عملكرد خود را بهبود ببخشند.

همچنين نرم‌افزار مايكروسافت سي آر ام از طريق جمع‌آوري، پردازش و نتيجه‌گيري از اطلاعات به جذب مشتري‌هاي بيشتر كمك مي‌كند. فرايند CRM با انتقال اطلاعات بين پايگاه اقتصادي و مشتري سعي دارد فرآيندهاي فروش را يكپارچه و خودكار نمايد و آن را به يك اتوماسيون تبديل كند.

با كمك CRM كيفيت كدام خدمات ما به مشتري بالا مي‌رود؟
نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM به شركت‌ها كمك مي‌كند تا اطلاعات مشتريان را در پايگاه، ثبت و پيگيري‌هاي مرتبط با آن‌ها را انجام دهند. همچنين تمامي تاريخچه ارتباطي مشتري و فعاليت‌هاي آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي را رصد و مديريت كنند. درنتيجه اين روند شناخت كامل‌تري از مشتري و نيازهاي او به دست مي‌آيد كه با اين شناخت شركت براي محصولات و خدمات آينده تصميمات دقيق‌تري مي‌گيرد.

كوتاه‌سازي چرخه فروش
از اهداف CRM اين است كه چرخه فروش در دسترس باشد. اين به شما امكان مي‌دهد تا تاپ لاين و نقشه فروش خود را بهتر سازمان‌دهي كنيد. با استفاده از سي آر ام در مديريت چرخه فروش، تعيين اولويت‌ها بهتر و كامل‌تر انجام مي‌شود. در پايان مي‎توانيد عملكرد تيم خود را ارزيابي كنيد.

با كمك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چگونه افزايش فروش كاربردي مي‌شود؟

استفاده از نرم‌افزار CRM كمك مي‌كند تا متوجه شويد كه وجه اشتراك مشتريان شما چيست. نرم‌افزار CRM اطلاعاتي نظير سن، نژاد، جنسيت، وضعيت تأهل، درآمد، شغل، تحصيلات در مورد مشتري به شما مي‌دهد. همچنين شما با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد روش‌هاي ارتباطي مشتري با كسب‌وكار خود را مديريت كنيد.

كاهش هزينه بازاريابي با استفاده از س آر ام
از اهداف مهم به‌كارگيري CRM، كاهش هزينه جذب مشتري است. هزينه جذب مشتري يعني منابعي كه براي جذب مشتري جديد و ادامه رشد يك شركت موردنياز مي‌باشد. براي حفظ فرآِيند فروش كسب‌وكار خود و افزايش سود بيشتر نياز است از سيستم‌هاي CRM استفاده كنيد.

به‌كارگيري سيستم سي آر ام چطور به كاهش هزينه‌هاي بازاريابي كمك مي‌كند؟

كاهش مبلغ صرف شده براي بازاريابي
افزايش تعداد مشتريان
عقد قراردادهاي بيشتر
صرفه‌جويي در زمان و پول با خودكارسازي بخش‌هايي از فروش
نرم‌افزار CRM روند فروش و بازاريابي را كارآمدتر و بهينه‌تر مي‌كند و موجب صرفه‌جويي در زمان و پول شما مي‌شود. هرقدر بيشتر بودجه بازاريابي خود را بر سرنخ‌ها و ليد هاي بهتري صرف كنيد مشتريان بيشتري پيدا خواهيد كرد.

خدمات crm:
مشاوره تخصصي در حوزه CRM
مشاوره در خصوص خريد بهترين نرم‌افزار CRM
توليد محتواي تخصصي و منحصربه‌فرد
راديو مشتري (مصاحبه با متخصصين)
تهيه فيلم‌هاي آموزشي تخصصي
انجمن تخصصي CRM


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۲:۳۰ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)

چگونه راه‌حل CRM مناسب براي كسب‌وكار خود بيابيد

ارزشمندترين دارايي‌هايي كه مشاغل براي به دست آوردن آن تلاش مي‌كنند پايگاه مشتري وفادار است. بااين‌حال، اين امر به‌سرعت تحت تأثير روابط مشتري قرار مي‌گيرد. درحالي‌كه مراحل اوليه ممكن است براي شما مشكل‌ساز نباشد، زيرا در نهايت با چند مشتري برخورد مي‌كنيد، اما با رشد كسب‌وكار شما، ممكن است تحت تأثير تعداد فزاينده و انبوهي از مشتريان قرار بگيريد. حفظ سوابق با استفاده از وسايلي مانند صفحات گسترده مثل اكسل و … به يك كار خسته‌كننده تبديل مي‌شود، بدون در نظر گرفتن زمان از دست رفته و بي‌اثر با فضاي كافي براي خطاهاي متعدد. با چنين چالشي، در نظر گرفتن اقدامات كارآمد مانند استفاده از ابزارهاي خودكارسازي حياتي است. با پيشرفت كسب‌وكار شما، انتخاب راه‌حل CRM يكي از ملاحظات اساسي است كه با آن روبرو خواهيد شد.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از مايكروسافت سي ار ام است.

همان‌طور كه براي مديريت ارتباط با مشتري تلاش مي‌كنيد، نرم‌افزار CRM از راه‌هاي بسيار مفيد است. بااين‌حال، قبل از اينكه بتوانيد چنين مزايايي را درك كنيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه به دنبال راه‌حلي هستيد كه نيازهاي شما را برآورده كند. اگر به دنبال راه‌حل CRM هستيد بايد نرم‌افزار فعلي خود را دوباره ارزيابي مي‌كنيد، در اينجا چند نكته را براي اطمينان از حداكثر استفاده از سرمايه‌گذاري خود ذكر مي‌كنيد:

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از سي ار ام است.

