neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

CRM اجتماعی چیست؟

اگر هنوز شرکت شما CRM اجتماعی ی عمومی را تصویب نکرده است نگران نباشید بسیار یاز شرکت‌های همین‌طور هستند، خیلی‌ها به‌طور دقیق اصلاً نمی‌دانند که CRM اجتماعی چیست!

بهترین راه حل برای بهینه سازی فرآیند های فروش و بازاریابی استفاده از نرم افزار مایکروسافت سی ار ام فارسی است.

سیستم CRM اجتماعی مسئله مهمی به نظر می‌رسد ولی درواقع خیلی‌ها در بازار از اصول و فناوری‌های لازم برای استفاده از آن بی‌خبرند.

نظرسنجی در سال اخیر نشان داده است که تنها 15 درصد از سیستم CRM اجتماعی استفاده کرده‌اند.18 در صد نمی‌دانستند که CRM اجتماعی چیست و 20 درصد اعلام کردند که از سی آرام اجتماعی استفاده کرده‌اند.

بهترین راه حل برای بهینه سازی فرآیند های فروش و بازاریابی استفاده از نرم افزار مایکروسافت سی ار ام فارسی است.

CRM اجتماعی
یعنی متصل کردن شبکه‌های اجتماعی به این نرم‌افزار تا هم اطلاعات بهتری در پایگاه داده آن ذخیره شود و هم مشتریان با کاربران و افراد بتوانند از راه‌های مختلف دنبال کننده‌ی نرم‌افزار باشند.

بهترین راه حل برای بهینه سازی فرآیند های فروش و بازاریابی استفاده از نرم افزار مایکروسافتcrm فارسی است.

CRM اجتماعی برای جلب رضایت مشتری

سی آر ام اجتماعی فقط افزودن شبکه‌های اجتماعی مثل Facebook Twittter, linkedIn به سی آرام نیست، این‌ها در موردتعامل با مشتریانی است که ارزشمندتر هستند می‌خواهند با آن‌ها ارتباط بگیرند.

ابزارهای اجتماعی
برای آن‌که شما با مشتریان بیشتر در تماس باشید فقط نصب نرم‌افزارهای اجتماعی کافی نیست شما با CRM اجتماعی می‌توانید به همه شبکه‌های اجتماعی در تعامل باشید و همه‌ی آن‌ها را یکجا کنترل کنید.

CRM اجتماعی و اعتماد
 CRM اجتماعی امکان مقیاس بندی روابط یک‌به‌یک را فراهم می‌کند، نه‌تنها باعث ایجاد اعتماد با مشتریان بلکه افرادی که مشتریان به آن‌ها اعتماد دارند، می‌شود.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۴۵ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)