neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

7 نشانه هشدار دهنده که شرکت شما به نرم افزار CRM نیاز دارد

تغییر ابزارها یا پردازنده های شما می توانید یک تصمیم مهم داشته باشید ، به ویژه به این دلیل که این تغییر نیاز به سرمایه گذاری مالی دارد.

اگر این پست را می خوانید ، احتمالاً می پرسید که آیا نرم افزار CRM برای تجارت شما منطقی است یا خیر. چگونه بر گردش کار می فروشید ، بازاریابی یا خدمات خود را تحت تاثیر قرار می دهید؟ چقدر طول می کشد تا بازگشت را ببینیم؟ همانطور که می خواهید را وزن کنید ، به دنبال این هفت نشانه هشدار دهید که ممکن است به یکی نیاز داشته باشید.

1) بهره وری پایین
فرآیندهای دستی مانند صفحات گسترده و تأییدات کاغذ زمان قابل توجهی را هدر می دهند. راههای بهتری برای انجام کارها وجود دارد. مایکروسافت سی ار ام با اتوماسیون ورود داده ها و انجام کارهای تکراری و ایجاد ارتباطات تیمی مربوط به حساب در یک رابط مشترک و مشترک (دیگر نیازی به زنجیره های ایمیلی ایمیل نیست) جایگزین فرآیندهای دستی می شود.

این امر نه تنها منجر به بهبود کارایی می شود ، بلکه می تواند موفقیت فروش را تا 41 درصد درآمد بیشتر برای هر فروشنده افزایش دهد.

2) شکست همکاری بین بخش ها
بعضی اوقات بخشها آنقدر در کار روزانه خود غرق می شوند که از عملکرد سایر بخشها و تأثیر آنها بر یکدیگر غافل می شوند. در حالی که مشتریان یا مشتریان بالقوه با شرکت شما در حال تعامل هستند ، ممکن است متوجه شوند که مورد توجه قرار می گیرند و اطلاعات نادرستی دارند زیرا هیچ کس به طور کامل از نحوه رسیدگی به نیازهای آنها مطمئن نیست.

CRM به همه افراد در سازمان اجازه می دهد تا چرخه زندگی هر مشتری یا رهبری را ببینند و دقیقاً بدانند چگونه نیازهای آنها را برطرف کند. این رویت اغلب از طریق ویژگی های CRM مانند داشبورد تیم و به اشتراک گذاری فایل انجام می شود.

3) مسئولیت پذیری محدود در بین همکاران
گاهی اوقات ، فروشندگان از پذیرفتن مسئولیت مشتری که “دچار مشکل شده است” خودداری می کنند ، زیرا “کار آنها نبوده است”. یا بدتر ، شما فرصت مشتری را از دست می دهید زیرا هیچ کس مسئولیت را بر عهده نگرفته و با آنها تماس نمی گیرد.

CRM به عنوان یک پایگاه داده متمرکز عمل می کند و داده های دقیقی از هرگونه تعامل شما با مشتریان و سرنخ ها ارائه می دهد. این به شما می گوید چه کسی ، کجا و چه زمانی کسی در مراقبت از مشتری کوتاهی کرده است. در اینجا قصد نداریم به کسی اشاره کنیم ، بلکه تصویری واضح از جایی که برای بهبود وجود دارد ارائه می دهیم.

4) تجزیه و تحلیل داده های ضعیف
شما می خواهید باور داشته باشید که مشتریان خود را می شناسید و تمام تلاش خود را برای خدمت به آنها انجام می دهید. اما ممکن است چند مورد در مورد آنها وجود نداشته باشد. هرچه به داده های کمتری دسترسی داشته باشید ، اطلاعات کمتری نیز می دانید.

CRM می تواند به شما در درک بهتر مشتریان خود از طریق گزارش گیری و تجزیه و تحلیل داده ها کمک کند. با استفاده از این ابزارها می توانید به خرید و عادات فصلی ، جمعیت شناسی ، رفتارهای دیجیتالی و ترجیحات خاص ، مانند روش ارتباطی ترجیحی آنها ، بینش پیدا کنید.

5) رضایت کم مشتری
تجربه مشتری که کمتر از آنکه کسی را خوشحال کند ، دری بسیار گسترده ای برای رقابت شما است. اگر متوجه میزان رضایتمندی پایین ، حجم بیشتر شکایات یا پاسخ ضعیف به نظرسنجی از مشتریان شده اید ، ممکن است زمان راه حل باشد.

با استفاده از CRM ، می توانید رویکردی هدفمند برای مدیریت تجربه مشتری در پیش بگیرید. به عنوان مثال ، بهترین CRM ها به شما امکان می دهند با مشتریانی که کانال های تلفن همراه و اجتماعی را به ایمیل یا تلفن ترجیح می دهند درگیر شوید. در واقع ، ممکن است برخی از منابع را در این فرآیند ذخیره کنید. یک مطالعه نشان داد که قابلیت های تلفن همراه به طور متوسط به افزایش بهره وری 14.6 درصد و قابلیت های اجتماعی به 11.8 درصد منجر می شود.

6) فرصت های فروش از دست رفته
اگر هدایت فروش خود را به صورت دستی ردیابی می کنید ، ممکن است فرآیند مشخصی برای پرورش آنها نداشته باشید و در نهایت فرصت های فروش را از دست بدهید. یک CRM (به ویژه هنگامی که به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی متصل است) می تواند از قوانین اتوماسیون برای اطلاع دادن به تکرارها در زمان پیگیری استفاده کند. نه تنها این ، بلکه به دلیل اطلاعات ذخیره شده و سوابق ارتباطی ، می توانید به طور یکپارچه از جایی که برنامه های پرورشی شما متوقف شده است ، استفاده کنید و به رابطه ای که قبلاً ایجاد کرده اید ارزش افزوده کنید.

7) رشد سریع تجارت
حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از مزایای CRM بهره ببرند ، به ویژه هنگامی که آنها آماده رشد هستند. همانطور که در مورد بسیاری از ابزارهای نرم افزاری وجود دارد ، اغلب این سوال مطرح می شود: “چگونه می توانم بفهمم که پلت فرم اندازه مناسب را انتخاب می کنم؟”

این یک نگرانی قانونی است ، زیرا مربوط به تعداد کارکنان شما و تعداد مشتریانی است که مدیریت می کنید. اما به لطف مدل های قیمت گذاری نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ، اکثر CRM ها می توانند با رشد شما رشد کنند. اگر با دو کارمند شروع کنید و به 200 نفر برسید ، CRM شما می تواند به همراه شما مقیاس بندی شود.

همانطور که مزایا و معایب اتخاذ نرم افزار CRM را ارزیابی می کنید ، مهم است که خطرات احتمالی گردش کار فروش و بازاریابی دستی را در نظر بگیرید. کار با CRM شما را در موقعیتی قرار می دهد که تعاملات بین بخش ها را ساده کرده ، تجربه مشتریان خود را بهبود بخشیده و سفارشی کنید و افزایش بهره وری و درآمد را متوجه شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۴۶ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)