neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

انتخاب CRM برای کسب‌وکارهای B2B

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان بسیار فراتر از فقط تماس بین مشتریان و ارتباط با آنان است، نرم‌افزار سی آر ام به ابزاری برای توسعه سرنخ‌ها، تماس‌ها و ایجاد ارتباط بین لید ها، یکپارچگی همه اطلاعات و داده‌ها به‌صورت متمرکز و قابل‌دسترس، آسان کردن کار تیمی و مشترک نیز تبدیل‌شده سات.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است.

در فضای تجاری امروز و بخصوص در تجارت‌های B2B داده‌ها و اطلاعات همگی نوعی کالا محسوب می‌شوند و مدیریت آن‌ها بسیار سخت‌تر شده و همچنین کار بسیار مهمی است.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از سی ار ام فارسی است.

در راستای این مطلب 2 مطلب مرتبط بررسی CRM برای بهبود فروش‌های B2B  و نحوه انتخاب یک نرم افزار سی آر ام برای مشاغل B2B خود  را هم مطابعه بفرمایید، پس مطالعه این 3 مطلب به راحتی قادر خواهید بود که سی ار ام مناسب کسب و کار بی 2 بی خود را به درستی انتخاب کنید.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی فرآیند های کسب و کار استفاده از crm فارسی است.

CRM خوب برای تجارت B2B چه امکاناتی باید داشته باشد؟
اتوماسیون CRM خوب B2B همه‌ی تماس‌ها با مشتری را ثبت می‌کند، نکات و جزئیات ریز ارتباط را ثبت می‌کند، تعاملات و مشارکت‌های افراد با یکدیگر و با مشتریان را ثبت می‌کند، دارای امکان ایجاد برچسب‌ها و دسته‌بندی‌های اتوماتیک و دستی است و همچنین راه‌های مختلف با مستری را با استفاده از ابزارهای ارتباطی مختلف فراهم می‌کند. ابزارهایی که جدیداً برای انواع سی آر ام ها اضافه‌شده است مثل فرایندهای هوشمند توسعه و گسترش نرم‌افزار، ایجاد توصیه‌ها برای فروش مشتریان، یادآوری زمان پیگری مشتریان، زمان قراردادها و جلسات و تماس‌ها، بررسی و تجزیه‌وتحلیل بازار و ارائه راه‌حل‌های مختلف.

امروزه یک CRM B2B خوب این ابزارها را دارا می‌باشد.

انتخاب CRM B2B مناسب
همان‌طور که گفته شد امروز نحوه سریع ارتباط با مشتری و داشتن بانک اطلاعاتی از کاربران همچنین نحوه سریع پاسخ‌گویی و پیگیری مشتریان از مهم‌ترین عوامل در کسب‌وکارها به‌خصوص کسب‌وکارهای بی 2 بی هستند که Microsoft dynamics crm به‌درستی و گستردگی همه‌ی این امکانات را فراهم می‌کند و همچنین محصول یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های موجود در این زمینه است.

استفاده آسان از Microsoft Dynamics CRM
باید توجه داشت که بسیاری از ابزارهایی که در سی آرام موجود است را می‌توان به‌راحتی با مشاوره از گروه پشتیبانی و یا کلاس‌های موجود در اینترنت به‌راحتی آموخت، کار با این نرم‌افزارها بسیار نیازمند تأمل بوده و باکمی تلاش بسیار راحت خواه شد.

پشتیبانی نرم‌افزارهای CRM
علاوه بر استفاده آسان از این نرم‌افزارها باید توجه داشت که پشتیبانی از این نرم‌افزارها بسیار عالی بوده و همیشه در دسترس خواهند بود، کافی است که شما برای رفع مشکلات خود به مرجعی که CRM را از آن تهیه کردید مراجعه کنید و با آن‌ها ارتباط بگیرید.

مایکروسافت همواره قبل از هر به‌روزرسانی یک دموی امتحانی عرضه می‌کنید کی می‌توانید آن‌ها را همیشه دنبال و بررسی کنید و بعد از فراگیری محصولات جدید را استفاده کنید.

همه‌ی ابزارهای قابل‌استفاده!
توجه داشته باشید همیشه در دنیای دیجیتال هر نرم‌افزار یا اپلیکیشنی که می‌گیرید و اجرا می‌کنید، همیشه تعدادی ابزارهایی وجود دارند که شما نیازی به استفاده کردن از آن‌ها ندارید و اجازه استفاده کردن از آن‌ها را هم ندارید، همیشه شما امکانات در دسترس را تا یک مرحله‌ای می‌توانید کاستوم و شخصی‌سازی کنید و باید همیشه هواستان باشد که از ابزارهای نامربوط به برنامه خودتان استفاده نکنید.

Mobile CRM
همان‌طور که حتماً متوجه شده‌اید در دهه اخیر کسب کارها به سمت دورکاری‌ها و نظارت از راه دور با استفاده از گوشی‌های هوشمند شده است، همچنین گوشی‌های هوشمند آن‌چنان پیشرفتی کرده‌اند که بسیار از خواسته‌های شما درباره ابزارهای کاری را برآورده نکرده و همچون کامپیوترهای قابل‌حمل عمل می‌کنند.

پس باید CRM را انتخاب کنید تا با بالاترین حد ممکن با گوشی‌های شما همسازی داشته باشد که Microsoft Dynamics 365 از آن نرم‌افزارهایی است که تا حدودی امکان مدیریت و نظاره اطلاعات مفیدی را برای شما فراهم می‌کند.

هیچ‌چیز فراموش نمی‌شود!
خیلی از سستم ها و اتوماسیون‌های دیگر وجود دارند که این امکانات را به شما نمی‌دهند، امکانی که باعث می‌شود بعد از مشاوره و تماس، پیامی برای مشتری ارسال شود و از او تشکر کند یا نظرسنجی را برای او فراهم کند و یا ممکن است که شخصی به دلیل حجم بالای کار فراموش کند که درزمانی تعیین‌شده با مشتری ارتباط بگیرد ولی سی آرام مایکروسافت همه‌ی این نکات را برای شما برنامه‌ریزی می‌کند و یادآوری خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۱:۲۲ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)