اهداف مشخصي تعيين كنيد
چرا به راه‌حل CRM احتياج داريد؟ مي‌خواهيد راه‌حل CRM به شما در دستيابي به چه چيزي كمك كند؟ ترسيم اهداف و اهداف كلي به شما كمك مي‌كند تا در انتخاب راه‌حل CRM به مهم‌ترين سؤالات پاسخ دهيد. به‌عنوان‌مثال، درحالي‌كه كار آيي نرم‌افزار به دنبال وضعيت شما است، مي‌توانيد نحوه عملكرد آن را در جستجوي شما در مديريت پايگاه مشتري فعلي، مشتريان جديد و تمركز بر هر دو عنصر آسان در نظر بگيريد. داشتن اهداف واضح اين فرايند را آسان مي‌كند زيرا شمارا از طريق مجموعه وسيعي از راه‌حل‌هاي موجود در بازار راهنمايي مي‌كند.

توجه بفرماييد كه بهترين راه براي بهينه سازي فرآيند هاي كسب و كار استفاده از نرم افزار سي ار ام است.

ويژگي‌ها و عملكردها را درك كنيد
به دنبال اهداف تعيين‌شده خود، مي‌توانيد به‌سرعت ويژگي‌ها و عملكردهايي را كه راه‌حل CRM بايد برآورده كند، برجسته كنيد. هر كسب‌وكار منحصربه‌فرد است و همان‌طور كه براي مقابله با چالش‌هاي خود تلاش مي‌كنيد، نگراني‌هايي مانند فرآيندها، پويايي رشد و پايگاه مشتري، ذكر برخي از آن‌ها به‌طور قابل‌توجهي بر ويژگي‌هاي CRM و ملاحظات عملكرد شما تأثير مي‌گذارد.

درحالي‌كه راه‌حل‌هاي CRM را مي‌توان سفارشي سازي كرد، در صورت مشخص شدن اين استراتژي مي‌توانيد هزينه‌هاي اضافي غيرضروري را كه براي كسب‌وكار شما كم‌ارزش است، حدف كنيد. علاوه بر اين، شما مي‌توانيد عملكردهايي را كه مديريت ارتباط با مشتري را تسهيل كرده و به‌پيش مي‌برد، تحت تأثير CRM قرار دهيد؛ بنابراين، هنگام خريد راه‌حل‌هاي CRM، درك ويژگي‌ها و عملكرد و نحوه تأثير آن‌ها بر اهداف تجاري شما بسيار مهم است.

مناسب بودن CRM را بررسي كنيد
درحالي‌كه طيف وسيعي از راه‌حل‌هاي CRM در بازار وجود دارد، انتخاب گزينه مناسب مي‌تواند بسيار دلهره‌آور و سخت باشد. با راه‌حل‌هاي متنوع متناسب با اندازه‌هاي خاص كسب‌وكار، از شركت‌هاي نوپا گرفته تا شركت‌هاي بزرگ با فرايندهاي پيچيده، انتخاب يك راه‌حل مناسب CRM نيازمند نگاهي دقيق است. درحالي‌كه مي‌توانيد به دنبال راه‌حل‌هاي CRM مخصوص صنعت خود باشيد، مهم‌ترين ملاحظات سهولت ادغام، سهولت استفاده و تحرك و همچنين سرمايه‌گذاري موردنياز است.

با توجه به اينكه CRM پيچيده نياز به زمان بيشتري براي راه‌اندازي و جذب كاركنان خود دارد، به‌جز تعهد مالي، ممكن است انتخاب مناسبي براي كسب‌وكارهاي نوپا و متوسط نباشد. ساده‌ترين راه براي يافتن راه‌حل مناسب، بازنگري اهداف سازمان و اهداف شما و انتخاب راه‌حلي است كه با سطح و نيازهاي تجاري شما مطابقت داشته باشد. اين امر تضمين مي‌كند كه بيش‌ازحد زياده‌روي نخواهيد كرد زيرا باعث مي‌شود بيش از نياز خود هزينه كنيد و براي درك اثربخشي CRM زمان بيشتري صرف كنيد.

براي تكميل نكات اين پاراگراف مقاله راه‌حل CRM براي كسب‌وكار خود در پايگاه دانش نورون سي ار ام مطالعه بفرماييد.

نرم‌افزار موجود خود را در نظر بگيريد
همان‌طور كه مناسب بودن نرم‌افزار CRM را در نظر مي‌گيريد، اطمينان از يكپارچگي آن با نرم‌افزار فعلي شما بسيار مهم است. خبر خوب اين است كه فروشندگان Microsoft Dynamics 365 اطلاعات مفصلي را در مورد نرم‌افزاري كه به‌طور طبيعي با CRM ادغام مي‌شود، ارائه مي‌دهند و به شما اين امكان را مي‌دهد كه انتخابي آگاهانه داشته باشيد كه دردسرهاي برخورد با تعميرات اساسي را فقط براي به دست آوردن راه‌حل CRM از بين مي‌برد.

راه‌حل‌هاي CRM مي‌تواند با كسب‌وكار شما رشد كند؛ بنابراين هنگام خريد يك راه‌حل ايدئال، سنجش اعتبار و قابليت اطمينان فروشنده بسيار مهم است. با يك فروشنده معتبر، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه نگراني‌هاي شما در گوش ناشنوايي قرار نخواهد گرفت زيرا تيم پشتيباني به‌راحتي براي رسيدگي به نگراني‌هاي شما آماده است. اين امر بيشتر از خريد و يكپارچه‌سازي است زيرا كار با سيستم جديد نيز مي‌تواند مشكل‌ساز باشد و هنگامي‌كه تيم شما راه‌حل CRM خود را مي‌آموزد، داشتن يك تيم پشتيباني باارزش بسيار ارزشمند است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۵۸ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)