neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

Inside View و مایکروسافت نوار CRM را افزایش می‌دهند

تغییر چشمگیر در رفتار خریداران B2B، نیازهای کاربران CRM و الزامات سیستم‌های CRM را در چند سال گذشته دوباره تعریف کرده و تغییر داده است. هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید، خریداران تحقیق کرده، خودکفا و متکی به شبکه اجتماعی و رسانه های تبلیغاتی هستند. این رفتار تکامل‌یافته خریدار، هم برای شرکت‌هایی که می‌خواهند به خریداران و مشتریان دسترسی داشته باشند و هم برای ارائه‌دهندگان CRM، کار را بیشتر کرده است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

همچنین در خصوص فروش و فرآیندهای فروش بی 2 بی می توانید مطلب بررسی CRM برای بهبود فروش‌های B2B را هم مطالعه بفرمایید.

حدود یک سال پیش، نورون سی ار ام یک همکاری ویا تحقیق جامع استراتژیک را با مایکروسافت آغاز کرد تا در مورد چگونگی حمایت مشتری از متخصصان فروش و بازاریابی در این بازار تغییریافته، تحقیق و بررسی کند. ما یک تجربه CRM یکپارچه شده و گسترده را تصور می‌کنیم که هوش مشتری را در جریان کار با نرم افزار CRM به خود اختصاص می دهد. امروز، ما نتایج این بررسی را اعلام کردیم. تحقیقات ما منجرب رسیدن به امکان عالی Inside View شد که توسط همکاری OEM با مایکروسافت پدید آمده است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

مشارکت مهم OEM با مایکروسافت که با یک CRM جدید و هوشمندتر از این سطح ارائه شده است.  Microsoft Dynamics CRM Online، با Social Insights مجهز به Inside View، تجربه و ارزش CRM را به سطح بالاتری می‌رساند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از داینامیک 365 است.

از طریق نوآوری مشترک، داده‌های مشتریان در زمان واقعی، اطلاعات و ارتباطات حرفه‌ای در دسترس همه کاربران Microsoft Dynamics CRM Online است که به‌طور طبیعی در گردش کار آن‌ها ایجاد و ادغام‌شده است. این اولین قدم اساسی در جهت ارائه یک تجربه CRM هوشمندانه است که با شیوه تعامل خریداران با شرکت‌ها و گروه‌های فروش هماهنگ می شوند.

چشم‌انداز مشترک ما برای CRM هوشمندتر، دستگاهی است که گزارش ها و اطلاعات زمان واقعی را با جریان کار ترکیب می‌کند و از این بینش‌ها برای ارزشمندتر شدن گردش کار برای کاربران CRM استفاده می‌کند.

درک مشتری
محرک‌های تجاری آن‌ها
ترجیحات شخصی و اهداف آن‌ها
مبنایی برای مشارکت درفروش معنی‌دار است. برای مشتریان فعلی به همان اندازه که برای مشتریان احتمالی اهمیت نیز قابل توجه است.

تابه‌حال، کاربران CRM (خواه نقش بازاریابی، فروش و یا مدیریت حساب داشته باشند) به حال خود واگذارشده بودند تا به‌صورت دستی داده ها را کشف و جمع‌آوری کنند. آن‌ها هزاران منبع مالی، خبری و اجتماعی را در محیط اینترنت جستجو کردند تا اطلاعاتی را که برای موفقیت آن‌ها ضروری است پیدا کنند. بخش‌های بازاریابی و گروه‌های فروش خود را در تجارت تجمیع داده‌ها پیداکرده‌اند و سعی می‌کنند رسانه‌های اجتماعی را با اطلاعات مالی در جریان کار بازاریابی خود ترکیب کنند. این‌یک پیشنهاد زمان‌بر و ناکارآمد بوده است  معمولاً با نتایج ضعیف رو به رو شده است.

از امروز، کاربران Microsoft Dynamics CRM Online دیگر مجبور نیستند زمان خود را برای جستجوی اطلاعات صرف کنند، زیرا اطلاعات زمان واقعی جمع‌آوری‌شده از بیش از 30،000 منبع مالی، خبری و اجتماعی به‌طور طبیعی در گردش کار CRM آن‌ها وجود دارد.

برندگان بزرگ این مشارکت مشتریان و کاربران نهایی هستند. با استفاده از Social Insights که توسط InsideView طراحی‌شده است، کاربران Dynamics CRM اکنون بدون نیاز به هزینه اضافی به اطلاعات مشتری دسترسی دارند. آن‌ها بهره‌وری را در تعداد بی‌شماری موارد استفاده مشتری روبرو خواهند کرد:

برای درک بهتر نحوه کار شبکه های مجازی در پلتفرم سی ار ام توصیه می شود مطلب CRM اجتماعی چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

متخصصان فروش و بازاریابی می‌توانند سریع‌تر از همیشه راهنمایی کامل تر و در دسترس تری ایجاد کنند.
گروه‌های فروش می‌توانند به‌راحتی خریدار مناسب را در یک سازمان پیدا کنند و با آن‌ها مؤثرتر مشارکت کرده و ارتباط بگیرند.
مدیران حساب‌ها می‌توانند مشتریان خود را باکار آیی بیشتری کنترل کرده و در صورت بروز تغییرات مهم، به صورت آنلاین و بر خط تغییرات را اعمال کنند.
در مطالب قبلی نورون سی ار ام ، ما درباره نسل بعدی هوش تجاری صحبت کرده ایم. ما شاهد یک مرحله مهم در این انقلاب بازار هستیم، از سیستم‌های خودکارسازی گنگ «گرفته تا سیستم‌های CRM کاملاً هوشمند که به تغییرات بازار و رویدادهای تجاری» کمک می‌دهند تا راهکار های شرکتی یا شخصی و فردی. CRM هوشمند پایه‌ای برای یافتن مشتریان بیشتر، برنده شدن معاملات بیشتر و در نهایت افزایش ارزش حساب‌های موجود را فراهم می‌کند. ما از مشارکت و کاربر بودن خود با مایکروسافت هیجان‌زده هستیم و منتظر نوآئری هایی هستیم که مایکروسافت هر ساله به بازار عرضه خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۵۹ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)