neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

چشم انداز CRM در دنیای کووید و پس از کووید

در شش ماه گذشته تقاضای جدیدی برای پیاده سازی و تقویت CRM ها وجود داشته است. Microsoft XRM داده‌های مشتری را برای تیم‌های بازاریابی، فروش و پروژه در یک پلتفرم واحد قرار می‌دهد. ما از اینکه شرکت‌هایی با 500 کارمند وجود دارند که هنوز یک CRM پیاده‌سازی نشده‌اند، در حالی که با مشتریان سازمانی بزرگ‌تر، فرصت‌های جدیدی را شناسایی کرده‌ایم و چگونه می‌توانیم با سرعت بیشتری مطابق با نیازهای آن ها ارائه دهیم.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری است

مایکروسافت گفت: "با همه چیز، CRM ها باید دائما در حال بهبود و به روز رسانی باشند تا ارزش واقعی خود را نشان دهند." Insightly اخیراً قابلیت های تست A/B را برای افزودن ارزش به مشتریان خود راه اندازی کرده است. «شما می‌توانید کل یک کسب‌ و کار را در یک CRM جای دهید، فقط باید با قابلیت‌هایی ساخته شود تا با نیازهای خاص کسب‌ و کار مطابقت داشته باشد»".

نه فقط ذخیره سازی داده ها

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از  crm مایکروسافت است

علاوه بر اینکه می‌توانید اطلاعات هر بخشی از فرآیند ایجاد، بازاریابی و فروش مشتری را به دست آورید، چه بازدیدکننده‌ای برای اولین بار از یک صفحه یا وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی باشد، چه بازدیدکننده‌ای که رفتار و ترجیحاتش ممکن است در سال 2022 تغییر کرده باشد، CRM اکنون در حال تغییر است. انتظار می رود به حل مسائل بازاریابی کمک کند.

توجه بفرمایید که بهترین راه برای بهینه سازی کسب و کار و سرعت بخشیدن به فرایند های کسب و کار شما، استفاده از مایکروسافت سی ار ام است

شما باید این توانایی را داشته باشید که نه تنها توضیح دهید که CRM چه می‌کند، بلکه باید با مشتریان خود کار کنید تا مطابق با نیازهای آن ها عمل کند. «CRM مشتری باید با استراتژی داده‌های آن‌ها مطابقت داشته باشد، و همچنین این واقعیت را در نظر بگیرد که داده‌های CRM آن‌ها به نحوه تغییر مصرف‌کنندگان در سال جاری توجه نمی‌کند.

انتظار می رود تولید سرنخ ها از یک پایگاه مصرف کننده در حال تغییر، همراه با داشتن یک CRM که منبع واحد برای همه داده ها باشد. CRMها در حال حاضر باید به همان اندازه با چشم انداز تجزیه و تحلیل داده ها هماهنگ باشند و اطلاعات مصرف کننده را ذخیره کنند.

این تنها راه برای دریافت دید 360 درجه از مشتری است. «دستیابی به آن مهم و دشوار است. ما معتقدیم که همه چیز باید در کنار هم برای دیدگاه یکسان از مشتری باشد.

 

با بیش از یک میلیون کاربر CRM خود، Microsoft Dynamics 365 نقطه شیرینی را در بازار میانی پیدا کرده. ما شاهد ارائه‌های جدیدی در فضای CRM توسط ارائه دهندگان CRM جدید یا تبدیل شده هستیم. ما احساس می کنیم که با ارائه همه عملکردهای بازیکنان بزرگ با قیمت کمتر، تقاضای جدیدی در فضای CRM برآورده می کنیم.

ورود به بازار CRM

پس از یک یا دو سال از یک رابطه مستحکم، آن ها به مهارت های مدیریت داده ما اعتماد کردند و می خواستند یک CRM بسازند. جمع آوری داده های مشتری و ایجاد مقیاس پذیری کلیدی بود.

بازاریابان باید به CDP ها به عنوان داده های متحرک نگاه کنند و CRM ها را به عنوان داده هایی که در حالت استراحت هستند. در طول پنج سال گذشته، ما شاهد یکپارچگی این فرآیند فکری بوده‌ایم. بسیاری از بهترین ابزارها در دسترس هستند و اکنون خریداران می توانند به جای استفاده از یک فروشنده CRM، پشته خود را بسازند و صاحب آن شوند.

همچنین دسترسی سریعتر و ایمن تر به پلتفرم CRM را فراهم شده است.

با فهرست مشتریانی که بیش از 25000 مشتری شامل AT&T، بلومبرگ و بوش، CRM و ارائه‌دهنده اتوماسیون بازاریابی یک برنامه تلفن همراه جدید را معرفی کرده است که ویژگی‌هایی را برای مدیریت پروژه پیشرفته و داده‌های ایمن‌تر ترکیب می‌کند.

برای مطابقت با نیازهای محیط کار از راه دور فعلی، برنامه جدید دسترسی به داشبوردهای سراسری سازمانی را مستقیماً از دستگاه های تلفن همراه به موازات تجربه دسکتاپ ارائه می دهد. برنامه جدید این کار را در حالی انجام می دهد که سرعت پاسخگویی را افزایش می دهد با توانایی مقیاس کردن مجموعه داده های CRM با میلیون ها رکورد بدون نیاز به همگام سازی.

یک برنامه تلفن همراه قوی که اطلاعات مشتری را در هسته اصلی قرار دهد، بسیار مهم است. رویکرد ما با ارائه دسترسی بسیار امن به تلفن همراه که سریع و مجهز برای مدیریت مقادیر زیادی داده است، منحصر به فرد است.

از جمله ویژگی ها عبارتند از:

بررسی نقش. اپلیکیشن موبایل جدید یک ویژگی انعطاف‌پذیر را ارائه می‌کند که در آن کسب‌وکار می‌تواند مجوزهایی را برای نقش‌های مختلف در CRM تنظیم کند، و به طور ایمن دید کاربر را به سوابق مشتری مرتبط محدود می‌کند.

وب به موبایل همه داشبوردها و نماهایی که ابتدا برای پلتفرم وب ایجاد شده بودند، اکنون به برنامه جدید موبایل منتقل می شوند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۳۰ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)