neuroncrm neuroncrm .

neuroncrm

پنج نكته مهم قبل از پيكربندي CRM

صددرصد سي آرام به شما كمك مي‌كند تا پايگاه داده‌اي از مشتريان و راه‌هاي ارتباطي با آن‌ها داشته باشيد ولي بااين‌حال اقداماتي وجود دارد كه قبل از پياده‌سازي CRM مي‌توانيد نجاتم دهيد.

راه حل ساده و بسيار بهينه براي سرعت بخشيدن به فرآيندهاي فروش و بازاريابي استفاده از مديريت ارتباط با مشتري است.

سيستم مديريت ارتباط با مشتري به شما اين امكان را مي‌دهد كه روابط خود را با مستري بهبود ببخشيد و اينِ راه‌ها منجر به پيشرفت شركت بشود.

اما بايد توجه داشت كه براي آنكه بخواهيد سي آرام خوبي داشته باشيد و به‌درستي اين نرم‌افزار را پياده‌سازي كنيد، بايد مقداري تلاش كنيد و در تصميم‌گيري عجله نكنيد در غير اين صورت در CRM به مشكل خواهيد خورد.

راه حل ساده و بسيار بهينه براي سرعت بخشيدن به فرآيندهاي فروش و بازاريابي استفاده از مايكروسافت crm است.

مواردي كه معمولاً مشاغل كوچك از CRM استفاده نمي‌كنند:

پياده‌سازي چندين ويژگي به‌صورت هم‌زمان
انتخاب فروشنده مناسب
فروشنده‌اي كه نيازهاي شركت و مشتريان را بشناسد
عدم خريد مشتري
پشتيباني، تضمين و تضمين
بااين‌حال نرم‌افزار CRM در اين شرايط مي‌تواند باعث كه ميان كارايي و اثربخشي شركت شما تعادل ايجاد كند.

راه حل ساده و بسيار بهينه براي سرعت بخشيدن به فرآيندهاي فروش و بازاريابي استفاده از سي ار ام فارسي است.

۱) استراتژي فروش و بازاريابي
CRM يك نرم‌افزار معمولي و ساده نيست كه شما به‌راحتي بخواهيد آن را عوض كنيد يا آن را دور بي اندازيد، بايد در انتخاب سي آرام مناسب براي شركت خود توجه كنيد، بدانيد كه اين سي آرام چه‌كارهايي را مي‌تواند انجام دهد و چه‌كارهايي را نمي‌تواند انجام دهد و امكانات را بررسي كنيد. يك از بهترين كارهايي كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه قبل از انتخاب تحقيق كنيد و اهداف خود و برنامه‌هاي خود در بالاتر يابي و فروش را مشخص كنيد و نسبت به آن‌ها سيستم خود را انتخاب كنيد.

اگر نياز به راه‌هاي بيشتري داريد CRM مايي را انتخاب كنيد كه داراي قدرت توليد نرخ SERB و RIO نيز باشند و تجزيه‌وتحليل‌هاي بيشتري به شما ارائه مي‌دهند كه پيشنهاد گروه نورون نيز سيستم ارتباط با مشتري Microsoft Dynamics CRM است.

۲) داده‌هاي در دسترس
در اين زمينه‌ها براي تمي فروش و بازاريابي شما مهم خواهد بود كه داده مايي را مي‌توانيد به دست آوريد و كدام داده‌ها را مي‌توانيد تغيير بدهيد و همچنين كدام داده در دسترس خواهد بود، هر CRM دسترس به تعداد و نوعي از داده‌ها را در اين زمينه‌هاي براي شما فراهم مي‌كند كه البته قابل‌گسترش هم خواهد بود و شما بايد توجه داشته باشيد كه با كدام اطلاعات راحت‌تر و بهتر و بهينه‌تر كار مي‌كنيد.

۳) انتظارات
بسياري از مديران اصلاً مفهوم نرم‌افزار CRM و دلايل وجود آن براي شركت را درك نكردند و فقط چون متوجه شدند كه شركت‌هاي رقيب از آن استفاده مي‌كنند، مي‌خواهند نيز آن‌ها هم اين پوش نوارم را داشته باشند. اما اين درست نيست!

شما بايد آينده‌نگري كنيد و حرفه‌اي فكر كنيد، بايد بدانيد كه هدف از گروه جديد با سيستم CRM چيست و چه اتفاقي مي‌خواهد بيفتد، سي آرام چه ابزار مايي و با چه اهدافي براي شما ايجاد مي‌كند.

4) نقاط برخورد در برنامه زمان‌بندي شما
گروه‌ها و افرادي كه از سيستم خودكارسازي CRM استفاده مي‌كنند بايد بدانند كه از چه زمان و تاريخي شروع به كار مي‌كنند، مهارت استفاده از سي آرام را آموخته باشند و اينكه انتظار مي‌رود در چه بازه‌ي زماني توانايي‌هاي خود را نشان دهند.

به كارتان سيستم CRM خود اطلاع دهيد كه عنصرهاي سيستم آن‌ها در چه زماني پايدار مي‌شوند و به‌تدريج در چه زماني پايگاه داده اطلاعاتي نيز به‌روز مي‌شود و داده‌هاي قبلي به‌تدريج نيز حذف مي‌شوند.

۵) معيارها
بعد از تعريف انتظارات خود از سيستم سي آرام و مشخص كردن سيستم CRM خود و راه اندازي آن بايد معيارها ي اندازه گيري ميزان پيشرفت خود رات مشخص كنيد، معيارها و الگو مايي ماننده:

نتيجه كمپين ها؟
ميزان رضايت مشتري از كمپين ها
پشتيباني
آمار فروش در ماه ها و هفته ها مشخص
و…
استفاده از يك ابزار جديد هيجان انگيز است، اما اگر براي موفقيت زودتر از موعد آماده نشويد، اين هيجان مي‌تواند به سرعت از بين برود. اين پنج نكته را قبل از پياده‌سازي CRM در نظر داشته باشيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۱:۴۳ توسط:neuroncrm موضوع: نظرات (0)