neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

CRM را به‌طور کامل تغذیه کنید!

Destinations CRM
بسیار از شرکت‌ها نمی‌توانند به داده‌های واردشده خود اعتماد کنند!

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار استفاده از مایکروسافت سی ار ام است.

بسیاری از شرکت‌ها از داده‌های واردشده در سی آر ام نارضایتی دارند. طبق آمار تنها 20 درصد از شرکت‌هایی که داده‌ها را وارد CRM می‌کنند تنها 80 درصد از آن اطمینان دارند!

این عینی بیش از سه‌چهارم شرکت‌ها نمی‌توانند حداقل به یک‌چهارم داده‌های احتمالی CRM خود اعتماد کنند!

استفاده از اطلاعات نادرست تنها باعث رونق فروش نمی‌شود بلکه با از کار انداختن سیستم صحیح CRM بسیار از کارها را دچار اشکال می‌کند و به این صورت نیز بازاریابی و فروش شرکت نیز ضعیف می‌شود.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار استفاده از سی ار ام است.

“اگر قصد دارید درراه حل CRM سرمایه‌گذاری کنید، حتماً در اطلاعات موردنیاز برای تقویت گروه‌های فروش خود سرمایه‌گذاری اضافی انجام دهید.”

مراقبت از مشتری با Microsoft Dynamics CRM امکان‌پذیر است؟

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار استفاده از نرم افزار سی ار ام است.

نرم‌افزار مایکروسافت crm یک پلتفرم قدرتمند است که چون هم انعطاف‌پذیر است و هم قابلیت تطابق بالایی با سایر اکوسیستم‌ها دارد باعث می‌شود تا فرایندهایی برای نگه‌داری مشتری هم به وجود بیاید. روند به‌این‌ترتیب است که از جلوتر با ISV و همچنین SI های پرچم‌دار در صنعت‌کار کنیم و سرعت تعامل و استفاده مشتریان را افزایش دهیم برای ارتقاء در این زمینه‌های می‌توانیم از محصولات مایکروسافت CRM استفاده کنیم که با آن‌ها می‌توانیم زمان پیشرفت و بهبود بازار را افزایش داده و نرخ TCO را به‌اندازه چشم‌گیری کاهش دهیم. ”

اخیراً Microsoft Dynamics CRM در گزارشی توسط مارک مورتنسن، تحلیلگر اصلی، برای Analysys Mason پوشش داده‌شده است که برنامه‌های تحقیقاتی مربوط به مراقبت از مشتری و خدمات را پوشش می‌دهد که بخشی از جریان تحقیقاتی نرم‌افزار Telecoms است. گزارش مارک با عنوان “اکوسیستم قابل‌تغییر Microsoft Dynamics CRM ممکن است بازار مراقبت از مشتریان مخابرات را تغییر دهد. این گزارش نشان‌دهنده قدرتمند بودن Microsoft Dynamics CRM با شرکای مخابراتی و ارزش راه‌حل Microsoft Dynamics CRM Customer Care است. جالب‌ترین بخش گزارش انتخاب محورهای “انعطاف‌پذیری معماری ” و “سطح قفل فروشنده ” بود. معماری انعطاف‌پذیر مایکروسافت و درجه پایین قفل شدن فروشندگان، مایکروسافت را به‌عنوان رهبر معرفی می‌کند.

بنابراین این برای مشتریان چه معنایی دارد؟
معنی زیادی دارد. وقتی شرکت‌ها روی Microsoft Dynamics CRM سرمایه‌گذاری می‌کنند، ارزش می‌یابند زیرا آن‌ها نه‌تنها یک‌راه حل CRM کامل شامل مراقبت از مشتری، خودکارسازی نیروی فروش و خودکارسازی بازاریابی دریافت می‌کنند، بلکه یک پلت فرم گسترده نیز دارند که شرکا می‌توانند به‌راحتی با ایجاد راه‌حل‌های قدرتمند برای برآوردن آن‌ها، ادغام شوند. حتی پیچیده‌ترین سناریوهای مرکز تماس در صنعت. ”

CRM مخفف “مدیریت ارتباط با مشتری” است. سیستم CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بازار را بهتر بفروشند و با مشتریان ارتباط برقرار کنند؛ اما به سادگی تعریف اینکه CRM چیست، احتمالاً روشن نمی‌کند که واقعاً چه چیزی می تواند برای شما و کسب و کار شما انجام دهد. بنابراین بیایید پرده CRM را کنار بگذاریم و بررسی کنیم که این راه حل جامع برای هر دپارتمانی که در آن خدمت می‌کند به چه معناست.

