neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

20 آمار CRM که باید در سال 2021 بدانید

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فضای بسیار رقابتی در B2B و SaaS است. این‌یکی از مشخص‌ترین اشکال فناوری در دهه گذشته است. در حقیقت، 91 درصد از شرکت‌هایی که بیش از 11 کارمند دارند در حال حاضر از نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنند. چرا؟

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

همه‌چیز مصرف‌کننده محور است و تجارت مدرن به ابزاری برای مدیریت انتظارات بالا نیاز دارد. کل زیرساخت‌های فروش و بازاریابی تغییر کرده است و خریداران اکنون خودآموز هستند. در حقیقت، اکثر مصرف‌کنندگان قبل از مراجعه به یک وب‌سایت خاص، تحقیقات محصول خود را با یک یا چند موتور جستجو آغاز می‌کنند. دیگر نیازی به “فروش” محصول یا خدمات خود مانند گذشته نیست.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

این بدان معناست که مارک‌هایی که مشتری را بهتر درک می‌کنند و هنگام تدوین برنامه‌های بازاریابی خود از این بینش استفاده می‌کنند، با استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود موفق‌ترین هستند. یک ابزار کلیدی برای از بین بردن فاصله بین نیروی کار و ایجاد یک تجربه به‌یادماندنی، یک پلت فرم CRM مؤثر با یک سیستم متمرکز است. بااین‌حال، 18 درصد از فروشندگان هنوز نمی‌دانند ابزار CRM چیست.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از داینامیک 365 است.

این آمار CRM فعلی را بررسی کنید. آن‌ها یکپارچه برای ادغام این فناوری امروز یا حداکثر در 2021 استفاده می‌کنند.

آمار عمومی CRM
بازار CRM امروزه سریع‌ترین رشد را در زمینه نرم‌افزار دارد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 80 میلیارد دلار برسد.

شصت‌وپنج درصد از مردم “سهولت استفاده” را مهم‌ترین نیاز هنگام انتخاب راه‌حل CRM می‌دانند.

در سال 2021، 13 درصد از شرکت‌ها اعلام کردند که سرمایه‌گذاری در سیستم CRM اولویت اصلی فروش است.

آمار مزایای CRM
استفاده از ابزار مدیریت ارتباط با مشتری تجارت را در جنبه‌های مختلف بهبود می‌بخشد. برخی از این آمار CRM را در نظر بگیرید:

هشتادوهفت درصد مردم می‌گویند بزرگ‌ترین مزیت CRM بهبود فروش است.

CRM یک ابزار برتر برای ایجاد تعاملات شخصی با مشتریان است.

هفتادوسه درصد از بازاریابان از ابزار CRM خود برای دیدگاه مشترک از چشم‌اندازها در سایر بخش‌ها استفاده می‌کنند.

استراتژی فروش آمار CRM
از بین همه بخش‌ها، فروش بیشترین بهره را از پذیرش CRM برده است. برخی از این ارقام را بررسی کنید تا علت آن را دریابید:

طبق 48 درصد از شرکت‌های موردبررسی در سال 2021، بهبود قیف فروش آنلاین یکی از اولویت‌های اصلی فروش آن‌ها بود. دیگری سرمایه‌گذاری روی CRM بود.

میانگین پذیرش CRM در بین متخصصان فروش 73 درصد است.

شصت‌وچهار درصد از متخصصان فروش از برنامه‌های CRM استفاده می‌کنند. فرزندخواندگی از سال 2016 113 درصد و از سال 2017 28 درصد رشد کرده است.

در سال 2021، 46 درصد از تیم های فروش استفاده گسترده از برنامه‌های CRM را گزارش کردند.

در چند سال گذشته، آمار CRM به مناطقی اشاره‌کرده است که فروش بر بهبود آن‌ها متمرکز است که باید برای سال 2025 در نظر گرفته شود. این مناطق عبارت‌اند از:

تبدیل مشتریان
بستن معاملات بیشتر
بهبود کار آیی قیف فروش
رانندگی تولید سرب
دریافت پاسخ‌های بیشتر از مشتریان احتمالی
ما همچنین باید توانایی فروش و اهمیت آن را برای یک استراتژی بازاریابی با عملکرد بالا اعلام کنیم؛ اما به‌منظور ایجاد محتوای فعال درفروش، داشتن یک ابزار CRM برای ردیابی نقاط درد، فعالیت‌ها و سفر آن‌ها از طریق قیف کمک می‌کند. از این نوع بینش‌ها می‌توان برای ایجاد محتوای بهتر استفاده کرد که سرنخ‌های شمارا سریع‌تر از طریق قیف منتقل می‌کند.

آمار CRM موبایل
شرکت‌هایی که از راه‌حل CRM تلفن همراه استفاده می‌کنند، نرخ پذیرش بسیار بالاتری را مشاهده می‌کنند. اعداد را در نظر بگیرید:

در سال 2021، بازار CRM تلفن همراه جهانی با رشد 11 درصدی به 15 میلیارد دلار در سراسر جهان رسید.
شصت‌وپنج درصد از شرکت‌هایی که از CRM تلفن همراه استفاده می‌کنند به سهمیه فروش خود دست‌یافته‌اند.
پنجاه‌درصد تیم ها بهره وری خود را با استفاده از پلت فرم CRM بهبود بخشیده اند.
به دلیل معرفی گسترده راه‌حل های CRM با ابر، سال 2021 شاهد افزایش چشمگیر فناوری‌های CRM در تلفن همراه بود. در سال 2008، تنها 12 درصد از مشاغل از CRM مبتنی بر ابر استفاده کردند که در سال 2021 به 87 درصد افزایش یافت.

CRM و چند دستگاه
سیزده درصد از شرکت‌ها اظهار می‌دارند که استفاده از فناوری‌های فروش در کارهای روزانه دشوارتر از دو یا سه سال پیش است. CRM فرآیند را ساده کرده و همه کانال‌ها را به هم متصل می‌کند، به‌ویژه هنگامی که محتوا را روی چندین دستگاه اجرا می‌کنید. در حقیقت، 81 درصد از کاربران نرم‌افزار CRM به اطلاعات خود در چندین دستگاه مانند لپ‌تاپ، رایانه رومیزی، تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی دسترسی دارند.

آینده توسعه CRM
سی و یک درصد شرکت‌ها می‌گویند مشارکت چند سهامدار تصمیم‌گیرنده در فرآیند خرید سخت‌تر از چند سال پیش است. این آمار CRM مهم است زیرا اطلاعات مهمی است که شرکت شما می‌تواند برای انتخاب درست در سال 2022 استفاده کند.

سال 2021 سال مشتری است، به این معنی که اگر تا سال 2022 هنوز CRM ندارید، پشت خط منحنی قرار خواهید گرفت. سرمایه‌گذاری در ابزار CRM علاقه شرکت را به حفظ مشتریان، ایجاد کار آیی و بهبود نشان می‌دهد. سفر و پشتیبانی مشتری زمان آن رسیده است که کارمندان و مشتریان خود را با راه‌حل چند بازارِ که شما را از بازی جلو می‌اندازد، تقویت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۰۷ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)