neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

CRM راهنمای شما

کار بسیار زیاد است و ما باید طبق زمانبندیی مشخص‌ شده در طول روز یا برنامه لند مدت تری همه کارها را انجام دهیم، خب این فرایند مشکلی است. ما باید از هر ابزاری که به ما کمک می‌کنند و سرعت کار ما را بالاتر می‌برند استفاده کنیم تا از رقبان خود پیشی بگیریم.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرایند های فروش و بازاریابی وهمچنین سرعت بخشیدن به کسب و کار شما استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

برای مثال: تیمی را در نظر بگیرید گه متشکل از 50 فروشنده است، آنان در هفته 1 ساعت را برای اولویت‌ بندی کردن سرنخ‌ ها مصرف می‌کنند که به‌طور تقریبی عددی برابر 2500 ساعت در سال می‌شود، در  صورتی‌که اگر همان کار را به‌ صورت خودکار و اتوماسیون شده انجام دهند زمان بسیار زیادی را صرفه‌ جویی خواهند کرد که درفروششان تأثیر بسیاری خواهد گذاشت. در این مرحله است که CRM وارد می‌شود.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرایند های فروش و بازاریابی وهمچنین سرعت بخشیدن به کسب و کار شما استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

اتوماسیون CRM چیست؟
در CRM، سیستم به‌منظور صرفه‌  جویی و ساده‌سازی کارها و همچنین برای اتوماتیک و اتوماسیون کردن تسک های قابل انجام، خود به‌ خود کارهای تکراری پس از مشخص شدن خودش انجام می‌دهد. اتوماسیون سی آر ام توانایی پشتیبانی بسیار زیادی را دارد از نمونه آن‌ها می‌توان به بازاریابی، فروش و دادن و ارائه خدمات و سرویس‌ها به مشتری اشاره کرد.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرایند های فروش و بازاریابی وهمچنین سرعت بخشیدن به کسب و کار شما استفاده از مایکروسافت crm است.

توماسیون CRM خدمات:

مشاور و چت‌های آنلاین و یا باهوش مصنوعی، مسیریابی و پشتیبانی برای مشتری.

اتوماسیون CRM فروش:

که شامل مراحل مرحله انتقال خط لوله، تخصیص وظایف و زمان‌بندی تماس است.

اتوماسیون CRM بازاریابی:

شامل کمپین‌های چکاندن ایمیل، ایمیل‌های خوش‌آمدید و همگام‌سازی داده‌ها می‌شود.

برخی از مزایای اتوماسیون کردن CRM

صرفه‌جویی در وقت
افزایش SERB
افزایش نرخ تبدیل
افزایش فروش
رضایت بیشتر مشتری
افزایش سرعت
افزایش نرخ حفظ مشتری
تفاوت CRM Automation و اتوماسیون بازاریابی
هردو باهدف خودکارسازی، اتوماسیون کردن سیستم و بهینگی هستند با این تفاوت کوچک که سی ار ام های بازاریابی بیشتر برای ایجاد و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی شکل‌گرفته‌اند ولی CRM نیز کلی‌تر و گسترده‌تر و بزرگ‌تر هم است. اتوماسیون CRM این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تا داده‌های و اطلاعات خود را به بهترین شکل و سریع‌ترین راه مدیریت کنید، از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنید و در انجام این کار در وقت خود صرفه‌جویی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۰:۴۹ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)