بازاریابی:
یک سیستم واحد را تصور کنید که به شما امکان می‌دهد کمپین‌های چند کاناله را به راحتی برنامه‌ریزی، ایجاد و مدیریت کنید. CRM Dynamics CRM دارای طراح کمپین بصری است که به شما امکان می‌دهد محتوا را در تقویم بازاریابی خود بکشید و رها کنید و دیدگاه خود را در مورد ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، رویدادها و پست مستقیم یکپارچه کنید. داده‌هایی که به‌طور مداوم به‌روز می‌شوند، مانند احساسات مشتری و بازخورد، در قالب نمودارهایی که به راحتی تفسیر می‌شوند، به صفحه‌نمایش داده می‌شوند و به شما کمک می‌کنند راه‌هایی برای ارزش‌افزوده به کمپین خود در هر مرحله از زندگی خود بیابید. کمپین‌ها و تقویم شما همچنین می تواند با تیم فروش به اشتراک گذاشته شود و این امکان را برای همکاری بیشتر بین بخش‌ها فراهم می‌کند.

فروش:
بینش در مورد آنچه تیم بازاریابی انجام می‌دهد تازه شروع تجربه CRM تیم فروش است. با کمک داده‌های اجتماعی، تیم شما می تواند سیگنال‌هایی را خریداری کند که در غیر این صورت ممکن است از دست برود. هنگامی که آنها می‌دانند مشتری احتمالی علاقه‌مند است، فروش می تواند با اطلاعات مربوط به شرکت و اطلاعات تماس، اخبار و رویدادها در زمان واقعی صفر شود-همه این‌ها برای اطمینان از این‌که آنها زمان مناسب را در اختیار فرد مناسب قرار می‌دهند.

با استفاده از ابزارهایی مانند Yammer، تیم شما می تواند با هرکسی در سازمان شما از طریق IM، ویدئو و صدا حتی از دستگاه‌های تلفن همراه خود همکاری کند. آنها چابک‌تر از همیشه خواهند بود و قادر خواهند بود در هر زمان که نیاز باشد با متخصص تماس بگیرند.

خدمات:
یکبار، بخش خدمات شما باید منتظر بازخورد مشتریان باشد تا بداند روی چه چیزی کار کند. با راه حل مناسب CRM در پشت، دیگر این مورد نیست. داده‌های جمع آوری شده از دستگاه‌های متصل شما و اینترنت اشیاء به شما کمک می‌کند تا مشکلات را برای مشتریان به‌طور فعال حل کنید، حتی زمانی که آنها از وجود مشکل مطلع نیستند. اگر صفحات خورشیدی که نصب‌کرده‌اید آن‌طور که باید عمل نمی‌کنند، می‌توانید به‌طور همزمان به مشتری اطلاع دهید و در بخش‌های مختلف برای یافتن راه حل همکاری کنید. میز خدمات واحد شما مشخصات مشتری را به‌روز می‌کند تا آخرین اطلاعات مربوط به وضعیت را شامل شود و تصویر کلی را به همه افراد بخش ارائه می‌دهد. نتیجه نهایی: یک‌راه حل شخصی، فعال و پیش‌بینی کننده برای هر یک از مشتریان شما.

اجتماعی:
مشتریان برای بیان نظرات خود، دریافت نظرات و اطلاعات محصول، به رسانه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند و سفر خود را برای خرید آغاز می‌کنند. از بازاریابی گرفته تا فروش و (به‌ویژه) خدمات، کل تیم شما می تواند از پیوستن به صحنه اجتماعی سود ببرد. کمی از CRM اجتماعی به آنها بدهید تا آنها فرصت‌هایی را ببینند که قبلاً فقط دیوار کلمات به‌سرعت در حال تغییر بود. مشارکت اجتماعی و تجزیه‌وتحلیل به شما امکان می‌دهد تصویر بزرگتری را ببینید تا بتوانید روندها و تغییرات احساسات را بشناسید، نظرات اجتماعی را به سرنخ‌ها تبدیل کنید و درزمینهٔ نظرات چند زبان مختلف پاسخ دهید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۰:۰۵ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)